Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas hieno keksintö tuo hätäkahvit

Vierailija
15.12.2014 |

toivottavasti jää pysyväksi jutuksi, eikä ole vain mikään tilapäinen some-ilmiö.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????????

Vierailija
2/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, jotenkin tuntuu että tuo on semmosten muutenkin sosiaalisten äitien touhua, sitten tämmönen epäsosiaalinen jäis kuitenkin porukasta... Kaunis ajatus kyllä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös tuo hieman alenna sitä kynnystä tutustua ihmisiin? Edes ryhmässä netin kautta jos ei livenä uskalla? Tarkoitan siis sitä, että voi avautua ja keskustella netissä ja sekin voi tuoda jo helpotusta jollekin? Ja ehkä sitä kautta tavata jopa irl :)

Vierailija
4/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:10"]

No enpä tiedä, jotenkin tuntuu että tuo on semmosten muutenkin sosiaalisten äitien touhua, sitten tämmönen epäsosiaalinen jäis kuitenkin porukasta... Kaunis ajatus kyllä muuten.

[/quote]

Ymmärrän kritiikkisi. Silti tuo on parempi kuin ei mitään. Toivottavasti yhteiskunta paikkaisi sitä ei-sosiaalisten äitien avun tarvetta.

Vierailija
5/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap pohtii asiaa lisää; voiko tuossa silti olla sellainen riski, että mukaan "soluttautuu" jotain äitejä, jotka näkevät väsyneen äidin tilanteen aina sellaisena, että siitä pitäisi tehdä ls-ilmo?

Vierailija
6/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kauhistuttaisi kutsua kotiini tai muualle jotain randomia kahville. Olen nähnyt niin paljon näitä "lyöttäytyjiä", jotka haluavat vain hyväksikäyttää eikä heistä pääse ikinä eroon. :(

Nimettömänä voisin ajatella tapaavani jotain yksinäistä, niin kauan että tutustuisin paremmin ja näkisin, että ihminen on täyspäinen eikä loppuelämän riesa sukulaisineen.

Vierailija
7/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:27"]

Minua ainakin kauhistuttaisi kutsua kotiini tai muualle jotain randomia kahville. Olen nähnyt niin paljon näitä "lyöttäytyjiä", jotka haluavat vain hyväksikäyttää eikä heistä pääse ikinä eroon. :(

Nimettömänä voisin ajatella tapaavani jotain yksinäistä, niin kauan että tutustuisin paremmin ja näkisin, että ihminen on täyspäinen eikä loppuelämän riesa sukulaisineen.

[/quote]

Onhan tuossa riskinsä, mutta joskus riskin ottaminen voi kannattaakin. Aina ei käy huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan