Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaan pelaa kaikki illat

Vierailija
15.12.2014 |

Tulee töistä kotiin ja menee oluen kanssa koneelle. On siellä noin kahteentoista asti illalla. Tekee jotain lapsen kanssa vastahakoisen oloisena vain jos pyydän. Esim. lapsi itkee: kun huomautan siitä hänelle (siihen asti ei ole noteeravinaan), vastaus on "no mä voin tämän pelin jälkeen tulla".

Joo, olisi minustakin mukavaa pelailla kaikki illat, olinkin kunnon gamer ennen lasta. Nyt voi mennä viikkokin etten edes ehdi avata konetta. (Tämä ei siis minua haittaa, koska se oli odotettavissakin.)

Onko niitä hyviä isiä olemassa jossain? Tämä tapaus ei osaa edes kokata eikä siivota. Spagettia keittäessäkin katsoo pussin kyljestä ohjeen. Meillä on selkeä jako, että mies käy töissä ja minä hoidan kodin, hänen ei tarvitse siitä huolehtia. Se on siis ok. Mutta sitten kun olisi joskus avuntarvetta niin paremmin onnistuu kun vaan tekee kaikesta huolimatta itse.

Esim. kun olimme vaikean synnytyksen takia 5 päivää synnärillä, ja minä arvatenkin kipeä ja väsynyt, toivomukseni oli, että mies olisi kotona ollessaan siivonnut, jotta olisimme vauvan kanssa voineet tulla siistiin kotiin. Ei osannut. Kotona odotti järjetön kaaos: keittiön tasot niin täynnä roskia ja tiskiä ettei ollut laskutilaa, vaatteita sikin sokin, kaikki hujan hajan, ympäriinsä hiekkaa kun ei oltu imuroitu. Mies oli illat vain pelaillut. Ensi töikseni synnäriltä tullessani aloin siis siivota.

Tuntuu toisinaan, että olen lähempänä yksinhuoltajaa. Kyllä toisaalta mies lapsen ottaa jos haluan vaikka lenkille, mutta sitten katsovat "yhdessä" esim. jotain online-streamia.

Hoah. Tulipahan purkauduttua.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mobiililaite sitten hukkasi kappalejaot. Koittakaa kestää. AP

Vierailija
2/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tuo suojaikärajan yläpuolinen case?

Vierailija
4/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:39"]Onkos tuo suojaikärajan yläpuolinen case?
[/quote]

Täh? Ollaan kyllä molemmat yli 20, mies lähempänä kolmeakymmentä. AP

Vierailija
5/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:38"]Wt
[/quote]

No niin taitaa vähän olla. AP

Vierailija
6/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni kavereiden isät, jotka pelaavat ovat järjestään eronneita. Tai sitten ovat yhdessä ns lasten takia, mitään iloa sellaisista itsekkäistä miehistä tai isistä ei kenellekään ole. 

Heivaa se pelikonsoli ulos.

Vierailija
8/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sietämätön tilanne. Laita mies selkä seinää vasten, kyllä hänen täytyy edes jotain vatuuta ottaa lapsesta. Itse ei tuollaista katselisi. Pahalta kuulosti tuo teidän synnäriltä kotiin tulo. Voiko kukaan todella olla noin avuton? Ihminen joka ei osaa edes alkeellisia käytännön asioita kuuluisi pikemminkin jonnekin hotelliin tai asuntolaan asumaan, jossa joku muu tekee kaikki työt. Sinun tehtäväsi ei ole olla aikuisen ihmisen palvelija, vaikka juuri nyt oletkin lapsen kanssa kotona.

Vierailija
9/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä miehen kanssa? Ymmärrän jos on taloudellisista syistä mutta muuten alkaisin etsiä omaa asuntoa. Säästyt siivoamasta miehesi sotkuja ainakin.

Vierailija
10/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun mies, paitsi että mun ei edes yritä keittää spagettia. 15 vuotta olen tätä katsellut. Ekat 10 vuotta vitutti ja itketti, nyt on evvk kun nuorinkin lapsi on jo 5 ja voin jakaa kotityöt lasten kanssa. Kotitöissä auttaa siis lapset, lastenhoidossa auttaa isoimmat lapset, tuen ja kumppanuuden tarpeen täyttää läheinen ystävä, seksin tarpeen hoitaa kaudesta riippuen ystävä, oma käsi tai joskus oma mies. Tätä tää nykyään tuntuu olevan monilla.

Vierailija
11/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudestahan se hevonen potkii, osoittaa vaan, että rakastaa sinua, katsoohan se kersaakin, jos saumaa on!

Vierailija
12/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:48"]

Rakkaudestahan se hevonen potkii, osoittaa vaan, että rakastaa sinua, katsoohan se kersaakin, jos saumaa on!

[/quote]

Eihän se kesken session voi rynniä vaippapeppujen tykö!

Vierailija
13/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meidän kesken, joutaako se edes sänkyyn sun kaa;)

Vierailija
14/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:46"]Miksi olet vielä miehen kanssa? Ymmärrän jos on taloudellisista syistä mutta muuten alkaisin etsiä omaa asuntoa. Säästyt siivoamasta miehesi sotkuja ainakin.
[/quote]

En halua lapselta riistää isää. Ja kunnioitan avioliittolupaustakin kuitenkin, ettei sitä lähdetä rikkomaan ellei ole kuvioissa pettämistä tai väkivaltaa. AP

Vierailija
15/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:46"]Miksi olet vielä miehen kanssa? Ymmärrän jos on taloudellisista syistä mutta muuten alkaisin etsiä omaa asuntoa. Säästyt siivoamasta miehesi sotkuja ainakin. [/quote] En halua lapselta riistää isää. Ja kunnioitan avioliittolupaustakin kuitenkin, ettei sitä lähdetä rikkomaan ellei ole kuvioissa pettämistä tai väkivaltaa. AP

[/quote]

Ei kun leikkikaveria tekemään..!

Vierailija
16/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä luen näitä teidän valituksia apaattisista, laiskoista miehistä niin olen tyytyväinen, että ero tuli omani kanssa. Joku päivä olisi ollut valittamassa samasta asiasta, kun toinen ei osallistu ja pelaa vaan. :(  Mutta tsemppiä teille, voi niitä isompiakin murheita olla (vaikka tiedänkin mistä valitatte).

Vierailija
17/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:46"]Miksi olet vielä miehen kanssa? Ymmärrän jos on taloudellisista syistä mutta muuten alkaisin etsiä omaa asuntoa. Säästyt siivoamasta miehesi sotkuja ainakin. [/quote] En halua lapselta riistää isää. Ja kunnioitan avioliittolupaustakin kuitenkin, ettei sitä lähdetä rikkomaan ellei ole kuvioissa pettämistä tai väkivaltaa. AP

[/quote]

Ei kun leikkikaveria tekemään..!
[/quote]

Juu ei tosiaan ole tulossa toista lasta tähän tilanteeseen eikä luultavasti muutenkaan. AP

Vierailija
18/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet aika fiksu, kun ymmärrät noin paljon kumppanisi lempparihommaa!

Vierailija
19/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean ikävältä kuulostaa varsinkin tuo synnytyksen jälkeen kotiin palaaminen. hankalaa olisi kuvitella että joku olisi valmis laistamaan lapsen sekä naisensa tarpeista ykkösten ja nollien takia..

Vierailija
20/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:56"]Minusta olet aika fiksu, kun ymmärrät noin paljon kumppanisi lempparihommaa!
[/quote] ei pitäisi minusta, koska kuulostaa riippuvuudelta ja tuskin kehuisit jos tukisi miehensä alkoholisoitumista