Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nyt puhuu teho­hoito­lääkäri: ”Emme jaksa enää” Tehohoitolääkärin mukaan hoitohenkilökunta on aivan loppu.

Vierailija
17.10.2021 |

Kommentit (1190)

Vierailija
301/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aivan helvetin vihainen näillä koronakieltäjille. He ajattelevat vain sitä, etteivät juuri HE sairastu, ja juuri HEILLÄ ei ole riskiryhmässä olevia läheisiä. Ei ollut minullakaan, mutta kun äitini sai sairaskohtauksen, lääkäri sanoi suoraan, että koronan vuoksi ennuste on huono, koska vaikka tehdään kaikki mitä voidaan, se kaikki on paljon vähemmän, kun tehohoidon kapasiteetti on vähissä. Elän lopun elämääni sen tiedon varassa, että äitini annettiin kuolla, että joku rokotusvastainen sikapossu sai mahdollisuuden elää.

Olen helvetin vihainen kaikille ylipainoisille, joilla on ollut vuosia aikaa laihduttaa. Mutta eivät ole tämän suhteen laittaneet tikkua ristiin vaan haluavat itsekkäästi kuormittaa yhteiskuntaa. Sitäisivät hävetä.

Vierailija
302/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän sen tilanteen tekee niin kauheaksi? Muutama tehohoidossa oleva ja ollaan ihan loppu??

Kysy tätä uudelleen siinä kohtaa, kun joudut (tai joku läheisesi joutuu) vaativaan leikkaukseen, joka perutaan sen takia, että rokottamaton koronapotilas on vienyt viimeisen tehohoitopaikan.

Mutta enemmistö on rokotettu, he eivät tarvitse tehohoitoa, joten antavat sairaille tilaa sairaaloissa! Ei niin pahaa, ettei hyvääkin.

Eli sunko mielestäsi tehohoidossa ei olla missään muusta syystä???

No eipä juuri, koska rokottamattomat täyttävät kaikki paikat. Se on sydäntäsärkevää, kun pieni syöpäpotilas jää vaille tehohoitoa rokottamattoman hörhön vieden hänen arvokkaan paikkansa.

Miksi ihmeessä aluksi peruttiin kaikki ei kiireelliset tutkimukset ja leikkausajat koronan vuoksi. Tiedettiin että jonot kasvaa. Huhhuh mitä ylilyöntejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne vanhukset edes pesisivät käsiään, kun niitä makuutetaan paskavaipoissa tuntitolkulla, kun hoitajat ovat nii loppu, ettei jaksa, kun facebookissa plärätä kansliassa?

Vierailija
304/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nyt kuitenkin uskon ennemmin etulinjassa päivittäin toimivaa lääkäri- ja hoitohenkilöstöä kuin keskustelupalstan trolleja ja vähättelijöitä.

Älkääs nyt ohjailko sieltä ylhäältä!

HS: Lähes joka kolmas perus­suomalaisten kannattaja ei aio ottaa korona­rokotetta, Halla-aho selittää kriittisellä suhtautumisella ”ylhäältä ohjailuun”

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007790161.html?share=9a0f6225a9b4f…

Vierailija
305/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit pois kirkoista heti . Heillä on moskeijat . Ei kuulu ja juutalaisilla on synagogat . Pois kirkoista ! Budhan temppelit pois kirkoista ja helluntailaiset pysyy omissa temppeleissään . Saatanan sekottajat .

Vierailija
306/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perustaisi 4 koronasairaalaa ympäri suomea, niin koronapotilaat eivät veisi potilaspaikkoja muilta sairastuneilta. Tehohoidossa olisi noin 10 koronapotilasta per sairaala. Varmaan voisivat hoitaa myös influenssa potilaitakin?

Eikös näitä ollut joka sairaalan kyljessä. Ne vain jäi kaikki tyhjäksi jostain kumman syystä...

Vierailija
307/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa ääntä kohden ja nätti marimekon paita ylle!

Vierailija
308/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersuputinisti

-Ubermench ei rokotteita tarvitse!

Vierailija
309/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppäs nyt ite rauhassa hosumati ihan aikaisten oikeesti edes paikan päällä tiedustelemassa että onko tehopotilaissa kuinka paljon kerran tahi kahdesti piikattuja että tietää vähän kannattaako edes ottaa

Vierailija
310/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.

Aika helevetin monta.

Toi ylipainosta hokeminen on niin väsynyttä läppää. Yhtälailla koronan takia on ollut tehohoidossa ja kuollut urheilullisia ja hoikkia. Liekö sydämessä silloin ongelmaa. Rokottamattomat ovat nyt ihan v...un itsekästä porukkaa, jotka pitkittävät tätä pandemiaa. Joku rangaistus olisi paikallaan.

