Olenko tyhmä, kun en osaa pelata rpg-pelejä?
En vaan tajua niistä mitään, vaikka muutama alan harrastaja on yrittänyt opastaa. Ihan kuin mulle yritettäis selittää jotain ydinfysiikkaa, ei vaan hahmotu....
Oon kyllä surkea myös korttipeleissä.
Kommentit (8)
Mitä olet koettanut pelata? siis muuta kuin korttipelejä
No jotain noita Magic the gathering tms.juttuja...miten joku tajuaa noista yhtään mitään?
Ei oikein itsellenikään nuo rpg-pelit genrenä usein iske, varsinkaan niissä missä on kauhea määrä vaihtoehtoja, esim. aseiden ja hahmo panssareiden tuunaukseen ja valikoimiseen. En vaan yksinketaisesti jaksa käyttää pelaamisaikaa sellaisiin. Sen takia en noita Souls-pelejä ole koskaan pelannut.
Tykkään itse henkilökohtaisesti esim. hack n slash-genrestä (esim. Devil May Cry-sarja), koska siinä ei ole liikaa esim. noita aseiden tuunausjuttuja, ja niissä meno on muutenkin nopeatempoisempaa.
En sanoisi että mitenkään tyhmä olet, vaan ehkä kyse on siitä se genre ei ehkä vain ole sinun makuusi. Minkälaisista peleistä tykkäisit muuten?
No roolipeleissähän on kaikissa pohjimmiltaan sama mekaniikka, kun tuntee yhden niin muutkin avautuu nopeammin.
Ja ei, et ole tyhmä jos et tajua. Helpoin rpg jonka keksin ja josta aloittaa voisi olla vaikkapa pokemon.
ehkä sinulla on matemaattinen ajattelutapa hieman hukassa, mutta kyllä se siitä. Ei kaikilla ole sopivat geenit rpg-pelien pelaamiseen.
Tarkoitatko niitä lautapelien tyyppisiä missä heitetään noppaa jne? En minäkään.
Olenko tyhmä, kun en ole koskaan kuullutkaan näistä peleistä?