Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuuko keskustelu sinun kommenttiisi?

Vierailija
16.10.2021 |

Onnistutko sanomaan viimeisen sanan? Mistä arvelet sen johtuvan?
Mulle itelleni käy useimmiten niin.. arvelen että olen "paikalla" niin myöhään, että keskustelu on jo ohitse.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, samasta syystä kuin sinulla.

Vierailija
2/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu. Useimmat ihmiset eivät pidä faktoista.

Vierailija
4/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä olen oikea ketjuntappaja. Enkä edes mitenkään erityisesti niittaa, liekö sitten puhdas sattuma vaan.

Niin että sori vaan ap, ketjusi jää nyt lyhyeksi... 😊

Vierailija
5/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tai jos sen jälkeen tulee kommentteja niin oma ei saa tykkäyksiä, mutta sen jälkeiset saa :(

Vierailija
6/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetan tämän nyt tähän.

Vierailija
7/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, katsokaa vaikka!

Vierailija
8/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu. Luulen että se johtuu jonkinlaisesta varjobannauksesta ja että ketju ei sen jälkeen vahingossakaan eksy tuohon suosituimmat listaan.

Yleensä ne parhaimmat keskustelut löytyy tuosta aloitus sivulta. Suosituimmissa on vain sellaista agendaan sopivaa höttöä.

Vierailija
9/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu. Luulen että se johtuu jonkinlaisesta varjobannauksesta ja että ketju ei sen jälkeen vahingossakaan eksy tuohon suosituimmat listaan.

Yleensä ne parhaimmat keskustelut löytyy tuosta aloitus sivulta. Suosituimmissa on vain sellaista agendaan sopivaa höttöä.

Simsalabim!

Vierailija
10/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähäkutti. Minä lopetan tämän ketjun!

Vierailija
11/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mie, sanoo vain sanan Jumala, niin saa kaikki alapeukut, ja ketju jätyy tai poistuu. Kaikki kristittyyteen allergiset saa näppylöitä.

Vierailija
12/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein. Moni keskustelu polveilee monen "asiantuntijan" erilaisilla faktoilla. Kun sinne kirjoittaa ainoan oikean totuuden, keskustelu loppuu.

Vierailija
13/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko usein. Moni keskustelu polveilee monen "asiantuntijan" erilaisilla faktoilla. Kun sinne kirjoittaa ainoan oikean totuuden, keskustelu loppuu.

Luulisi kuitenkin että juuri sinun kommenttiesi perään ilmestyisi säännöllisin väliajoin "ok, boomer".

Vierailija
14/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa puhua maahan muuttajista ja siitä kuinka paljon niihin menee rahaa

Vierailija
15/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kuitenkin että juuri sinun kommenttiesi perään ilmestyisi säännöllisin väliajoin "ok, boomer".

Niinhän sitä voisi olettaa, mutta se ei muuta totuutta miksikään. Ja oikeastaan sellainen heitto voisi tulla vain neropatilta luuserilta, kuten sinulta.

Vierailija
16/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu. Yleensä siitä syystä, että kommentteja on tullut keskusteluun jo useampia, ja siinä vaiheessa kun olen kirjoittanut oman kommenttini, niin kenelläkään ei yksinkertaisesti ole enää mitään lisättävää aiheeseen. En siis ota henkilökohtaisesti :)

Vierailija
17/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjut tavallaan loppuvat viestini jälkeen. Ne poistuvat, kokonaan.

Ilmeisesti mielipiteeni ovat sitten niin vaarallisia, että koko ketju pitää poistaa, ei riitä minun viestini poistaminen?

Vierailija
18/23 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on minullakin käynyt niin että johonkin ketjuun tulee paljon kommentteja, ja sitten kun minä kommentoin jotain, niin ketjuun ei enää sen jälkeen tule vastauksia.

Veikkaan, että syy on juuri tuo, että kaikki ketjusta kiinostuneet ehtivät kommentoimaan siihen ennen minua ja minä olen ikään kuin niistä viimeinen, ja sen jälkeen kukaan ei kai enää välitä lukea ketjua, kun ei enää keksi mitään lisää sanottavaa.

Vierailija
19/23 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://abcnews.go.com/International/wireStory/eu-plans-digital-id-wall…

EU plans digital ID wallet for bloc's post-pandemic life

The European Union has unveiled plans for a digital ID wallet that residents could use to access services across the 27-nation bloc

Vierailija
20/23 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://abcnews.go.com/International/wireStory/eu-plans-digital-id-wall…

EU plans digital ID wallet for bloc's post-pandemic life

The European Union has unveiled plans for a digital ID wallet that residents could use to access services across the 27-nation bloc

"Digital is a key part of the EU's post-COVID 19 recovery package: A 750 billion-euro ($915 billion) stimulus fund includes benchmarks for member countries to spend one-fifth of the money on digital projects such as digitizing public administration."