Mä olen tuosta toiseksi viimeisestä lauseesta hieman eri mieltä. Omassa lähipiirissäni on rokottamattomia, joista suurin osa uskoo tosissaan ja kaikenmaailman huuhaafoliohattuteorioihin tulevista mullistuksista ja uudesta maailmanjärjestyksistä. Tämä taas saa heissä aikaan järkyttävää pelkoa.

Itse olen kohta täysin rokotettu, ja olen itse saanut näiltä (suurin osa korkeasti koulutettuja ihmisiä) viestiä, etteivät valitettavasti voi olla kanssani tekemisissä koska rokotteesta saamani myrkyt vaikuttavat heihinkin aiheuttaen heissä vuotohäiriöitä ja pahimmillaan veritulppia.

Ymmärrän täysin, että jonkun terveydentila voi olla sellainen että mikään rokotteista ei ehkä tule kysymykseen, mutta muuten jotenkin tosi surullista. Että aikuiset ihmiset uskovat moisiin asioihin ja levittävät tuota propagandaa kirkkaassa päivänvalossa kaikille, halusipa sitä kuunnella tai ei.

En voi tätä ymmärtää, mutta en puhuisi itsekkyydestä, vaan disinformaation kavalista vaikutuksista. Taitaa kuitenkin olla niin, että sen leviämistä on vaikea estää - muuten kai siihen olisi keksitty jo keino.

Itse taas en tunne yhtäkään ihmistä, joka uskoisi mihinkään foliohattuteorioihin. Emme vain ota rokotteita sen takia, että haluamme ensin nähdä tuleeko siitä pitkällä aikavälillä haittavaikutuksia ja annamme henkemme kohtalon käsiin, kuten joka päivä muutenkin.

Edelleen mahdollisuuksia kuolla yllättäen on miljoonia joka päiväisessä elämässämme. Jos niin on tarkoitettu, sitten on.

Tämä logiikka ei nyt vaan aukea. Annat henkesi kohtalon käsiin kaikessa muussa, paitsi tässä yhdessä rokotteessa? Ihan totta tosiaan, että mihin vaan voi kuka tahansa kuolla milloin vain ja jokainen kuolee joskus, mutta eihän se mitenkään loogisesti johda siihen, että ei kannata ottaa rokotusta, koska sen teoreettiset riskit pelottaa - mutta jostain syystä itse taudin teoreettiset riskit ei pelota?? 

Ei rokote mua varsinaisesti pelota. Ja olen jo meinannut sen ottaakin, mutta tämä jatkuva painostus ja syyllistäminen on ajanut ainakin itseni siihen pisteeseen, että ei edes kiinnosta.

Nyt haluan oikeastaan vain nähdä, kuinka pitkälle rokotetut ovat valmiita menemään päästäkseen eroon meistä rokottamattomista.

Voi hellanlettas mitä uhriutumista. Ketään ei oikeesti kiinnosta mikään muu kuin se, että oma mummo ei kuolis teidän itsekkyyden takia tai koko maan terveydenhuolto romahtais sen seurauksena et kasa ihmisiä haluaa olla uniikkeja lumihiutaleita. Kenellekään ei ole mitään kiinnostusta vainota sinua tai muita rokottamattomia. Kunhan koitetaan takoa teille järkeä.

En treffaile teidän mummoja, joten ei tarvitse pelätä, että hän saisi taudin minulta.

Asutko siis keskellä siperiaa? No sit toki. By all means. Ole rauhassa.

Ai et? No sit se koskettaa kaikkia muitakin.

En asu, mutta mummosi ei asu kotonani eikä ole työkaverini. Kaupassa käytän maskia, mummosikin olisi syytä käyttää mikäli haluat hänet elossa pitää vielä vuosikausiakin. En edes pidä mummoista, joten olen vältellyt heidän lähellä oloaan jo viimeiset 10 vuotta.

Pian olet itsekin mummo, miten välttelet omaa låsnäoloasi? Ai niin, kuolet koronaan sitä ennen. .

En edes halua elää mummoksi asti tässä yhteiskunnassa missä eläkejärjestelmä syrjii meitä nuorempia veronmaksajia. Eli koronasta huolimatta kuolisin ennen eläkkeelle pääsyä.

Vierailija
311/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rokottamattomat voisi jättää ilman hoitoa? Saattohoito olisi heille riittävä. He ottivat tietoisen riskin

Vierailija
312/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilenhän tästä oli puhetta et tuo tehohoidon kipuraja HUSin alueella on 13potilasta :DD ei oo kyllä tasan mun vika jos siinä on suomen hoitokapasiteetti!

Se on ihan sun vikasi jos et ota rokotetta. Portugalissa tehohoitokapasiteetti on paljon pienempi, kansantalous paljon köyhempi ja silti ihmiset tajuavat ottaa rokotteet niin että kantavuus yli 90%. Se on vain Venäjän propagandassa kärvistelevät ex-neukkulat kuten Suomi jotka eivät rokotusta itseään.

