Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyöttekö luurin korvaan puhelinmyyjälle?

Vierailija
16.10.2021 |

Kun siihen menee vaan nanosekunti eikä velvoita mihinkään.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanon kauniisti "kiitos ei" ja jos puhelu jatkuu lyön luurin korvaan.

Vierailija
22/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin vastaan tuntemattomiin ellen odota jostain puhelua. Sanon vaan kiitos ei ja sit poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan puhelin pöydälle ja saa, myyjä horista itsekseen.. Joskus painelen näppäimiä niin että hyvällä tuurilla sattuu myyjän korviin.

Varmaan kiusaat myös bussikuskeja ja siivojia, kenties opettajia ? Entä kaupan myyjiä? Juoksutat niitä hakemaan varastosta ja ostat ja palautat yms.

Vierailija
24/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti  sitä myyjäparkaa, joka puhelu toisensa jälkeen tulee torjutuksi tai kuuntelee ilkeyksiä. Mieti, miltä tuntuisi 150 kertaa päivässä 5 päivää viikossa kuunnella pahoja sanoja ja tuntea olevansa huono ihminen.

Mieti sitä tyttö- tai poikaparkaa, joka koittaa vähäisellä koulutuksellaan ansaita edes muutaman lantin, että voisi sanoa olevansa töissä. Että hänen ei tarvitsisi elää tukien varassa vaan voisi kunnioittaa itseään edes hitusen, koska kuitenkin pystyy edes sitä puhelinmyyjän työtä tekemään.

Vierailija
25/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soitatte ihmisille töihin?

Vierailija
26/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan puhelin pöydälle ja saa, myyjä horista itsekseen.. Joskus painelen näppäimiä niin että hyvällä tuurilla sattuu myyjän korviin.

Varmaan kiusaat myös bussikuskeja ja siivojia, kenties opettajia ? Entä kaupan myyjiä? Juoksutat niitä hakemaan varastosta ja ostat ja palautat yms.

Kertoo paljon ajattelusi tasosta, kun vertaat pakkomyyjiä bussikuskeihin, siivoojiin ja opettajiin.

Vierailija
27/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle niitä tulee aika harvoin. En osta enkä tilaa mitään, sanon olevani perseaukinen ukko, enkä edes isosti valehtele. Jos soittaja on mukavan tuntuinen, jään kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan, milloin mistäkin. Olen kuullut, että jotkut myyjät saavat jonkilaisen palkan riittävän pitkistä puheluista ja minulla on yleensä aikaa höpöttää vaikka koko päivä.

Vierailija
28/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina että perseeseen sattuu.

Vierailija
29/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon ajattelusi tasosta, kun vertaat pakkomyyjiä bussikuskeihin, siivoojiin ja opettajiin.

Minua ei ole kukaan yrittänyt pakottaa ostamaan tai tilaamaan yhtään mitään.

Vierailija
30/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes pitää julkista numero. Kenelle se pitää olla yleisesti saatavilla.

Vierailija
31/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Käytän GDPR oikeuksiani ja pyydän tulla unohdetuksi heidän asiakasrekisteristään. Jos alkavat venkoilla, uhkailen tietosuojavaltuutetulla.

Sama. Lisäksi pyydän aina samalla kertaa lähteen mistä ovat yhteystietoni saaneet.

minulle on puhelinmyyjä soittanut noin kerran vuodessa viimeaikoina.

Vierailija
32/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina jotain ihan älytöntä ja suljen puhelimen niin ei soita toista kertaa.

Vierailija
33/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Säästyy minulta aikaa ja myyjältä puhumisen vaivaa, kun en turhaan kuuntele myyntipuhetta. Hyvin harvoin minulle puhelinmyyjät soittavatkaan. 

Vierailija
34/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes pitää julkista numero. Kenelle se pitää olla yleisesti saatavilla.

No ei tuota firman numeroa viitsi salatakaan, kun asiakkaiden on hiukkasen vaikea olla yhteydessä, jos numero ei ole esillä ja saatavilla :D

Vierailija
35/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti kehtaa. Työtäänhän se vain tekee.

Vierailija
36/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole kukaan yrittänyt pakottaa ostamaan tai tilaamaan yhtään mitään.

Et parantanut osakkeitasi myöskään tuolla viisastelulla.

Vierailija
37/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se työn teko helpottuu huomattavasti, kun suoraan vaan lyö luurin korvaan, jos ei aio ostaa. Pääsee nopeammin soittamaan niille, jotka mahdollisesti haluavat soittaa. Eli kehtaa vaan. V'ttumaisinta on se, että hölpötät myyntipuheen ja vielä muut jaarittelut päälle ja tyyppi vasta sitten sanoo, ettei tilaa. Meille ainakin ohjeistettiin, että vasta kolmannella kieltäytymisellä saa luovuttaa. Teet siis myyjälle palveluksen, jos heti lyöt luurin korvaan. Ellet sitten aio tilata. 

t. ex-puhelinmyyjä

Vierailija
38/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti vähän aikaa sitten sellainen, että uskon puhujan olleen botti. Eli ne ei välttämättä ole enää ihmisiä, joiden kanssa jakkaa.

Vierailija
39/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kehtaa? Myyjähän vain ilahtuu siitä, ettei turhaan tarvitse pajattaa myyntipuhetta. Puhelinmyyjän työtä on myydä. Jos sinulla ei ole aikomustakaan ostaa, on pelkästään reilua, että päästät myyjän soittelemaan ostohalukkaille. Heitäkin kuitenkin on. 

Vierailija
40/40 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelinmyyjä on äänen perusteella nainen niin yritän pyytää treffeille ja jutella niitänäitä 😉

M34