Työtön, miten päiväsi on lähtenyt käyntiin?
Itse heräsin kasilta, laitoin lapselle ja koiralle aamupalan. Lähtetin likan koulumatkalle ja itse lähdin koiran kanssa lenkille. Nyt tein oman aamupalan ja aion katsoa netflixistä pari jaksoa lempisarjaani. Sitten voisin vähän siivoskella.
Tämä on ihan mukavaa vaihtelua työarkeen. :)
Kommentit (32)
Odotellessa palkkaa jotta pääsrn ruokakauppaan..ja juu olen työtön,käyn osa-auka töissä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:21"]
Odotellessa palkkaa jotta pääsrn ruokakauppaan..ja juu olen työtön,käyn osa-auka töissä.
[/quote]
Kännissä?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:21"]
[/quote]
Kännissä?
[/quote]
Eipä tule tänään
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:21"] Odotellessa palkkaa jotta pääsrn ruokakauppaan..ja juu olen työtön,käyn osa-auka töissä. [/quote] Kännissä? [/quote] Eipä tule tänään
[/quote]
Känni lienee jo tullut. Osa-aika palkkakin. Alko auki kasiin.
Lähinnä miettiny, että kehtaanko, näin työttömänä ollessa, pyytää erästä kaunista ja mukavanoloista naista treffeille...
Aamiainen on päivän tärkein siideripullo. t ammattivalittaja
Juuri tässä noustiin lapsen kanssa aamupalalle. Kohta lähdetään kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:43"]
Aamiainen on päivän tärkein siideripullo. t ammattivalittaja
[/quote]
Up ciderillä tunnelma kattoon heti aamusta?
Kiitos hyvin.
Jouluvalmisteluja nyt. Laitoin sahtia käymään :)
Sähköpostista kävin katsomassa kohteliaita vastauksia siitä, miksi juri nyt ei tullut valinta juuri kohdalle. Tuon ois tienny katsomatikin, ja sinä kysymättä.
Kahvia, taapero jaloissa ja bebeleivokset uunissa. Kivasti pyyhkii :)
Aamiaisen jälkeen avasin TE-keskukselta saamani kirjekuoren, työtarjous paikkaan jossa olen ollut 10 vuotta sitten töissä. Kyseinen firma ulkoisti (laittoi pois) puolet henkilöstöstään vuosi sitten aj nyt tarvitsevat kiireapulaisia muutamaksi kuukaudeksi.
Soitin edelliselle työnantajalleni ja pyysin palkkatodistusta kun ei ole vielä näkynyt, tarvin sen saadakseni ensimmäisen työttymyyskorvauksen liitteeksi hakemukseen.
Nyt treenivarusteet kassiin ja salille.
noh, heräsin noin 8, join kahvin ja laitoin muksuille aamupalan ja vaatteet, sitten kouluun/kerhoon. Tulin kotiin, otin kaikkien lakanat pesuun, nyt syön oman aamupalan ja juon toisen kupposen kahvia. Selailen nettiä ja teen itseasiassa vähän töitäkin (en ole kokonaan työtön). Ihan tavallinen arkiaamu meillä.