Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako vai turhaa toivetta ?

16.12.2014 |

Nyt noin 2 vuotta harrastettu seksiä ilman varsinaista ehkäisyä (harrastettu siis keskeytettyä). Ikää 20vuotta, mies jo melkein 30vee. Itse olen kärsinyt todella vakavasta vauvakuumeesta jo pidemmän aikaa mutta mies ei ole ilmaissut olevansa niinkään kiinnostunut vielä isäksi. Seksielämä on ollut jonkinverran normaalia hiljaisempaa jotten joka kuukausi pettyisi niin pahasti menkkojen alkaessa taas. Nyt kuitenkin...

Menkat 8 päivää myöhässä (heittelevät normaalisti 2-3päivää), tein 2 rfsu:n kotitestiä (päivällä eikä kovin kauaa edes rakossa olleesta mutta kun en vaan malttanu oottaaa) joissa olin jo hetken ainakin näkevinäni jotain haamun tynkää.. Pää on särkenyt nyt viimisen kuukauden normaalia useammin/useamman kerran viikossa. Palelen kokoaika, varpaat on kuin pakastimesta otetut. Vatsaa on myös viimeisen pari-kolme viikkoa vihlonut ja juilinut, selkäkin särkenyt kovasti. Rauta maistuu välillä aina suussa..

Tekeeköhän mieli nyt tepposia vaiko olisiko tää maailman odotetuin joululahja vaikkei mies tätä niinkään toivokkaan... Ps en ole edes uskaltanu sille puhua jotten pelästytä sitä turhaan..

Kommentit (1)

1/1 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata aamulla (tai päivällä jos olet ollut muutaman tunnin virtsaamatta). Kyllähän nuo voi raskausoireitakin olla, mutta myös toiveikkaan mielen kepposia. Jotkut on ilmeisesti tehneet digitestin, jos liuskoilla ei saa selvää tulosta, itse en ole raskinut ostaa niitä, mutta siinä ainakin lukee selkeesti raskaana/ei raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla