Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko tyhmä, kun en osaa pelata rpg-pelejä?

Masentaa
16.10.2021 |

En vaan tajua niistä mitään, vaikka muutama alan harrastaja on yrittänyt opastaa. Ihan kuin mulle yritettäis selittää jotain ydinfysiikkaa, ei vaan hahmotu....

Oon kyllä surkea myös korttipeleissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tyhmä, kun en ole koskaan kuullutkaan näistä peleistä?

Vierailija
2/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet koettanut pelata? siis muuta kuin korttipelejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain noita Magic the gathering tms.juttuja...miten joku tajuaa noista yhtään mitään?

Vierailija
4/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein itsellenikään nuo rpg-pelit genrenä usein iske, varsinkaan niissä missä on kauhea määrä vaihtoehtoja, esim. aseiden ja hahmo panssareiden tuunaukseen ja valikoimiseen. En vaan yksinketaisesti jaksa käyttää pelaamisaikaa sellaisiin. Sen takia en noita Souls-pelejä ole koskaan pelannut.

Tykkään itse henkilökohtaisesti esim. hack n slash-genrestä (esim. Devil May Cry-sarja), koska siinä ei ole liikaa esim. noita aseiden tuunausjuttuja, ja niissä meno on muutenkin nopeatempoisempaa.

En sanoisi että mitenkään tyhmä olet, vaan ehkä kyse on siitä se genre ei ehkä vain ole sinun makuusi. Minkälaisista peleistä tykkäisit muuten?

Vierailija
5/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No roolipeleissähän on kaikissa pohjimmiltaan sama mekaniikka, kun tuntee yhden niin muutkin avautuu nopeammin.

Ja ei, et ole tyhmä jos et tajua. Helpoin rpg jonka keksin ja josta aloittaa voisi olla vaikkapa pokemon.

Vierailija
6/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinulla on matemaattinen ajattelutapa hieman hukassa, mutta kyllä se siitä. Ei kaikilla ole sopivat geenit rpg-pelien pelaamiseen.

Vierailija
7/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
8/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko niitä lautapelien tyyppisiä missä heitetään noppaa jne? En minäkään.