Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinkkumies kutsutaan kaverin tyttökaverin synttäreille

Vierailija
15.12.2014 |

Niin mikä on asiallinen lahja? Mun opiskelijapoika soitti ja kysyi, ehdotin, että laita vaikka sen suuruinen Hesen tai muun pikaruoakalan lahjakortti, niin että saa käydä poikakaverin kanssa syömässä. Oliko ok? Kuulemma käyvät joskus hampurilaisilla isommalla porukalla. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:41"]

Niin mikä on asiallinen lahja? Mun opiskelijapoika soitti ja kysyi, ehdotin, että laita vaikka sen suuruinen Hesen tai muun pikaruoakalan lahjakortti, niin että saa käydä poikakaverin kanssa syömässä. Oliko ok? Kuulemma käyvät joskus hampurilaisilla isommalla porukalla. 

[/quote]

Minkä ikäsistä on kysymys?

Vierailija
2/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pikaruokalan lahjakorttia haluaisi lahjaksi! Mielummin johonkin vaateliikkeeseen lahjakortti (voi kysyä tältänkaveriltaan missä synttärisankari tykkää käydä) tai sitten ihan vaan kaunis kukkakimppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:41"]

[/quote]

Minkä ikäsistä on kysymys?

N. parikymppisistä, vissiin ko. tyttö ei oikein tyttöporukoissa viihdy, kun vähän ihmettelin asiaa, etteikö omien kavereidensa kanssa juhli. Kuulemma tulee aina jätkien juttuihin mukaan. Ei kuulemma halua kysyä kaveriltaan. 

[/quote]

Vierailija
4/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ruukaavat käydä pikaruokapaikoissa niin niihin tosiaan lahjakortti. riippuu niin tytöstä että mistä tykkää.

Vierailija
5/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppapullo on aina hyvä.

Vierailija
6/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:49"]

Mä en ainakaan pikaruokalan lahjakorttia haluaisi lahjaksi! Mielummin johonkin vaateliikkeeseen lahjakortti (voi kysyä tältänkaveriltaan missä synttärisankari tykkää käydä) tai sitten ihan vaan kaunis kukkakimppu.

[/quote]

Vaateliikken lahjakortti tai kukkapuska on kyllä vähän väärä signaali jos kaverimiehenä on synttäreille menossa. Jotain harrastuksiin liittyvää kympin tai parin lahjaa voisi miettiä.

Vierailija
7/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pullokin vois olla hyvä, jos siis juo.

Vierailija
8/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tyttönä tykkäisin esim. jostain pikku hemmottelusta, kuten vaikkapa BodyShopin vartalovoista jne:)

Myös varmasti voisi viedä vaan vaikkakortin ja kukkakimpun, nykyaikana kun me tytöt harvoin saadaan kukkia, vaikka poikakaveri olisikin :D

-Opiskelijatyttö 22v

Vierailija
9/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viini/skumppa/tms vois olla just sopiva. Eikä jää nurkkiin kun voi samantien käyttää :)

Vierailija
10/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:49"]

[/quote]

Vaateliikken lahjakortti tai kukkapuska on kyllä vähän väärä signaali jos kaverimiehenä on synttäreille menossa. Jotain harrastuksiin liittyvää kympin tai parin lahjaa voisi miettiä.

[/quote]

No tän takia poika kysyi multa, että mikä olis sopivaa. Mutta laitoin tekstarin, että sopikaa muiden kavereiden kanssa, jos viette jotain yhteistä ja saa sitten isompaa. Niin aikoivat tehdä. 

Vierailija
11/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:49"]Mä en ainakaan pikaruokalan lahjakorttia haluaisi lahjaksi! Mielummin johonkin vaateliikkeeseen lahjakortti (voi kysyä tältänkaveriltaan missä synttärisankari tykkää käydä) tai sitten ihan vaan kaunis kukkakimppu.
[/quote]

Mun pikkusisko taas on sit erikseen toivonut hesen yms lahjakortteja :D Saa hesen, raxin ja finnkinon lahjakortit.

Vierailija
12/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen viinipullo tai leffalippukin voisi olla kiva. Kaunis kortti ja hienompi suklaalevykin.

Vierailija
13/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäisi kyllä hesen lahjakortista :) Myös joku vaateliikkeen lahjakortti voisi olla kiva lahja. Vaikka 20€. Olen 26v nuorekas nainen. 

Vierailija
14/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo skumppa. Kukkakimppu. Suklaarasia. Vaikka TBS suihkugeeli tms. Tai 2 leffalippua, niin tyttö voi ottaa kaverin mukaan leffaan. Mutta ei mitään Hesen tai Mäkkärin lahjakorttia. Sellainen on mauton lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme