Mitä muuta raskausarpia vastaan kuin Bio-oil?
Tuo Bio-oil haisee niin järkyttävältä, että multa meinaa tulla oksennus. En muutenkaan käytä mitään tuotteita, joissa tuoksua ja nyt raskausaikana kaikki hajut ällöttää. Mitä tuoksutonta voisin käyttää raskausarpia vastaan?
Olen rv 30+5. Vielä ei arpia ole. Tuleeko niitä edes kaikille vai vasta ihan viime hetkillä?
Kommentit (23)
Itselleni ei tullut ollenkaan arpia ja käytin Bebancarea puolivälistä alkaen, liekö vaikuttanut siihen. Ei tuoksu juuri ollenkaan, suosittelen.
En tiedä tuoksuuko mutta Bodyshopilla on raskausöljyä. Voi kyllä olla että tuoksuu.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:03"]
Itselleni ei tullut ollenkaan arpia ja käytin Bebancarea puolivälistä alkaen, liekö vaikuttanut siihen. Ei tuoksu juuri ollenkaan, suosittelen.
[/quote]
Sorry, vahingossa alapeukutin. Kokeilen tuota. Entäs joku apteekin tuote?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:05"]
En tiedä tuoksuuko mutta Bodyshopilla on raskausöljyä. Voi kyllä olla että tuoksuu.
[/quote]
Täytyy käydä tuoksuttelemassa. Yleenskaikki Bodyshop -tuotteet kyllä lemuaa.
Bebathenin raskausarpivoidetta on kehuttu :)
Samoin Hivesan Pro on tuoksuton ja edullinen ja kehuttu.
Mulle ei tullut raskausarpia raskausaikana, teini-iässä tuli kyllä rintoihin ja reisiin... Eli ilmeisesti nopea lihominen oli jotenkin erilaista kuin raskaus? Voi varmasti rasvailla, mutta ilmeisesti mitään näyttöä ei ole siitä, että auttaisi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:21"]
Mulle ei tullut raskausarpia raskausaikana, teini-iässä tuli kyllä rintoihin ja reisiin... Eli ilmeisesti nopea lihominen oli jotenkin erilaista kuin raskaus? Voi varmasti rasvailla, mutta ilmeisesti mitään näyttöä ei ole siitä, että auttaisi.
[/quote]
niin, lisään vielä, että tuo bepanthen on mulla auttanut noihin jo oleviin arpiin. Arpien syntymiseen ei käsittääkseni ole todistetusti apua mistään.
Auttaa jos et lihota itseäs kauheesti. Turvotusta et kyllä paljoa voi estää että tulee jos tulee... rasvat ei siihen vaikuta repeääkö verinahka.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:10"]
Bebathenin raskausarpivoidetta on kehuttu :)
[/quote]
Ai sellaista on? NoBepanthen ei ainakaan haise!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:25"]
Auttaa jos et lihota itseäs kauheesti. Turvotusta et kyllä paljoa voi estää että tulee jos tulee... rasvat ei siihen vaikuta repeääkö verinahka.
[/quote]
No mä en ole toistaiseksi lihonut lainkaan. Neuvolassa sanoivat, että todennäköisesti tulesynnäriltä hoikempana kuin olin raskauden alussa.ri
Bepancarea kannatan mäkin! Ei tuoksu miltään. Muutama ohut viiva tuli mahan ympärille vasta rv 42 kun olin valtava.
Clarinsin raskausarpi öljyllä 2 valtavaa raskausajan pienellä, hoikalla naisella arvitta (tarkoitan, että venyminen oli massiivinen). Ystävillä tuotteesta myös hyviä kokemuksia. Haisee vähän yrttisekoitusta, mutta voi laittaa suihkun jälkeen vaikka yötä vasten.
Kyllä on Bepancaressa vahva tuoksu, jos on hajuherkkä ihminen. Itse käytin silti. Ei raskausarpia, en kai muutenkaan ole herkkä niitä saamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:21"]Mulle ei tullut raskausarpia raskausaikana, teini-iässä tuli kyllä rintoihin ja reisiin... Eli ilmeisesti nopea lihominen oli jotenkin erilaista kuin raskaus? Voi varmasti rasvailla, mutta ilmeisesti mitään näyttöä ei ole siitä, että auttaisi.
[/quote]
Sama homma. 4 lasta mutta 0 lapsista aiheutunutta arpea.
Onhan niitä tököttejä joihin voit rahasi lykätä ellet parempaa käyttöä niille keksi. Yhdelläkään ei kylläkään ole minkäänlaista todistettua tehoa. Mikään ihon pinnalle siveltävä aine ei voi estää raskausarpien tuloa jotka muodostuvat syvemmällä sidekudoksessa. Kevyt hieronta voi hiukan auttaa ja ennen kaikkea hyvä tuuri geenilotossa.
On täysin kudostyypistä kiinni, ei rasvoista. Ei rasvaamisesta haittaakaan tietty ole, mutta taitavat enempi rahastaa noilla voiteilla. Itselleni ei ole tullut yhtäkään arpea, kolme raskautta ja ihan kiitettävän isot vatsat on ollut. Ei tullut äidillenikään, tässä suhteessa hyvät geenit. Toisille valitettavasti tulee, vaikka kuinka rasvaavat.
Kudostyypistä se on kiinni. Kysyin esikoista odottaessani paria vuotta aikaisemmin esikoisensa saaneelta siskoltani, tuliko hänelle raskausarpia. Sisko kysyi: "Mitä ne on?" Äidillämmekään ei ole raskausarpia, eikä minullekaan tullut.
Oletko koittanut sian silavalla? Laita silava siivut esim. pitkien sukkien sisään kun katsot telkkaria tai teet muuta rauhallista, vaikutuksen huomaa nopeasti. Iho on parissa päivässä kimmoisa ja pehmeä ja ei pitäisi tulla edes lopussakaan arpia.
Paremmilta lihatiskeiltä tuota vielä löytää, ja kun ei enää käytä niin linnuille vain, ne hoitelee loppuun. Hajuton luonnontuote oikealla PH:lla!