Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansioäidit! Oletko väsynyt työpäivän jälkeen? Jaksatko tehdä kotitöitä yhtä paljon kuin äitiyslomalla/hoitovapaalla?

Vierailija
05.09.2006 |

Oma unimääräni jää lyhyeksi, koska teen töitä vielä lasten nukkumaanmenon jälkeen. Kotityöt pitäisi tehdä jossain välissä, mutta iltapäivisin olen kuolemanväsynyt. Arvatkaapa, kaipaanko takaisin kotiäidiksi? Se oli ihanaa aikaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ns. kasvatusta ongelmaksi. Minulta se lähtee ns. selkärangasta. Työ vaan on mielekkäämpää sisällöllisesti lukiossa. Oikeastaan haluaisin esim. amk:hon. Kyllä minä selvisin huomattavasti pienemmällä työmäärällä yläasteella.

Vierailija
22/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nimenomaan on näkyvin ero lukion ja peruskoulun välillä. Onhan kyse ihan eri ikävaihetta elävistä oppilaista. Ei kai kukaan vertaa kasiluokkalaista ja abiturienttia toisiinsa? Kasvatus ja ohjaaminen on osa opettajan työtä, sehän on selvä, mutta eroja löytyy - jo eri luokkien välillä. Kuitenkin yläkoulussa saa nauttia oppilaiden avoimuudesta ja välittömästä palautteesta. Puolensa kaikessa. Nyt ollaan jo aivan liian kaukana alkuperäisestä aiheesta eli kodinhoidosta! Palataanpa ruotuun! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme enemmän eineksiä, syömme paljon ulkona ja meillä käy siivooja. On paremmin rahaa, koska olen töissä taas. Ja olen väsynyt.

Se on muuten kumma, kuinka samaan elämään ei mahdu työ, pienet lapset ja harrastukset. Jonkun on väistyttävä ja kun lapset ja työ ei voi väistyä, väistyy harrastukset. En harrasta yhtään mitään nykyään, ellei sitten satunnaista iltaulkoilua lasten kanssa lasketa. Jotenkin olisi huono omatuntokin jättää lapset illalla pitkän hoitopäivän jälkeen ja lähteä " omiin juttuihin" . Kotona ollessa oli helppoa varastaa itselleen omaa vapaa-aikaa. Nyt siihen ei ole enää mahdollisuutta tai ei ainakaan olisi kohtuullista, jos niinä lyhyinä iltoina äiti vielä kiitäisi pitkin poikin pois kotoa.

Vierailija
24/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta ja kotona olen viiden aikoihin. Siinä välissä olen hakenut kuopuksen tarhasta ja käynyt kaupassa. Mies on yrittäjä ja tulee myöhemmin kotiin. Eli alan tehdä ruokaa, jos ei ole eiliseltä jäänyt. Sitten sitä yleistä siivoamista ja oleilua. Lapsienkin asioista pitää jaksaa vielä kiinnostua, parina päivänä viikossa kuskata harrastuksiin. Koiran vien illalla ja sen jälkeen nukkumaan. Yöllä mut saatetaan herättää, jos mies haluaa seksiä.

Viikonloput on ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan