Mitä levitettä käytätte leivän päällä?
Kommentit (64)
Merisuola-ingmariinia. En enää edes osaa käyttää muuta
Vierailija kirjoitti:
Becel voi & rypsiöljy
Sama. Tosin sitåbei ole ollut muutamaan viikkoon enää niissä kaupoissa, joissa on käynyt. Olen ottanut sen sijaan Creme Bonjourin lähes vastaavaa tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyään leivät ovat jo sen verran suuria, ettei niitä tarvitse levittää.
Päivän ensimmäinen hekotus ja hymähtely tälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Becel voi & rypsiöljy
Huomaatko, miten tuotteen nimessä voi on mainittu ensin, vaikka sitä on levitteessä vain 9%, siis mitättömän vähän. Auringonkukka-, pellava-, ja rypsiöljyä taas löytyy runsaasti, suosittelen välttämään.
Tiedätkö mitä, mainitsemallasi asialla ei ole mitään väliä. En lue oikeastaan ikinä tuoteselostuksia, vaan jos tuote on hyvää, niin se on hyvää ja se asia riittää minulle hyvin monessa muussakin asiassa. N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naturli-levitettä. Kesti 40 vuotta löytää omaan makuun sopiva levite, joten tästä olen onnellinen.
Sisältää 40% rapsiöljyä, mikä yksi huonoimmista mahdollisista vaihtoehdoista ihmisravinnoksi.
Kiva kun kerroit. Olen kyllä tuosta kannasta tietoinen mutta omalle keholle rapsiöljy sopii oikein hyvin. Vatsa- ja autoimmuunisairaudet eivät ole lainkaan pahentuneet rapsia/rypsiä käyttäessä. Tosin syön leipää vain pari palaa viikossa ja ruokavalio on muuten viilattu tosi terveelliseksi. Teen siis tämän valinnan edelleen maun perusteella.
Ehkä vakavat sairaudet ovat opettaneet sen, että sataprosenttiseen suoritukseen ei tarvitse elämässä pyrkiä, ei edes margariinin valinnassa.
Majoneesi on parasta leipien päällä.
Yleensä voita. Hummusta kanssa käytän aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyään leivät ovat jo sen verran suuria, ettei niitä tarvitse levittää.
Harmi, siinä joutuu taas yksi ammattiryhmä työttömäksi, leivänlevittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Becelliä vaikkei oo korestelooria.
Samoin. Kevyt Becelliä, auringonkukka-, pellava- ja rypsiöljyä. En ole syönyt enää vuosikymmeniin voita, sillä se on liian tönkköä levittää leivälle jääkaapista otettuna.
Käytän sinistä Keijua. Sopii vegaaneille ja maitoallergisille. Hyvä maku.
Käytän Benecolia koska on kolestrolia vaikka onkin kallista.
En mitään, miksi levitteitä ylipäätään käytetään ?
"Keiju 3 Öljyä" -levite meillä käytössä. Heti pehmeä ja levityskelpoinen, vaalea höttöleipäkin pysyy ehjänä ns. voitelun aikana. HUOM: Ei sisällä palmuöljyä!
Oivariini sininen (Hyla) ja välillä oivariini oliiviöljyä et merisuola. Voita myös jääkaapissa paistamista varten.
Kissanrasvaa en käytä. Se pahaa. Kissanrasva jää kaupan hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään levitettä. Laitan juustoa, kinkkua ja jotain kasviksia leivän päälle ilman rasvaa. Joskus laitan sulatejuustoa, jos sitä on saatavilla.
Niin että kovat rasvat käy sulle mutta ei pehmeä rasva joka on hyväksi terveydelle.