Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Motä olet mieltä monia tapailevasta miehestä/naisesta?

Vierailija
17.10.2021 |

Mitä mielipidettä tästä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hyväksyttävää, kunhan on kertonut kumppaneille että tapailee myös muita. On aika jättää ne vanhanaikaiset ajatukset että Jumala loi miehen ja naisen. 

Vierailija
2/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ainakin kertoa, jos muita tapailee myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sen rehellisesti on ihan fine.

Vierailija
4/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vapaus tehdä mitä haluaa. Hermot menisi kahden tai useamman muijan kuunteluun =D Perinteinen ydinperhe luotettavalla kumppanilla on paras.

Vierailija
5/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on sinkku niin ihan okei mutta jos on jo kumppani ja tapailee muitakin niin sitten ei ole. Etenkään jos tekee sitä kumppaniltaan salaa tai tapailukumppani ei tiedä että toisella on jo puoliso. Poikkeus sitten tietysti se että ollaan jo muutenkin eroamassa mutta esim. lasten vuoksi suhde ei ole vielä päättynyt. Se että joku näyttää tapailevan useita kun häntä kyttäilee kuten monet tuntuvat tekevän ei välttämättä ole sitä vaan voi olla että tapailee työn tai harrastuksen merkeissä, yhteisten lasten merkeissä tms. Onpa mun nähty tapailevan jopa veljeänikin ja varmasti tiedetty että petän miestäni hänen kanssaan... 

Vierailija
6/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sopii kaikille. Ja siitä kerrotaan rehellisesti. Minulle se ei sovi. Enkä tapaile miehiä, jotka tapailee muitakin samaan aikaan. Sarjadeittailijat ja sarjaseurustelijat ovat minulle turnoff.

Vierailija
7/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taplaa tyylillään, kunhan on rehellinen, kaikille osapuolille, heti kättelyssä, jotta jokainen voi tehdä omalle arvomaailmalleen sopivan ratkaisun.

Tapa se yrittää täyttää sitä sisimmässään olevaa tyhjiötä tuokin ... joskin hyvin kyseenalainen ... eikä todellakaan toimiva ... pitkässä juoksussa ... Mutta : itsepähän kärsii sitten ...

Vierailija
8/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sopii kaikille. Ja siitä kerrotaan rehellisesti. Minulle se ei sovi. Enkä tapaile miehiä, jotka tapailee muitakin samaan aikaan. Sarjadeittailijat ja sarjaseurustelijat ovat minulle turnoff.

Noin. Minullekaan ei sovi. Jos se jollekin sopii mutta se pitää kertoa kaikille. Jos se olisi kaikille ok, miksi edes salailla, kysyn vain. No siinä pelossa ettei saakaan kaikkea heh.

Vierailija
9/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok nykypäivinä jolloin on kanavia tutustua helposti muhin.

Eihän kukaan hyvänenaika syö jokapäivä samaa ruokaakaan!

Kaija koon kappale kaunis rietas onnellinen on monen tuttavan ja työkaverin kohdalla arkipäivää

Vierailija
10/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin taplaa tyylillään, kunhan on rehellinen, kaikille osapuolille, heti kättelyssä, jotta jokainen voi tehdä omalle arvomaailmalleen sopivan ratkaisun.

Tapa se yrittää täyttää sitä sisimmässään olevaa tyhjiötä tuokin ... joskin hyvin kyseenalainen ... eikä todellakaan toimiva ... pitkässä juoksussa ... Mutta : itsepähän kärsii sitten ...

Samaa mieltä.

Vierailija
11/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku saa ihan luvan kanssa tapailla niin monen kanssa kuin haluaa. Tuskin se kemia muuten selviää kuin tapailemalla mahdollisimman monia.