Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huono sängyssä ja minulla on pieni. Kysy jotakin.

Vierailija
15.12.2014 |

Vastaan jotakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi huono?

Vierailija
2/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta isompaa sänkyä?

Vierailija
4/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:40"]

Mistä tiedät olevasi huono?

[/quote]

Kokemuksen puutteesta johtuen, ja kaipa joku olisi ottanut jälkkikäteen yhteyttä, jos olisin tehnyt positiivisen vaikutuksen. ap.

Vierailija
5/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:41"]

Oletko nainen vai mies?

[/quote]

Mies. ap.

Vierailija
6/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoon et pysty juuri vaikuttamaan, mutta seksin laatuun kyllä pystyt jos haluat. Minkälainen olet sängyssä? Mitä teet, mitä et? Miksi olet huono? Onko joku sanonut niin vai itsekö olet asian niin päätellyt laimeasta vastaanotosta?

Vierailija
7/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:41"]

Mikset osta isompaa sänkyä?

[/quote]

Sänky on riittävän iso kahdelle, sain sen kaverilta, joka joutui muuttamaan pienempään asuntoon. ap.

Vierailija
8/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoletko?

Vierailija
9/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:43"]

Kokoon et pysty juuri vaikuttamaan, mutta seksin laatuun kyllä pystyt jos haluat. Minkälainen olet sängyssä? Mitä teet, mitä et? Miksi olet huono? Onko joku sanonut niin vai itsekö olet asian niin päätellyt laimeasta vastaanotosta?

[/quote]

Olen sängyssä yleensä aika humalassa, muutne jännittää liikaa. Suutelen, hivelen sisäreisiä, rintoja, niskaa, sitten sormipeliä, tapauksesta riippuen nuolenkin. Edestä, takaa, ja nainen päällä ovat kaikki ok, viimeksi mainittu erityisen kiihottavaa. Peppuun en koske. Alkoholista johtuen saattaa olla, etten tule ollenkaan yhdynnässä. 

Vierailija
10/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:43"]

Nuoletko?

[/quote]

Jos nainen on mieleen ja haluaa sitä.

Vierailija
11/12 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, pieni kalu se on mullakin, olisko 6cm. Loput rasvan alla piilossa ku painoakin yli 130 kg. Naisia on ollut elämäni aikana yli 120 ja vain yksi oli pettynyt, sekin Turussa eli ei niin väliä. Suurin tekijä on itseluottamus ja tahto, koskaan ei ole ollut erektio-ongelmia. Ja aina lähden asenteella, että tuotan naiselle sen mielihyvän, siitä saan vahvistusta omalle miehisyydelleni. Ja melkein aina olen onnmistunut, jollen ole, kysyn miten saan toisen nauttimaan enemmän. Joskus olen jäänyt itse saamatta, usein olen kulli hankaantuneena pitkästä jörnimisestä, mutta muistot ovat mukavia ja kiihottavia.

Älä häpeä ja ole luuseri. ole mies ja ylpeä itsestäsi ja kyvystäsi antaa naiselle nautinto. Tavalla tai toisella.

Vierailija
12/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 05:03"]

Kuule, pieni kalu se on mullakin, olisko 6cm. Loput rasvan alla piilossa ku painoakin yli 130 kg. Naisia on ollut elämäni aikana yli 120 ja vain yksi oli pettynyt, sekin Turussa eli ei niin väliä. Suurin tekijä on itseluottamus ja tahto, koskaan ei ole ollut erektio-ongelmia. Ja aina lähden asenteella, että tuotan naiselle sen mielihyvän, siitä saan vahvistusta omalle miehisyydelleni. Ja melkein aina olen onnmistunut, jollen ole, kysyn miten saan toisen nauttimaan enemmän. Joskus olen jäänyt itse saamatta, usein olen kulli hankaantuneena pitkästä jörnimisestä, mutta muistot ovat mukavia ja kiihottavia.

Älä häpeä ja ole luuseri. ole mies ja ylpeä itsestäsi ja kyvystäsi antaa naiselle nautinto. Tavalla tai toisella.

[/quote]

Melkoinen stoori, jos totta. :)