Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet lomapäivieni lukumäärästä?

Vierailija
16.12.2014 |

Lomapäiviä on 38 arkipäivää. Lomarahat vaihdan myös lomiksi, siitä tulee 16 arkipäivää. Vuodessa siten 54 lomapäivää.

Valtiolla työskentelen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kyllä mullekin kelpaisi. Olin aiemmin kunnalla töissä ja minullakin oli 38 lomapäivää. Nyt olen yksityisellä ja lomapäivien määrä väheni, mutta kyllä siihenkin tottui.

Kunnan töissä minun töitä ei lomien aikana tehty kuin ihan ihan ihan pakolliset, muuten kaikki piti saada valmiiksi ennen lomia ja lomien jälkeen oli taas hirveä määrä hommia odottamassa. Hyvä, jos työpöytää näkyi sen papreimäärän alta ja sähköpostia oli valtavasti. Nyt yksityisellä poissaolijoiden työt jaetaan muiden kesken, joten lomalla saa olla ihan huoletonna ja töihin on kiva palata.

Vierailija
2/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain 15 lomapäivää kun osa-aikaisena työskentelen. Käyn joka arkipäivä pusertamassa viisi tuntia töissä. Paska työsopimus muutenkin, koska sairaspäivistä ei saa palkkaa. Nytkin olen hoitamassa sairasta lasta kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 lomapäivää on ihan normaali määrä, kun on ollut kunnalla töissä yli 15 vuotta. Miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä? Lomarahojen ottaminen vapaana on sama kuin suostuisi palkanalennukseen.

Vierailija
4/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan älytön määrä lomapäiviä, kelpais mullekin.

Itse olen ollut vakituisissa työsuhteissa yksityisellä puolella syksystä -98 lähtien, lomapäiviä 30pv/v (lauantait lasketaan) eivätkä ne tästä lisäänny. Läheskään joka vuosi ei saa vaihtaa lomarahoja vapaaksi, riippuu työtilanteesta ja firman tilanteesta. Usein on niin, että jos on laskutettavaa työtä, niin lomarahoja ei saa vaihtaa vapaaksi. 30 päivällä siis on pärjättävä.

Vierailija
5/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäät tästä 365,päivää ollu lomaa ja jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän