Onko oikeasti olemassa naisia jotka haluavat paljon yhden yön hoitoja parisuhteen sijaan?
Kaikkilla tuollaisilla naisilla joilta miehet vaihtuu kuin sukat on ollut jonkin sorttista mt-ongelmaa. Siis niistä jotka olen tuntenut
Toki väittävät että itse haluavat tuollaisen elämäntyylin. Uskokoon ken tahtoo.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
On niitä naisia, joita käytetään patjoina, ja sitten niitä, joiden kanssa mennään naimisiin.
Tule jo please 2000-luvulle! Tai edes kasarille, itse silloin nuorena ja tyytyväisenä sinkkuna elellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista haluaa päästä elämässään helpolla eikä kaikkea pskaa minkä parisuhde tuo väistämättä naisen elämään.
Parisuhteita on väistämättä erilaisia eikä yksin pääse aina helpommalla. Sulla taitaa olla aika mustavalkoisia käsityksiä parisuhteista ja sinkkuudesta.
Asiat on aina helpompia yksin. Voit aina vapaasti tehdä niinkuin itse parhaaksi näet. Riittää että itse on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En henkilökohtaisesti näe parisuhteen tavoittelussa suomimiehen kanssa mitään järkeä. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Mitä siinä nyt on niiin kauheaa?
Sanoin että tyhjän saa pyytämättä, kauheudesta en puhunut mitään. En koe että parisuhde tuo elämääni mitään erityisen hyvää, jota ei satunnaisella seksillä saisi. Kukin tavallaan.
Miten se satunnaisseksi miestä vaihtamalla paranee?
Olen eri, mutta en minä jaksa samaa panna kuin 1-2x, jollei siinä ole mitään isompia fiiliksiä. Uutuudenviehätys loppuu nopeasti.
Jos haluaa lypsää, miksi ostaa koko lehmää! Joo ja olen eronnut pitkästä liitosta, enää en halua mitään parisuhdetta mutta seksiä toki haluan, siihen on vakipano😊
Yhden illan hoito tapahtuu humalassa ja humala laajentaa valikoimaa. Selvinpäin ei yleensä kiinnosta harrastaa seksiä sellaisten kanssa, jotka humalassa kelpaavat.
Seksi on minusta parasta melko uuden kumppanin kanssa, joka on jo tarpeeksi, muttei läpikotaisin tuttu. Tällaisen kumppanin kanssa naiset ovatkin yleensä seksuaalisesti aktiivisimmillaan.
Olen harrastanut joitain yhden illan juttuja ja jos seksi on ollut kelvollista, jatkoa on tullut. En pidä niitä mitenkään paheksuttavina tai väärinä, mutta naisena niissä on riskejä eivätkä ne useinkaan ole seksuaalisesti tyydyttäviä.
Parisuhdetta en kaipaa monestakaan syystä. En ole koskaan halunnut lapsia ja haluan asua yksin. Vakituinen erillään asuva seurustelukumppani olisi minulle paras vaihtoehto, mutta sellaisen puuttuessa jokin muu järjestely on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista haluaa päästä elämässään helpolla eikä kaikkea pskaa minkä parisuhde tuo väistämättä naisen elämään.
Parisuhteita on väistämättä erilaisia eikä yksin pääse aina helpommalla. Sulla taitaa olla aika mustavalkoisia käsityksiä parisuhteista ja sinkkuudesta.
Naiselle on varminta pärjätä parhaiten sinkkuna ja yh:na. Joskus harvoin saattaa löytyä mies, joka tuo oikeasti lisäarvoa ja vähentää taakkaa. Lapset tehdään naisen selkänahasta ja voimavaroilla. Itse löysin lisäarvoa tuovan tasa-arvoisen hoivaisän vasta lähes 4-kymppisenä.
Suurin osa miehistä makoilee mieluiten sohvalla tai harrastaa omiaan ja tulee kotiin vain passattavaksi. Tyhjentävät tilin. Joissain perheissä kuulemma syövät myös lasten vanukkaat.
Ihan tutkitusti sinkkunaiset ovat onnellisempia ja paremmin voivia.
Vierailija kirjoitti:
On niitä naisia, joita käytetään patjoina, ja sitten niitä, joiden kanssa mennään naimisiin.
Vanhanaikainen miesten ajattelutapa! Jos nainen haluaa seksiä, ei siinä patjana ole sen enempää hän kuin se mukaan lähtenyt mieskään! Ihan sontaa jauhat!
Kyllä. Ainakin omien kokemusteni mukaan. :) Minulla on neljä FWB-tyttöä ja on ollut lukuisia yhden illan juttuja. Itse en halua parisuhdetta, koska en voi sietää kaikkia niitä negatiivisia asioita, jotka tulevat naisen mukana. Mies24