On kyllä niin sääli yksinkertaisia ihmisiä, jotka uskovat tuota propagandaa. Sitä tehdään koko ajan, että saataisiin maa mahdollisimman huonoon tilaan. Hajoita ja hallitse.

Jotkut ihmiset eivät ymmärrä mitä propaganda on ja silti toistelevat sanaa.

Tässä esimerkki propagandasta. Koordinoitu samojen teesien toistelu koko mediassa.

Tehokas ja turvallinen.

Terveydenhoito ylikuormittuu.

Rokottamattomat on syyllisiä.

Hieno esimerkki siitä miten propagandaa käytetään ja miten se puree väestöön.

Joku hessu sai negatiivisen reaktion, kun tajusi että "tehokas ja turvallinen" onkin vain propaganda iskulause?

Vierailija
313/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aivan helvetin vihainen näillä koronakieltäjille. He ajattelevat vain sitä, etteivät juuri HE sairastu, ja juuri HEILLÄ ei ole riskiryhmässä olevia läheisiä. Ei ollut minullakaan, mutta kun äitini sai sairaskohtauksen, lääkäri sanoi suoraan, että koronan vuoksi ennuste on huono, koska vaikka tehdään kaikki mitä voidaan, se kaikki on paljon vähemmän, kun tehohoidon kapasiteetti on vähissä. Elän lopun elämääni sen tiedon varassa, että äitini annettiin kuolla, että joku rokotusvastainen sikapossu sai mahdollisuuden elää.

Olen helvetin vihainen kaikille ylipainoisille, joilla on ollut vuosia aikaa laihduttaa. Mutta eivät ole tämän suhteen laittaneet tikkua ristiin vaan haluavat itsekkäästi kuormittaa yhteiskuntaa. Sitäisivät hävetä.

Ja minä kaikille alkohin käyttäjille. Pienikin säännöllinen alkoholin käyttö lisää syöpäriskiä. Ja vaikka minkä muidenkin sairauksien riskiä. Omat tunteet lisäksi vaikuttaa kehon hormonien tasapainoon ja sitä myöten sairauksien puhkeamiseen. Eli katkeruus ym pahat tunteet. Meditointi ja kiitollisuus ovat pieniä tekoja jolla saa jo suuren avun. T. Ihminen jolla taas henki kulkee

Vierailija
314/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän sen tilanteen tekee niin kauheaksi? Muutama tehohoidossa oleva ja ollaan ihan loppu??

Kysy tätä uudelleen siinä kohtaa, kun joudut (tai joku läheisesi joutuu) vaativaan leikkaukseen, joka perutaan sen takia, että rokottamaton koronapotilas on vienyt viimeisen tehohoitopaikan.

Mutta enemmistö on rokotettu, he eivät tarvitse tehohoitoa, joten antavat sairaille tilaa sairaaloissa! Ei niin pahaa, ettei hyvääkin.

Eli sunko mielestäsi tehohoidossa ei olla missään muusta syystä???

No eipä juuri, koska rokottamattomat täyttävät kaikki paikat. Se on sydäntäsärkevää, kun pieni syöpäpotilas jää vaille tehohoitoa rokottamattoman hörhön vieden hänen arvokkaan paikkansa.

Miksi ihmeessä aluksi peruttiin kaikki ei kiireelliset tutkimukset ja leikkausajat koronan vuoksi. Tiedettiin että jonot kasvaa. Huhhuh mitä ylilyöntejä!

Tätä minäkin mietin. Tays aloitti viime vuonna yt-neuvottelut, koska potilaita ei ollut.

Vierailija
315/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aloituspostaaja saa rahaa rokotefirmoilta?

Vierailija
316/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rokottamattomat voisi jättää ilman hoitoa? Saattohoito olisi heille riittävä. He ottivat tietoisen riskin

Eli ehdotat, että maa h muuttajat jätettäisiin ilman hoitoa Suomessa?

Vierailija
317/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tietoisia ihmisiä kaikki. Oma elämämme on meidän tietoinen valintamme. Olemme tehneet kaikki valintamme itse ja elämämme näyttää juuri siltä kun ansaitsemme.

Vierailija
318/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.

Luuletko olevasi kuolematon? Kun vain elät terveellisesti olet muita parempi ihminen?

Ei tarvitse olla kuin huonoa tuuria, jäät vaikka rattijuopon yliajamaksi huomenna, niin siinä meni sun "perusterveys" sekunnissa. Tai long covid osuu omalle kohdalle, siinä ei paljon terveellisesti eläminen auta, kun happi ei vaan kulje enää koskaan entiseen malliin.

Vierailija
319/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
320/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaanko potilaille aina, kuka on vienyt viimeisen paikan? =DD

Juu tässä utopialandiassa kyllä. Kaikki lääkärit kertovat että ikävä kyllä äitisi kuoli kun jouduimme antamaan tekopaikan rokottamattomalle koronapotilaalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi