Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia, mitä oluesta pitävälle miehelle lahjaksi?

Vierailija
15.12.2014 |

Mieheni siis on suht uusi olutharrastaja, ja mietin mitä voisin antaa lahjaksi. Suositelkaa hyviä oppaita ym. Tykkää juoda viikonloppuiltaisin sen kaksi olutta, eli ei ainakaan vielä ruuan kanssa pahemmin harrastele oluita. Tilaa myös ulkomailta. Vinkkejä, ehdotuksia! Mietin jäsenyyttä johonkin olutklubiin, mutta onko edes sellaisia? Jos itse olet olutharrastaja, mitä haluaisit saada lahjaksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos järkevistä ehdotuksista! Tosiaan ei juo mitään peruskarjalaa, vaan kaikkia erikoisoluita. Oli jossain kohtaa itse kiinnostunut valmistamaan olutta, mutta meillä on lapsiperhe ja en tiedä mihin täällä saisi sellaisen (minkälainen pönttö mahtaa ollakaan) pulputtamaan. Plus siitä mahdollisesti tuleva haju.. googlettelin oluenmaistelukursseja, mutta ei sellaisia oikein löytynyt. Samoin olutkerhoja, löysin vain yhden täältä ja sielläkin luki että kokoontuvat pari kertaa kuukaudessa ja matkustelevat ulkomaille muutaman kerran vuodessa, joten tuskin mikään halpa kerho. Ja sinne pystyi liittymään vaan kahden kerhon suosittelemana. Eli ei onnistu.

Olutoppaita olen myös googletellut, mutta mies kerran sanoi, että osta joku oluista kertova kirja ja lahjakortti Alkoon, joten haluaisin yrittää vielä itse keksiä jotain parempaa, niin hän saisi yllättyä. Jos en keksi, sitten ostan noi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan