Ei tarvi olla rikas ollakseen hyvännäköinen ja osatakseen kauniin kodin
Tarvitaan visuaalisuutta ja tyylitajua. Mun ystävän vanjemmat on viisikymppisiä ja heillä on yksi kauneimpia koteja mitä oon nähnyt. Molemmat hoitajia eikä todellakaan rikkaita mutta se vanha pohjalaiskoti on rempattu ja sisustettu tosi kauniiksi. Ei mitään kalliita huonekaluja tai mitään. Molemmat on myös ikäisekseen tosi hyvännäköisiä koska eläneet terveellisesti ja omaavat tyylitajua
Kommentit (11)
Fiilaan. Noi pohjalaistalot on yleensäkin tosi kauniita. Paljon kauniimpia mitä valkoiseksi sisustetut kalliit betonitalot
Näinhän se on. Monet vaan on silleen et koska en oo rikas niin en voi näyttää hyvältä tai mun koti ei voi olla viihtyisä - paskat, ei rahalla saa tyylitajua
Nykyään voi ostaa tosi halvalla kaikenlaista. Ei tarvita rahaa. Harrastan sitä koska säästän huonoja aikoja varten. Joku merkki vaatteessa ei kaunista ketään.
Duunari voi olla ollellinen vuokra asunnossa ja omissa muisto esineissään kukkasissa ja verhot . Kivat lamput noi varastetut sulla hei. No itse ostetut on oikeat. Varastetut verhot vai itse ostetut no ostetut . Näin omatunto pysyy puhtaana.
Myös parikymppisillä opiskelijoilla opintotuella maksettuna.
Korson helluntaiseurakunta jakaa ruokakasseja . Oli YLE dokumentti .
Ilmaista ruokaa kirjoitti:
Korson helluntaiseurakunta jakaa ruokakasseja . Oli YLE dokumentti .
Kiitos tiedosta! Niin jakaa Helsinki 92. Mylypurossa. Metroaseman vieressä,ei voi eksyä.Jonossa voi olla 1000 ihmistä.Säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen. Käsitäkseni kirkon ruoka apua, häviki ruokaa.Jotka kaupiat lahjoitanet seurakunalle ja vapaehtoiset työssä jakavat ravintoa. joka tapauksessa maanantai- keskivikko-perjantai. Löytyy kirkojakaupunki lehti tarkemmin tiedot.Toiminta kuitenkin ollut jo vuosia ja vuosia , päivät samat.Kuin joskus TV-jonoista lähetys ollut vuosia sitten!
Näinhän se on. Jos satutte joskus olemaan Lontoossa niin käykääpä tsekkamassa Harrodsin sisustus- ja huonekaluosastot niin ei voi muuta todeta kuin että rahalla ei voi ostaa tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Jos satutte joskus olemaan Lontoossa niin käykääpä tsekkamassa Harrodsin sisustus- ja huonekaluosastot niin ei voi muuta todeta kuin että rahalla ei voi ostaa tyylitajua.
...jos olet Lontoossa niin käyppä sisällä niissä mini kokoisissa rivissä olevissa "omakotitaloissa" 2-3 kerrosta kerros-ala 15m^2 tosi käytännöllisiä ja portaikko niin kapea että lentolaukkukin pitää kantaa pitkittän kun muuten sitä ei saa eteisestä ja keittiöstä yläkertaan.
Ei osatakseen vaan omatakseen*