Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunnistat ns.pelimiehen?

Vierailija
15.12.2014 |

Eli onko mies tosissaan haluamassa suhdetta vai pelkästään seksin perässä? Siinä kysymys. MIehet varmaan paremmin tietää.

Minkälaisia selityksiä he antavat jos eivät halua tavata? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä kai että löytää itsensä piirittämästä miestä eikä päinvastoin.

Vierailija
22/43 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:21"]

Mä sain paljon kiinnostavia selityksiä miksi treffit ei just silloin onnistunutkaan, kun oltiin sovittu. Tuli työkeikka, joku kaveri tarvitsi jeesiä, mahatauti jne. Todellisuudessa miehellä olikin vaimo.

[/quote]

Antto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:13"]

Mä aikoinaan olin pelimies, pyöritin vuosikausia useampaa naista jotka kuvitteli seurustelevansa kanssani. Ei ollut vaikeaa, päinvastoin tuli usein ajatus kuinka helppo tai tyhmä nainen on. Olen kiltin oloinen ja vähä ujokin mies enkä esittänyt muuta, olin kohtelias, esitin todella rakastavani heitä, hellyydenkipeä, kävin treffeillä koska vain ja missä vain ja sain pillua todella paljon. Voisin sanoa että ei nainen voi sitä nähdä jos mies pelaa...

[/quote]

Mä näin juuri tuollaisen miehen läpi. Miehestä näkee ihastuksen. Ujo ja kiltti on vaikea paljastaa, mutta hitaalla etenemisellä se onnistuu. Pelimies peruu tapaamisia, jos vaikuttaa, että ei irtoaisi, yrittää vierittää joitakin ihmissuhteen ongelmia naisen kontolle, jotta saisi huomion omasta käytöksestään pois, ei huomioi samalla tavalla kuin ihastunut mies, ei ole kiinnostunut tutustumaan yhtä intensiivisesti, ei pidä yhteyttä, fyysisessä läheisyydessä selvästi ajattelee vain omaa haluaan, tapaamiset ovat yksipuolisia...

Jos ap epäilee miehen tunteita, niin silloin miehellä ei ole todennäköisesti tunteita. Mies voi yrittää selittää, että ei vain osaa näyttää tunteita, mutta ei kannata mennä halpaan, koska tunteet näkyvät läpi, jos niitä on.

Vierailija
24/43 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:13"]

Mä aikoinaan olin pelimies, pyöritin vuosikausia useampaa naista jotka kuvitteli seurustelevansa kanssani. Ei ollut vaikeaa, päinvastoin tuli usein ajatus kuinka helppo tai tyhmä nainen on. Olen kiltin oloinen ja vähä ujokin mies enkä esittänyt muuta, olin kohtelias, esitin todella rakastavani heitä, hellyydenkipeä, kävin treffeillä koska vain ja missä vain ja sain pillua todella paljon. Voisin sanoa että ei nainen voi sitä nähdä jos mies pelaa...

[/quote]

Mä näin juuri tuollaisen miehen läpi. Miehestä näkee ihastuksen. Ujo ja kiltti on vaikea paljastaa, mutta hitaalla etenemisellä se onnistuu. Pelimies peruu tapaamisia, jos vaikuttaa, että ei irtoaisi, yrittää vierittää joitakin ihmissuhteen ongelmia naisen kontolle, jotta saisi huomion omasta käytöksestään pois, ei huomioi samalla tavalla kuin ihastunut mies, ei ole kiinnostunut tutustumaan yhtä intensiivisesti, ei pidä yhteyttä, fyysisessä läheisyydessä selvästi ajattelee vain omaa haluaan, tapaamiset ovat yksipuolisia...

Jos ap epäilee miehen tunteita, niin silloin miehellä ei ole todennäköisesti tunteita. Mies voi yrittää selittää, että ei vain osaa näyttää tunteita, mutta ei kannata mennä halpaan, koska tunteet näkyvät läpi, jos niitä on.
[/quote]

Toistan tämän täysin! Erittäin osuvasti kirjoitettu. Myös ujompi/vetäytyvämpi voi olla juri tuolla tavalla pelimies.

Minä luulen että pelimiehen kyllä tunnistaa kun on kerran ensin haksahtanut sellaiseen. Sen jälkeen tuskin tulee olemaan vaikeuksia.

Vierailija
25/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tunnistaa. Sehän se ongelma onkin. Taitavimmat pelimiehet ovat luonnollisia, ystävällisiä, kohteliaita. He ovat kuin parhaimmasta päästä mies voi olla, koska aidosti nauttuvat kunkin naisen seurasta sillä hetkellä kuin siinä ovat. Ongelma on, etteivät he halua vaihtelun vuoksi kanssasi vakavaan suhteeseen tai jää pidemmäksi aikaa. Joku voi heihin siis helpostikin rakastua ja siten sydämensä särkeä. Tuo "klassisen pelimiehen" lipevä malli on kuin keskenkasvuinen muoto tästä hyväkäytöksisestä ja hurmaavasta herrasmiehestä, joka todennäköisesti pyörittää useampaa deittiä kerralla. 

Pelottavaa. Hairveän vaikeeta kuitenkin tunnistaa sellasta ei-kliseistä pelimiestä :(

Mun sydämeni särki yksi "ujo mies", omien sanojensa mukaan.

Vierailija
26/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavasta valehtelusta siinä on kyse. Tunteettomia rehellisten naisten hyväksikäyttäjiä. Voi kun noille kävisi edes joskus huonosti, mutta siirtyvät jo seuraavaan ennen kuin edellinen suhde on edes loppu.

Vierailija
27/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaa pelimiehen narsistimiehestä? Kumpikin koukussa saamaansa ihailuun eivätkä välitä toisen osapuolen tunteista. 

Vierailija
28/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko mies tosissaan haluamassa suhdetta vai pelkästään seksin perässä? Siinä kysymys. MIehet varmaan paremmin tietää.

Minkälaisia selityksiä he antavat jos eivät halua tavata? 

Koko aloitus on päin persiittä, mutta antaa olla sitten.

Vierailija
29/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:37"]

Ei naiset pysty niitä paljastamáan ja pelimiehiä varomalla kohtaat varmemmin pelimiehen kuin miehen jonka kanssa voisi olla tulevaisuus

Suurimmalla osalla naisia se ei tuota pienintäkään vaikeutta. Pelimieheydessä kyky tunnistaa nopeasti ne naiset, jotka ovat hurmattavissa pelimiestempuilla, on yhtä oleellinen taito kuin ne temput. Täyspäiseltä naiselta ei saa kuin avokämmentä ja ahdistelusyytteen, jos sitä pokaa pelimiestyylillä.

Mutta nuo ovat juttuja, jotka toimivat aika pitkälle liskonaivotasolla. Niitä on vaikea pukea sanoiksi. Varma keino on ottaa epävarma hissukkamies, sellaista ei kukaan pelimies koskaan esitä, mutta joillakin naisilla siihen liittyy erinäisiä muttia.

Suurin osa naisista luulee tunnistavansa pelimiehet, kun tunnistaa nuo kuvailemasi urpot, jotka tunnistaisi sokea Reetakin jo kilometrin päästä. Jos täyspäisiltä naisilta tulee avaria ja ahdistelusyytteitä, niin peli on kyllä niin pahasti pielessä, että ko. herrasmiehestä lienee turha puhua pelimiehenä muuten kuin huumorimielessä.

Vierailija
30/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tunnistaa. Sehän se ongelma onkin. Taitavimmat pelimiehet ovat luonnollisia, ystävällisiä, kohteliaita. He ovat kuin parhaimmasta päästä mies voi olla, koska aidosti nauttuvat kunkin naisen seurasta sillä hetkellä kuin siinä ovat. Ongelma on, etteivät he halua vaihtelun vuoksi kanssasi vakavaan suhteeseen tai jää pidemmäksi aikaa. Joku voi heihin siis helpostikin rakastua ja siten sydämensä särkeä. Tuo "klassisen pelimiehen" lipevä malli on kuin keskenkasvuinen muoto tästä hyväkäytöksisestä ja hurmaavasta herrasmiehestä, joka todennäköisesti pyörittää useampaa deittiä kerralla.  

Tämä. Näissä on naisen kannalta se hyvä puoli, että saattavat suoraan kysyttäessä olla tavoitteistaan ihan rehellisiäkin tai jopa oma-alotteisesti tehdä selväksi, ettei mitään vakavaa ole luvassa. Naisia kun heillä riittää ilman tahallista vedettämistäkin - ja yllättävän moni jää sen sydämensä särkemään vielä senkin jälkeen kun on pelin henki tehty selväksi.

Vierailija
31/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pelimies jos ei valehtele tai vedätä, mutta hakee lähinnä sitä yhtä asiaa? Meinaa moni tällinen mies saa naisia ihan yhtä paljon tai joskus enemmänkin kuin kusettajat. I'm confused?

Vierailija
32/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sliipattu olemus ja lähestyy about viittä naista ennen sinua. Yritti saada, ei lohennu ja nyt kohdistaa mielenkiintonsa sinuun ja sinun pikku antimiisi.

Vierailija
33/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sliipattu olemus ja lähestyy about viittä naista ennen sinua. Yritti saada, ei lohennu ja nyt kohdistaa mielenkiintonsa sinuun ja sinun pikku antimiisi.

Voi olla pelimies tai sitten ihan vaan mies joka haluaa saada seksiä/treffiseuraa.

Vierailija
34/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla pelimies tai sitten ihan vaan mies joka haluaa saada seksiä/treffiseuraa.

Voi olla, mutta tietty limainen olemus paljastaa. Normi seksiä haluava mies voi olla vaikka Arttu Wiskari. Pelimiehet taas ei.

Vierailija
35/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei... tälläinen amatööri ei ole mitään pelimiestä nähnytkään. Tavallinen kaksitoistatusinassa pillunvonkaaja vain. Oikean pleijerin tunnistaa siitä, että häntä ei tunnista. Okei hän kyllä tulee toimeen naisten kanssa, mutta hän ei pokaa naisia. Naiset vaan jostain syystä ajautuvat hänen kanssaan sänkyyn.

Emmä tarkotuksella... siinä nyt vain kävi niin. 

Vierailija
36/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:35"] Valaise vähän, että missä tilanteessa ei halua tavata? Ei halua treffeille lähteä vai jotain muuta?

Ehkä paremminkin niin että ehdotat tapaamista ja tulee selitys. Ei väliä missä tapaaminen olisi. Mistä erotat oikean syyn ja tekaistun syyn? No, eihän sitä aina erotakaan... Aika herkästi käytetään jotain kaveria tekosyynä, mutta toki se voi olla ihan tottakin eikä tekosyy. Jos mies haluaa tavata vain silloin, kun sopii eli yleensä kännissä pe-la yönä tai sunnuntain krapulaa "jeesaamaan". Ihmettelen kyllä suuresti miten niin monet naiset jää näihin koukkuun, vaikka oikeasti kohtelee surkeasti ja varmaan itsekin tiedostaa, että ei toi nyt oikeasti tosissaan ole...
No jos mies haluaa tavata ihan selvipäin kylläki mutta tapaamisehdotukset on enemmän naisen kontolla? Mies kuitenkin käyttäytyy hyvin ja näyttää ainakin tykkäävän naisesta. Silti ei ehdota tapaamista usein itse?

Silloin mies ei ole rakastunut. Miksi olisit sellaisen kanssa jos itse kuitenkin haluaisit enemmän.

Vierailija
37/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tunnistaa. Sehän se ongelma onkin.

Ongelma on, etteivät he halua vaihtelun vuoksi kanssasi vakavaan suhteeseen tai jää pidemmäksi aikaa.   

Juuri siksi tunnistaa helposti.

Vierailija
38/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saavutus on huijata ketään? Entä mitä ajattelet siitä että kukaan heistä ei varmasti jälkeenpäin pidä sinua missään arvossa?

Vierailija
39/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta tietty limainen olemus paljastaa. Normi seksiä haluava mies voi olla vaikka Arttu Wiskari. Pelimiehet taas ei.

Toisaalta moni tavallinen mies hakee ns. pelimieslookkia, koska uskoo saavansa naista siten.

Vierailija
40/43 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta moni tavallinen mies hakee ns. pelimieslookkia, koska uskoo saavansa naista siten.

Ja samaan aikaan pelimies pyrkii näyttämään mahdollisimman tavalliselta, ettei paljastuisi pelimieheksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi