Mistä niitä tossun alle suostuvia miehiä löytyy??
Kaverini on maailman kiltein mies. Ihan oikeesti. Siivoaa, tekee ruokaa, kouluttautuu hyvään ammattiin, ei petä jne jne. Joka naisen unelma. Ja arvatkaa mikä pirttihirmu sillä on eukkona?!
Semmonen, joka ei hyväksy " poikien iltoja" vaan soittaa miehensä kotiin jo ennen puolta yötä. Ja normaalisti ei edes päästä mihinkään tämmösiin juttuihin.
Semmonen, joka ei anna miehen toteuttaa omia unelmiaan, vaan kieltää ne jollei itse pääse mukaan.
Semmonen, joka vahtii ja kyttää miehen jokaista liikettä ja käskyttää minkä ikinä ehtii.
Semmonen joka saa miehen tekemään mitä vain, hakemaan sen kuunkin taivaalta jos niin tahtoo, eikä siltikään ole tyytyväinen.
Miksi, oi miksi tuommoset naikkoset saa miehiä, joille löytyis parempiakin pitäjiä???
Ja miksi, oi miksi tämmöset naiset jotka arvostaa tasa-arvoa parisuhteessa sekä toiseen luottamista, löytää vaan niitä hemmetin renttuja??
Elämä _ON_ epäreilua.
Kommentit (39)
sopivalla tavalla " arvostetuksi" .
Ainakin omassa kaveripiirissäni nuo " jännittävät" miehet ovat just pettäjä-alkoholisteja, joihin pitää riustautua ja sitten itkeä kun on niin kamalaa.
T: Hyvän miehen menevä vaimo.
Tuo kaverini ei todellakaan ole menossa usein, kun sitä ei kiinnosta ne touhut. Mutta sillon harvoin kun tahtois, niin lopputuloksena on joka elämää suurempi riita ja mies jää kotiin. Tai sitten tosiaan, viim, klo 24.00 kotiin. Ja pettämisestä ei voi olla kiinni, kun mies ei edes vilkuile toisia naisia sillä silmällä. Tai no, tuo naisensa on kyllä aika pahasti mustasukkaista tyyppiä.
Ja niin. Lapsia heillä ei vielä ole, joten sen puoleenkaan ei mitään valittamista. Ja tuo nainenkin saisi mennä, jos tahtois, vaan kun ei vissiin tahdo. Tai en minä tiiä tahtooko vai ei. Mutta siitä ei ole kyse.
Vaan nimenomaan juuri siitä tasa-arvosta!! Tässä suhteessa vaan sitä tasa-arvoa ei ole, kun naikkonen polkee miestä jalkoihinsa minkä ikinä ehtii.
ap
Vierailija:
Täällä taas päivitellään ettei mies saa mennä vapaasti. Saano nainen sitten mennä vapaasti? Eipä onnistu kun on lapset hoidettavana ja jos johonkin menisi, heti leimattaisiin huonoksi äidiksi.En ihmettele ettei vaimo päästä ap;n kaveria poikien kanssa kovin mielellään. Kyllähän se on jokaisella tiedossa mitä " poikien kanssa" illanvietto tarkoittaa: ryypätään. Vaimon ilta tai viikonloppu voi olla aika paskamainen kotona yksin kiljuvien kakaroiden kanssa.
Mutta tuon kaverini tyypisen " onnettoman tossukan" mä ainakin haluisin.. ap
Minusta on ainakin kivaa, että mies välillä lähtee kavereittensa kanssa bilettämään tms. ja ite saan olla vaan omissa oloissani. Ei tulis mieleenkään soitella perään, että tulepa jo kotiin sieltä.
kyllä mummolatkin ovat lähellä, joten jos joku " elämää suurempi" meno sattuisi molemmille yhtä aikaa, niin lapselle löytyy kyllä hoitaja helposti. Mutta pääsääntö on se, että mennä saa kumpikin sen kummemmin lupia kyselemättä, eikä silloin soitella perään tai riidellä. Miehellä kieltämättä menot ovat usein varsin alkoholipitoisia (mutta niitä on ehkä parin kuukauden välein), itse harrastan enemmänkin " tyttöjen kanssa syömään + max kahdelle drinkille" -tyyppisiä iltoja, joista kotiudutaankin suht aikaisin.
Vierailija:
Täällä taas päivitellään ettei mies saa mennä vapaasti. Saano nainen sitten mennä vapaasti? Eipä onnistu kun on lapset hoidettavana ja jos johonkin menisi, heti leimattaisiin huonoksi äidiksi.En ihmettele ettei vaimo päästä ap;n kaveria poikien kanssa kovin mielellään. Kyllähän se on jokaisella tiedossa mitä " poikien kanssa" illanvietto tarkoittaa: ryypätään. Vaimon ilta tai viikonloppu voi olla aika paskamainen kotona yksin kiljuvien kakaroiden kanssa.
Kuulostaa minulta suhteen alussa.
Mää olin mustasukkanen (aiheetta) kiltille, ihanalle miehelleni suhteen alussa. Se nyt oli sitä kun haetaan niitä rajoja ja rakkautta.
Lopetin kun mies sanoi suoraan silmiin kauniin sinisillä silmillään että olen sinun, en etsi ketään toista, aina olen kotiin tullut. Rakastan SINUA, en ketään muuta.
Hain mieheltä huomioo, koska pelkäsin menettäväni hänet. Isäni on pettänyt äitiäni.
Vaikka sisällä tiesin että mies rakastaa minua, kyseenalaistin miestä koska en uskonut että kukaan rakastaa minua. Semmonen puolustusmuuri jota koitin hajoittaa itse: toi mies ei lähde pois vaikka kuinka olen kamala.
Entisenä mustasukkasena en pidä mustasukkasuutta varsinaisesti huonona asiana. Halusin vaan että mies soittaa kesken juomistaan " romanttisesti" kännissä jostain ja muistaa mua näin.
Mies alkoi pikkuhiljaa huomioimaan minun toiveita, aloin itse tottumaan ideaan että mies " tosiaan" rakastaa JUURI MINUA ja aloin rauhottumaan.
Kova vauvakuumekin vaivasi silloin, ei helpottanut yhtään tilannetta ettei mies halunnut lasta. Se oli semmonen kierre. Mies sanoo ei ja minä ajattelen: se ei halua sitoutua.
Nyt meillä on lapsia, ollaan opeteltu riiteleen, tai no kuunteleen toista.
Musta mustasukkasuus ei ole vaan toisen " sydämettömän" ongelma. Koska meillä minä en saanut mieheltä SITÄ MITÄ KAIPASIN. Eli ei osata sanoa sitä mitä halutaan eikä osata kuunnella mitä toinen haluaa.
Joku siinä kamalassa lehmässä on kuitenkin miehelle niin ihanaa ettei halua pois suhteesta. Joten on siis oltava jotain tosi upeaakin naisessa..
pelata pelejä. En tie, menikö tämä nyt ohi aiheen...
Nämä on olleet yhdessä jo kolme vuotta..
ap
Juuri tuota tarkoitin, että parisuhteessa pitäis arvostaa toista ihmisenä ja tehdä kompromisseja puolin ja toisin. Ei siis niin että toinen taipuu aina toisen thdon mukaisesti..
ap
Oltiin oltu 2 vuotta kimpassa. Sitä kesti pari vuotta.
Kiltit miehet hakeutuu määräilevien naisten seuraan. ON turvallista, kun joku muu päättää puolesta ;)
On espoolainen nörttimies ;-)
Mut totuus on, että miehelle on maailman ihanin asia, että sillä on kotona vihdoin vaimo jota on monet poikamiesvuodet kaivannut. Kiire sillä on kotiin, kun haluaa olla kotona. Tuskin kuitenkaan työkavereilleen myöntää, et on itse se, joka haluaa kultansa kainalossa katsoa BB:n telkkarista ja sitten sen päälle rakastella kiihkeästi. Sitä ei hänen maailmankuvassaan kaljalasin ääressä olo voita, mut ehkä työkavereille annetaan ymmärtää, et mä olen pirttihirmu.
Voi mies olla hyväntahtoinen ja kiltti - ja siitä huolimatta pitää puolensa, määritellä rajansa SEKÄ olla ystävällinen, empaattinen ja humaani. Mutta ihan hyvin mies voi sanoa, että " kuule älä yritä pompottaa - miksi sinä oikein suutut tällaisesta" ?
Yhden kaverini mies hoki monta vuotta mustasukkaisesti vahtivalle naiselleen, että " Hei, rakastan sinua, mutta nyt asia on niin, että SINULLA on ongelma. Tuen sinua, mutta sinun on tultava asian kanssa toimeen. Se että minä lähden ravintolaan ei tarkoita sitä, että pettäisin sinua. Tulen takaisin klo xx." Ja kun tätä oli jatkunut tarpeeksi kauan, vaimo rauhoittui.
Mies ei ole ollut mikään jatkuvasti ravintoloissa juokseva hulttio, vaan ihan hyvä mies ja lapsistaan huolehtiva isä. Ja vaimo pääsee myös liikkumaan.
oma mieheni ei käy missään koskaan. Ravintolassa voisi käydä, jos pääsisimme yhdessä, mutta koska se ei ole mahdollista, ilman minua ei halua mennä. Tämä taitaa olla melko harvinaista, koska hän saa jatkuvasti kuulla naljailua, " eikö vaimosi päästä" ja varmaan minulla on juuri tuollainen pirttihirmun maine, koska kukaan ei takuulla usko, että kyseeessä on miehen oma valinta, vaikka hän sen kaikille itse sanookin.
Ja mikähän siinä on että ulkopuoliset muka tietää mitä suhteessa tapahtuu??
Meillä oli tollasta et mää vinguin miestä kotiin, en halunnu olla ilman sen seuraa, pyysin sitä soittaan.. Jos miestä joutuu pyytään soittaan että itsellä on hyvä olo niin ei se oo musta maailmaa kaatava asia.
Itse laitan miehelle kotiin viestiä missä mennään ja kuinka kulkee.. Musta se nyt kuuluu asiaan. Ei ole pompottamista.
Mutta on sekin outoa jos ei halua kumppaniaan miellyttää, viestin laittaminen ei ole vaikeaa ja ilahduttaa toista. Miksei niin voisi tehdä?
Mää en näe vieläkään mustasukkasuutta " vain toisen ongelmana" . Meillä minä siis en saanut sitä mitä halusin ja aloin mustasukkaseksi entistä enempi mitä enempi toinen jauhoi että syy on minussa, minussa vaan on " vikaa" kun toivon toiselta tekstiviestiä. Mutta minun kannalta katsottuna se vaan söi lisää luottamustani jos kieltäytyy kirjoittamasta viestiä!!
17
menneet. Olisíko mitään yhteyttä siihen, että tutkimusten mukaan Espoossa asuu Suomen terveimpiin, varakkaimpiin, hyvinvoivimpiin kuuluvaa väestöä! =D Siitä edestä voin olla jollekin av-palstailijalle pirttihirmu, ihan mikä tahansa. Tuskin kuitenkaan todellisuudessa olen sitä miehelleni, vai olenko niin hirveä, ettei hän uskalla lähteä kälppimään? Heh! Huomaatko ap, että vastaat itse kysymykseesi, mistä sinäkin löytäisit kunnollisen miehen. Vinkkini on, nainen saa sellaista kohtelua kuin olettaa saavansa.
Täällä taas päivitellään ettei mies saa mennä vapaasti. Saano nainen sitten mennä vapaasti? Eipä onnistu kun on lapset hoidettavana ja jos johonkin menisi, heti leimattaisiin huonoksi äidiksi.
En ihmettele ettei vaimo päästä ap;n kaveria poikien kanssa kovin mielellään. Kyllähän se on jokaisella tiedossa mitä " poikien kanssa" illanvietto tarkoittaa: ryypätään. Vaimon ilta tai viikonloppu voi olla aika paskamainen kotona yksin kiljuvien kakaroiden kanssa.