Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita jäisit kaipaamaan jos ero?

Vierailija
16.10.2021 |

Mä jäisin kaipaamaan läheisyyttä ja seksiä... Ihan parasta iltaisin ensin seksiä ja sitten käpertyä nukkumaan vaimon kanssa ihan lähekkäin. Tai niinkuin yksi yö vaimo jo nukkui kun tulin töistä, mutta suihkun jälkeen kun painautui oikein tiukkaan lusikkaa vaimooni kiinni, tuntui niin hyvältä nukahtaa. Tietysti on yhteisten lastemme äiti ja paras ystävä ja juttukaveri aina. M33v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen en jäänyt kaipaamaan mitään. Seksiä sain heti kun halusin ja ei tarvinnut kuunnella enään pihtaavaa akkaa.

Lähdin lapsien kanssa viettämään oikeaa elämää kun talo ja omaisuus oli jaettu.

Suosittelen kaikille 👍

Vierailija
2/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissakäymistä.

Ei sinkkumiehenä panoreissuilla käyminen tunnu läheskään niin jännältä ilman puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pesee aina ikkunat ja kesäisin hoitaa grillaamisen. Niitä asioita ainakin kaipaisin.

Vierailija
4/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni antaa mulle hyvää suuseksiä. Sitä jäisin yksinäni vaille.

Vierailija
5/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vieraissakäymistä.

Ei sinkkumiehenä panoreissuilla käyminen tunnu läheskään niin jännältä ilman puolisoa.

Totta varmaan. Mut saako sitä vierasta joka päivä? Epäilen että seksi vähenisi aika paljon, vaikka vientiä toki on ja vieraissa itsekkin käyn. Ap

Vierailija
6/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin hänen huumoria.

Vierailija
7/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen en jäänyt kaipaamaan mitään. Seksiä sain heti kun halusin ja ei tarvinnut kuunnella enään pihtaavaa akkaa.

Lähdin lapsien kanssa viettämään oikeaa elämää kun talo ja omaisuus oli jaettu.

Suosittelen kaikille 👍

Aivan sama juttu. En kaipaa mitään ja elämä ei ole ollut koskaan näin hyvää. Erotkaa rohkeasti.

Vierailija
8/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloitit kirjoittamalla nätisti vaimostaan ja hetken päästä kerrotkin pettäväsi häntä.😝

Vierailija
9/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä V I T U N "JOS ERO" ???????????????

Ja voisitteko jo vihdoin ja viimein lopettaa tämän naurettavan leikkinne, aikuiset naiset. Koskee myös sinua ap ja tässä tapauksessa ETENKIN sinua.

Vierailija
10/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuutta, yhteisiä unelmia, parasta ystävääni. Ihmistä joka aina ajattelee minusta hyvää.

Läheisyyttä ei ole koskaan ollut siten kuin kaipaisin eikä sen takia seksikään ole kovin kummoista. 

Vierailija
11/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lomamatkoja ja reissuja

Yhteisiä juhlia ystäväparikuntiemme kanssa

Lapseni ja mieheni yhteyttä parinkymmenen vuoden ajalta ( eivät ole isä ja poika)

Yhteisiä harrastuksia

yhteisiä harrastuksia

Keskusteluja

Sitä ymmärrystä, joka välillämme on

Vierailija
12/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä ja seksiä. Sitä, että on joku joka rakastaa mua. Joo onhan toki lapsi, vanhemmat, sisarukse jne. jotka mua rakastaa, mutta se on erilaista rakkautta. Jäisin kaipaamaan miehen huumorintajua ja meidän yhteisiä omia vitsejä ja hassutteluja. Yhteisiä aikoja ja sitä mitä olemme kokeneet.

Jäisin myös kaipaamaan yhteistä kotiamme koska jos ero tulisi niin talo menisi varmaankin myyntiin. Kummallakaan ei olisi yksin varaa maksaa lainaa yms. Miehellä on paremmat tulot joten hän pärjäisi talon kanssa jonkun aikaan eli mä joutuisin lähtemään ensimmäisenä. Tästä on kuuden vuoden aikana tullut todella rakas koti ja olisi kamala muuttaa pois. Ollaan yhdessä talo valittu, katsottu uudet pintamateriaalit yms. ja yhdessä rempattu.

Kissan saisin kuulemma mä pitää ja munhan se onkin vaikka mies se maksoikin. Ihan siis tavallinen maatiainen, mutta ei niitäkään saa ilmaiseksi löytöeläinkodista. Kissasta en todellakaan luopuisi. Mies ei muka niin välitä kissasta, mutta kas kummaa kun kuitenkin rapsuttelee kun kissa menee lähelle. 😁

Vierailija
13/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullista asumista. Maksan tietysti puolet asumiskuluista mutta onhan se reippaasti halvempaa kuin yksin asuminen. Sitä, että olisi joku, joka huoltaisi auton ja kaikkein pahimmilla keleillä kuskaisi.

En muuta. Puoliso muistutti taas eilen, että mehän emme ole missään vaiheessa sopineet ettei muiden kanssa saa olla, joten tunnepuolella en jää mitään kaipaamaan, kun kohta tästä lähden.

Vierailija
14/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että ei aina tarvitse tulla tyhjään kotiin. Sitä, että tehdään ruokaa yhdessä tai mies tekee minulle. Sitä, että iltaisin istuskellaan yhdessä sohvalla, silitellään toisiamme, nauretaan yhdessä... Sitä, että on joku, jolle toivottaa hyvää yötä ja huomenta. Sitä, että tiedän ja tunnen olevani jollekulle rakas ja haluttava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä