Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tyttäreni päiväkirjaa ja nyt kaduttaa!

Vierailija
16.10.2021 |

Vein äsken tyttäreni huoneeseen puhtaat pyykit ja näin kirjan tietokonepöydällä, mistä en aluksi tunnistanut, että on henkilökohtainen päiväkirja joten päätin katsoa mikä kirja se on. Luettani ensimmäisen sivun ymmärsin sen päiväkirjaksi, mutta en pystynyt lopettamaan lukemista, uteliaisuus vei voiton. Selasin päiväkirjaa mikä oli jaettu lukuihin, silmiin osui heti luku ''panot'', siellä oli tarkat lukumäärät pojista ja nimistä sekä kuvauksia näistä panoista mikä sai minut voimaan äitinä pahoin, todella pahoin.. En sano mitään tarkkoja lukumääriä, mutta useita kymmeniä eri poikia ja akteja oli kirjattu tuohon päiväkirjaan. Laitoin kirjan takaisin siihen pöydälle ja sen jälkeen purskahdin itkuun, tyttäreni on 17v ja eihän seksi tuon ikäisenä kymmenien eri poikien kanssa ole normaalia, vai onko?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolestu, ovat todennäköisesti herkän tytön fantasiaa, keino purkaa seksuaalisia ajatuksia. Tuskin tuon ikäinen vielä oikeasti harrastaisi moisia.

Vierailija
2/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele omaa nuoruuttasi, Oli se aika yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän monet tuossa iässä seksiä harrastaa. Itse aloitin 14 veenä eikä tuosta mitään haittaa ole ollut. Lämpimät muistot teini-iän suhteista ja painoista näin jo viittäkymppiä lähestyvänä tätinä.

Vierailija
4/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, sinä olet aiemminkin lukenut tyttösi päiväkirjaa ja se selvisi hänelle. Tyttö teki sinulle ansan. Nyt sinä et voi sanoa asiasta hänelle mitään, kun muuten joutuisit tunnustamaan päiväkirjan lukemisen. Tyttö nauttii, kun näkee sinun kiemurtelevan. Kärsi nyt kunnolla.

Minä en aikoinaan hoksannut tehdä noin ja se harmittaa. Päiväkirjan lukemista en anna äidille ikinä anteeksi. En vaikka hän kuolinvuoteella anteeksiantoa pyytäisi.

Vierailija
5/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että häpeät . 

Vierailija
6/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän monet tuossa iässä seksiä harrastaa. Itse aloitin 14 veenä eikä tuosta mitään haittaa ole ollut. Lämpimät muistot teini-iän suhteista ja painoista näin jo viittäkymppiä lähestyvänä tätinä.

Oliko lapsesi nuorempi vai vanhempi kuin 14v ekalla kerrallaan jos on kertonut?

Vierailija
7/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, sinä olet aiemminkin lukenut tyttösi päiväkirjaa ja se selvisi hänelle. Tyttö teki sinulle ansan. Nyt sinä et voi sanoa asiasta hänelle mitään, kun muuten joutuisit tunnustamaan päiväkirjan lukemisen. Tyttö nauttii, kun näkee sinun kiemurtelevan. Kärsi nyt kunnolla.

Minä en aikoinaan hoksannut tehdä noin ja se harmittaa. Päiväkirjan lukemista en anna äidille ikinä anteeksi. En vaikka hän kuolinvuoteella anteeksiantoa pyytäisi.

Mistä tietäisit mitä hän kuolinvuoteellaan pyytää?

Vierailija
8/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi uskottava sepustus. Alatko lukea joka ikistä kirjaa, johon kotonasi törmäät?

Vierailija
9/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olin melkein 18v kun harrastin seksiä ekan kerran. Nyt melkein viisikymppisenä naisena mulla on ollut n 10 eri miehen kanssa seksiä eli kyllä mielestäni ap. n tytöllä on ollut paljon ns panoja.

Vierailija
10/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuus ennen lisääntymistä odotetaan sitä lisääntymistä, se on useimmilla muijilla se elämän tarkoitus. Sitten niistä lapsista hankitaan itselle omaisuutta jolle voi tehdä mitä vain, koska on heidät "itse synnyttänyt".

Vierailija
11/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höpö-höpö. Ei siitä ole kahtakaan viikkoa kun viimeksi löysit saman päiväkirjan

Vierailija
12/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena kannat varmaan vastuun teoistasi, eli kerrot lapsellesi mitä teit ja keskustelette asiasta? Vai oletko sellainen ettei yhteiset säännöt koske sinua? M

Vierailija
13/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka olen silloin paikalla. Saattohoito voi kestää pitkäänkin, päiviä ja viikkoja.

Vierailija
14/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kirjoittaa tällaisia provoja nettipalstoille.

Vierailija
15/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka olen silloin paikalla. Saattohoito voi kestää pitkäänkin, päiviä ja viikkoja.

Niin miksi menisit paikalle?

Vierailija
16/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi menisit paikalle?

Miksen menisi?

Vierailija
17/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opit?

Jätä muiden ihmisten yksityinen omaisuus rauhaan.

Vierailija
18/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa iässä tytöillä yleensä on jo useita kymmeniä panoja takana.

Vierailija
19/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä olin melkein 18v kun harrastin seksiä ekan kerran. Nyt melkein viisikymppisenä naisena mulla on ollut n 10 eri miehen kanssa seksiä eli kyllä mielestäni ap. n tytöllä on ollut paljon ns panoja.

No jaa, silloin kun minä aloin harrastaa seksiä, harrastin kolmen vuoden aikana 12 eri miehen kanssa seksiä ja sitten vakiinnuin. Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
20/34 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä