Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takuuvuokra ja sossu

Vierailija
16.12.2014 |

Nyt kaipaisin teiltä apua. Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja pitäisi pyytää sossusta maksusitoumus takuuvuokraan. Pystyisin toki maksamaan sen itse, mutta jo muuttopalvelu maksaa yhtä paljon. Pitääkö mun pyytää sitä nykyisen paikkakunnan sossusta vai sen uuden? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä mistä muutat. Minäkin sain aikoinaan erotessa. Piti päästä äkkiä pois ja sossu auttoi takuun kanssa.

Vierailija
2/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttokunnasta. Ovat mielissään kun pääsevät yhdestä sossupummista eroon. (tää ei oo tarkoitettu vittuiluksi, oon itsekin saanut)Kannattaa vaan nyt olla pian yhteydessä, kun joulu tulee ja virastot pitkään kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ne kyllä katsoo tulot, et sä sitä saa jos pystyisit itsekin maksamaan.

Vierailija
4/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiliotteet kattovat 3 kk taaksepäin jos varaa on et tule saamaan sitä.

Vierailija
5/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa itselläsikin mutta haet sossusta? No jep, sellainen rahanhakutiskihän se onkin, kuulemma. Miksipä sitä itse maksaisi jos joku muu maksaa, tyhmä minä!

Vierailija
6/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet muuttokunnasta. Sossu harvoin kuitenkasn myöntää rahana vaan maksusitoumuksena varmuuden vuoksi, jos asukas ei maksa vuokria. Muuttokuluihin yleensä myönnetään halvimman mukaan, koska lähtee yksi elätti.

Vierailija
7/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Tarkoitatko että pystyisit maksamaan takuuvuokran mutta haet sitä silti sossusta, että säästäisit omia rahoja? Vai mitä tarkoitat? Siis voiko kuka tahansa hakea sossusta jotain avustusta takuuvuokraan?!

Vierailija
8/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:45"]

Mitä? Tarkoitatko että pystyisit maksamaan takuuvuokran mutta haet sitä silti sossusta, että säästäisit omia rahoja? Vai mitä tarkoitat? Siis voiko kuka tahansa hakea sossusta jotain avustusta takuuvuokraan?!

[/quote]

No ei tietenkään kuka vaan voi hakea... tai voi hakea mutta saa hylätyn päätöksen jos tulot ei ole minimaaliset. Ap on provo tai typerys

Vierailija
9/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökunnasta haet. Todennäköisesti käskevät sinun hakemaan halvempaa muuttofirmaa, johon antavat maksusitoumuksen. Saatat saada myös sosiaalista luottoa, riippuen tuloistasi. Oikeasti muuttokulusi ovat aika pirun kalliita, itse olen onnistunut muuttamaan etelästä pohjoiseen 600 eurolla. Toki kuski tuli suvusta ja ihan itse pakattiin ja kannettiin tavarat.

Vierailija
10/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet tulot. Pyysin alueen muuttofirmoilta hinta-arviota ja halvin niistä maksaisi yhtä paljon kuin takuuvuokra. Jos joudun maksamaan molemmat itse niin mulla menee siihen ihan kaikki rahat. Myös "sukanvarressa" olevat säästöt. -ap

Vierailija
11/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa takuuvuokra ja sossu muuttokulut.

Vierailija
12/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu kaskee kayttamaan myos ne saastot.

Vierailija
13/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudaa itte ne kamasi, vitun pummi.

Vierailija
14/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:51"]sossu kaskee kayttamaan myos ne saastot.
[/quote]
Jaa, mistä sossu tietää että ap:lla on sukanvarressa säästöjä. Käyvätkö ratsaamassa kämpän?

Vierailija
15/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan niitä säästöjä tehdään, että pystyy maksamaan tällaisia kuluja. Surettaa millaisia kuppaajia tässä yhteiskunnassa on hyväksikäyttämässä muita. Systeemissä on paljon parannettavaa.

Vierailija
16/16 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Ennen muutettiin sukulaisten ja kaverien avulla, peräkärry tai pakettiauto lainattiin tai vuokrattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi