Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aran narttukoiran leikkaaminen
17.10.2021 |
Onko kokemusta aran narttukoiran leikkaamisesta? Tuleeko siitä entistä arempi? Minulla 2 narttua, joista toinen on leikattu vähän alle 2-vuotiaana. Sen jälkeen koirasta tuli hivenen epäsosiaalisempi ja varautuneempi muita koiria kohtaan. Nyt olen miettinyt toisen koiran leikkaamista, mutta kyseinen yksilö on tosi arka. Uskaltaako tuollaista leikata? Juoksut eivät ole niin ongelmalliset, kuin tuolla toisella, joten ihan pakko ei ole. Lähinnä märkäkohturiskin takia olen miettinyt leikkaamista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa