Hyi hitto minkä näköinen vartalo mulla
Haluaisin parisuhteen, mutta en kehtaisi ikimaailmassa riisuuntua miehen edessä. Onko turn-off, jos haluaa vaan pimeässä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet päästänyt itsesi lihoamaan? Turha myöhemmin valittaa.
Puhuttiinko jossain kohdassa lihavuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, auttaako se treenaaminen edes kaikkien kohdalla? Itselläni ainakin on neljän lapsen synnytyksen ja imetyksen jälkeen ihan oudon mallinen kroppa (ei ylipainoa). Ajattelen, että jos olisinkin nyt sinkku, niin en kyllä kehtaisi näyttää itseäni kenelläkään.
Eiköhän ne neljä (?!?!) lasta ole jo sen verran iso este useimmille, että siinä löysä kroppa on vain pieni sivuseikka.
Miksi ne on iso este?
Ota silikonit ja mene rasvaimuun.
Mulla sama juttu, pakenen yhteiskuvia, työpaikan vapaamuotoiset tilaisuudet ahdistaa. Joka puolella mediassa juttua, kuinka pitää olla hoikka ja huoliteltu, mieluummin nuorehko. Varsinkin jos naisesta kyse, Nyt Teams-aikana kamera on kauhun paikka. Olen keski-ikäinen jo kulahtanut pyöreähkö nainen, huoliteltu kylläkin. Parisuhdemarkkinoille en enää edes yritä, kun on kriteerejä seurannut keskusteluissa.
Itsetunto on kyllä muilta osin hyvä mutta olen ajatellut säästää itseäni, välttämällä em. tilaisuuksia. Vapaa-ajan vietän yksin ja harrastan yksin, mikään reppana en kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, auttaako se treenaaminen edes kaikkien kohdalla? Itselläni ainakin on neljän lapsen synnytyksen ja imetyksen jälkeen ihan oudon mallinen kroppa (ei ylipainoa). Ajattelen, että jos olisinkin nyt sinkku, niin en kyllä kehtaisi näyttää itseäni kenelläkään.
Eiköhän ne neljä (?!?!) lasta ole jo sen verran iso este useimmille, että siinä löysä kroppa on vain pieni sivuseikka.
Kyllä minä sen tiedostan, mutta onhan se kuitenkin aika surullinen ajatus, jos vaikka eroaisi tai jäisi leskeksi nuorena, niin yksin olisi vietettävä loppuelämä.
En minäkään ikipäivänä näyttäisi kroppaani kellekään. Viimeksi parikymppisenä harrastin seksiä ja silloinkin häpesin kroppaani niin paljon, että en pystynyt nauttimaan ollenkaan. No ei mun kroppa parinkymmenen vuoden aikana ainakaan parantunut ole.
On tullut tuollaista löysää ja vaikka kuinka treenaisin ja kävisin rasvaimussa, tiedän ettei se auta mitään, kun itsetuntoa ei ole ollenkaan niin vihaa itseään kaikenlaisena ja kaiken kokoisena. Nuorena vihasin kroppaani vielä enemmän kuin nyt, että kyllä tässä jotain edistystä on tapahtunut, mutta en varmaan koskaan pysty olemaan alasti kenenkään edessä. Että se ois sitten oltava se pimeässä peiton alla ja todennäköisesti en silti pysty nauttimaan kun mietin vaan miten kauhea oon.
Noniin, miehet jonoon, kuka haluaa tällaisen ihanan ujon naisen? Vain yhden miehen käyttämä ja siitäkin helvetisti aikaa, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedostan, mutta onhan se kuitenkin aika surullinen ajatus, jos vaikka eroaisi tai jäisi leskeksi nuorena, niin yksin olisi vietettävä loppuelämä.
Mä nyt en ymmärrä miksi? Lapsethan kasvaa isoiksi. Kaikki mun tuntemat monta lasta saaneet ovat löytäneet uuden miehen eron/miehen kuoleman jälkeen. Halukkaita oli tulossa liiankin nopeasti miehen kuoleman jälkeen äidillänikin, että hän joutui vähän toppuuttelemaan kun pitäähän se suruaika olla. 5 vuotta hän piti suruaikaa ja koko ajan oli miehiä tyrkyllä, jopa paljon nuorempiakin. Lähes 70v naiselle..
Paljon todennäköisempää on löytää aina uusia ja taas uusia miehiä itsevarmana parisuhteita kokeneena, kuin olemalla epävarma ikisinkku. Näin jälkimmäiseen ryhmään kuuluvana olen omat havaintoni tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Siinäkin vaiheessa kun lapset ovat muuttaneet omilleen, niin ovat iso este.
Oho, mun vartalo on aika fine tähän ikään nähden, on ottanut väkivaltaa vastaan ja silti semmonen no 8 .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaa ja ala etsimään miestä vasta sitten.
Olen jo löytänyt (etsimättä) sen jonka kanssa haluaisin olla.
Ap
Edelleen sama neuvo eli treeniä. Jos epävarmuutesi liittyy vartaloon, tuo voi olla keino poistaa se. Siitä kiva ongelma että sille voi ihan oikeasti tehdä jotain.
Se vaan, että jos on kyseessä huono itsetunto, mikään treenaaminen ja laihdutus ei siihen auta. Olisi kiva tietää minkälainen AP:n kroppa oikeasti on. Todennäköisesti ihan normaalin näköinen, mutta hän vihaa sitä silti.
Huono itsetunto on tehokas suhteen tuhooja.
Raskausarvet, selluperse, roikkuvat rinnat... saahan sitä treenata mut näihin ei tepsi. Plastiikkakirurgi meinasi että vatsanahan kiristykseen vasta 50 v eli 10 v päästä. En mielellään kyllä katsele/esittele vartaloani kenellekään. Toki ei hirveesti oo muutenkaan haku päällä että ei tuollaista ongelmaa ku ap:lla
Vierailija kirjoitti:
Raskausarvet, selluperse, roikkuvat rinnat... saahan sitä treenata mut näihin ei tepsi. Plastiikkakirurgi meinasi että vatsanahan kiristykseen vasta 50 v eli 10 v päästä. En mielellään kyllä katsele/esittele vartaloani kenellekään. Toki ei hirveesti oo muutenkaan haku päällä että ei tuollaista ongelmaa ku ap:lla
Suonikohjutkaan ei lähde treenaamalla. Valitettavasti.
Miksi olet päästänyt itsesi lihoamaan? Turha myöhemmin valittaa.