Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikku pimujen batterypöhnät, mitä he""ä?!

Vierailija
16.12.2014 |

8v tyttärelleni oli tarjottu kaverin toimesta energiajuomaa, yritetty pakottaa maistamaan ja luvattu että "siitä menee kivasti sekaisin". nyt kuulin, että tuollainen  olisi ihan yleistä? :O

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi juodaan pikku sidukat 12-vuotiaana kun ollaan kaverilla yökylässä jne.

Vierailija
2/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen käyttää termiä pikkupimu? Tai ritsapillu yms. halventava nimitys nuorista tytöistä..

Miksi yhteiskunnassamme on kaikilla vanhoilla naisilla oikeus ylenkatsoa nuorempiaan?

Työpaikoilla etenkin kohdellaan kuin paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:07"]

8v tyttärelleni oli tarjottu kaverin toimesta energiajuomaa, yritetty pakottaa maistamaan ja luvattu että "siitä menee kivasti sekaisin". nyt kuulin, että tuollainen  olisi ihan yleistä? :O

[/quote]

No jos tarkemmin mietit, niin arveletko ihan oikeasti, että energiajuoman maistamisesta "menee kivasti sekaisin"..?

Tuoteseloste:

http://www.batterydrink.com/gold/products/original/

Vierailija
4/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinin, sokerin ja tauriinin sekoituksesta todellakin menee 8v sekaisin.

Vierailija
5/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kun ne on kielletty. Itse lapsena olisi saanut ostaa 1-olutta ja 2,4% lonkeroita ihan laillisesti. Toki niistä olisi tullut humalaan mutta tuommoisiin koskeminen olisi ollut ihan hirveän noloa. Ennemmin oltiin ilman jos ei k18-juomia saatu hankittua.

Kieltämällä saadaan kahvia vastaava sokerilimu vaikuttamaan mielenkiintoiselta. Markkinointikikka myynnin edistämiseksi.

Vierailija
6/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:14"]

Millainen ihminen käyttää termiä pikkupimu? Tai ritsapillu yms. halventava nimitys nuorista tytöistä..

Miksi yhteiskunnassamme on kaikilla vanhoilla naisilla oikeus ylenkatsoa nuorempiaan?

[/quote]

mikä vika pimussa? isäni huusi aikoinaan aina " pimut & pojat saunaan!!!" ( äiti,  sisko, minä ja veli), itse olen tytärtäni aina kutsunut pikkupimuksi ja ex taas oli, kun olimme vielä naimisissa, " vaimoke". j a nyt oli kyllä kyse lapseni houkuttelusta päihteisiin, eikä lempinimestä !

"ap"

Vierailija
7/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:19"]

Kofeiinin, sokerin ja tauriinin sekoituksesta todellakin menee 8v sekaisin.

[/quote]

Oletko ihan oikeasti mennyt 8- vuotiaana sekaisin energiajuomasta tai oletko nähnyt henkilökohtaisesti jonkun 8- vuotiaan menevän sekaisin siitä?

Varmaan, jos litrakaupalla sitä nopeaan tahtiin juo. AP taisi aloituksessaan mainita "maistamisesta", tuskin siis kukaan 8- vuotiaan kaveri kustantaa kenellekään useita litroja ilmaiseksi...

Vierailija
8/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:21"]

[/quote]

mikä vika pimussa? isäni huusi aikoinaan aina " pimut & pojat saunaan!!!" ( äiti,  sisko, minä ja veli), itse olen tytärtäni aina kutsunut pikkupimuksi ja ex taas oli, kun olimme vielä naimisissa, " vaimoke". j a nyt oli kyllä kyse lapseni houkuttelusta päihteisiin, eikä lempinimestä !

"ap"

[/quote]

"päihteisiin.." =D =D

Vierailija
9/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:21"]

[/quote]

"ap"

[/quote]

"päihteisiin.." =D =D

[/quote]

kyllä, päihteisiin. ensin on että "maista energiajuomaa". sitten muutaman vuoden päästä  "maista siideri", "maista tupakka". mitä itse on tuota myrkkyä (enegiajuoma) erehtynyt joskus ostamaan, niin kyllä siinä pummpu alkaa hakata ja olo menee ylikierroksille.. vaikken saa kahvista mitään oireita!! mitä tuo sitten tekisi lapselle :O

"ap"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän