Hyviä sarjoja!
Olen katsonut nyt rimakauhua ja rakkautta kaikki tuotantokaudet ja tykkäsin kovasti. Aikaisemmin olen katsonut frendit ja sinkkuelämää ja pidin myös niistä. Nyt olisi hakusessa yhtä hyvä sarja katsottavaksi! Ostin netflixin, mutta en tiedä mitä alkaisin katsomaan, haluaisin katsoa edellisen tyylisiä draama/komedia sarjoja. Olen katsonut pari jaksoa orange is the new black ja breiking bad, mutta ne eivät olleet aivan sitä mitä kaipaaan. :D En halua katsoa nyt toimintaa yms. (esim. csi)
Suositelkaa jotain? Saa olla muukin kuin netflix.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:16"]True detective, Marco Polo, Game of Thrones
[/quote]
AP:ta ei varmaan kiinnosta tämäntyyppiset synkemmät sarjat
Suosittelen silti Orange is the new Blackia, menee muutama jakso, ennen kuin sarjaan pääsee sisälle! :D Aivan huippu sarja ja toinen tuotantokausi on mielestäni ekaa parempi!
Tässä muutama kevyempi sarja, joissa joko draamaa, romantiikkaa, komediaa tai niiden yhdistelmää: How I Met Your Mother, The Office, Parks & Recreation, Gilmore Girls, Downton Abbey, Modern Family, Vielä kerran (Once And Again), Sinkkuelämää, The Big Bang Theory, Paritellen, Girls, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Glee, Freaks & Geeks, The Newsroom, jne
Devious maids, eka tuotantokausi pyörii Livillä parhaillaan. Täydellisten naisten (lempisarjani!) tekijöiltä, samantyyppinen .
Pretty Little Liars aka Valehtelevat viettelijät. Vähän teinimeininkiä, mutta koukuttava.
Mä katsoin Netfixistä 8 tuotantokautta Ensisilmäyksellä sarjaa! Parempi kuin frendit! Ihana sarja! Drop dead diva on myös ihan kiva.
Olen vasta löytänyt hyvän komediasarjan nimeltään The Mindy Project. Myöskin Happy Endings on hyvä ja hauska sarja. Olen katsellut noita sellaiselta sivustolta kuin stream-tv.co.
Dead Like Me
Musta komedia nuoresta naisesta joka kuolee ja tästä tulee viikatemies.
Löytyy Netflixistä.