Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön, miten päiväsi on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
15.12.2014 |

Itse heräsin kasilta, laitoin lapselle ja koiralle aamupalan. Lähtetin likan koulumatkalle ja itse lähdin koiran kanssa lenkille. Nyt tein oman aamupalan ja aion katsoa netflixistä pari jaksoa lempisarjaani. Sitten voisin vähän siivoskella. 

Tämä on ihan mukavaa vaihtelua työarkeen. :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kovin hyvin, kun olen kipeänä. Normaalisti olisin käynyt jo lenkillä tai salilla ja olisin mieheni kanssa ravintolassa lounaalla nyt ei viitsi lähteä. Kotitöitä olisin myös ehtinyt tehdä. Onneksi joululahjat on suunnilleen ostettu ettei tarvi haaveilla kauppaan menostakaan. 

Aika ihmeellinen ajatus täällä että työttömät ei tee muutakuin kännäävät? Eikä kaikki työttömät käy sossussakaan.

Vierailija
2/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kasilta, makasin tunnin sängyssä ja mietin ahdistuneena kiusaavaa eksääni. Mies nousi sängystä ja laittoi makkarin oven kiinni, että saan vielä "nukkua". Hän meni nostamaan lapsen pinnasängystä ja hoitamaan tätä. Kuuntelin sängyssä miehen ja lapsen jutustelua ja yritin rentoutua ja kerätä voimia uuteen päivään. Nousin ja laitoin kaikille aamupala, syötiin yhdessä ja hassuteltiin. Mies lähti kouluun, ja minä aloin selaamaan AV:ta ja katselemaan avoimia työpaikkoja joihin tänään hakea. Illalla sitten kirjastoon. Odotan joulua ja kovasti olen elämästä kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta. Keitin kahvia ja päästin koirat pihalle.

Juotiin miehen kanssa kupilliset ja mies lähti töihin. Herätin lapset ja tehtiin yhdessä aamupala. Esikoinen lähti kouluun ja vein kuopuksen eskariin.

Kävin koirien kanssa lenkillä. Ruokin koirat ja kissan. Lähetin pari työhakemusta. Nyt kuuntelen joululauluja ja istuskelen glögi muki kädessä takan edessä lämmittelemässä.

Kohta aloittelen joulusiivousta..

Vierailija
4/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 11 ja nyt rauhassa laittaudun ja menen sitte isän luokse siivoamaan. Onneksi saa siitä vähän palkkaa.

Vierailija
5/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin aamukännit hyvissä ajoin. Kossu on pakkasessa.

Vierailija
6/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalta ylös, seurasin lasten kouluunlähtöä (heijastimet!) ja valmistauduin urheilusuoritukseeni. Surffailin tietsikalla ja katsoin uudelleen tiedot työpaikkahaastattelusta. Perskutarallaa, onkin ryhmäkeskustelu. Lukemaan tekstejä, joista ehkä keskustellaan. Jumppaan. Jumppakaverin kanssa keskustelua työtsaansseista. Ruoka itselle, siipasta ei tietoa, se heiluu kotomiehenä myöskin. Tulin av:lle katsomaan onko tietoa kolarin tyypeistä, täälähän tiedetään kaikesta. Yritän palata taas lukemaan tekstejäni. Mutta hei siis, maanantai on hyvä päivä!

Vierailija
7/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puol seiska, seiskalta laitoin miehen töihin, kasilta lapsen kouluun ja ysiltä toisen lapsen kouluun. Sitten siivosin keittiön ja kävin Lidlissä, paketoin pari joululahjaa. Kohta alkaa lapsia valua koulusta jolloin teen pannaria välipalaksija valvon läksyt. Mies saapuu joskus 16-17 töistä jonka jälkeen ihan vaan lueskellaan, tehdään ruokaa yms. kummallakin välipäivä salilta. Korkeintaan pieni iltalenkki.

Vierailija
8/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkon kassalla juuri tärisemässä, sossun maksusitoumus taskussa

Vierailija
9/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotko ap How I met your motheria? :)

Heräsin klo 6 ja join aamukaffet. Heitin muksun eskariin kasin jälkeen.

Nyt syön hiilareita ja suunnittelen kirjaa jonka haluaisin kirjoittaa ja menen tunnin päästä käymään vanhalla työpaikalla ja sitten salille nostaan rautaa niin että paikat irtoo :)

Ihan mukavasti.

Vierailija
10/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri ja otin kossu ryypyn siemenvedeksi. Puolilta päivin kun olo on korjaantunut lähden käymään sossussa, haen ilmaisen ruokakassin ja vielä ennen kotiinpaluuta mäyräkoiran lidlistä.

Vierailija
11/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:31"]

[/quote]Saako sossusta alkoonkin maksusitoumuksia?

Vierailija
12/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän ennen kellonsoittoa tässä parikymmentä minuuttia sitten, juon kahvia samalla kun tunnen kuinka stressiläjä takertuu harteilleni. Yritän käydä tiputtamassa tt-hakemuksen sossuun ennenkuin lähden toiseen kaupunkiin halpisbussilipulla katsomaan kavereita ja poikaystävääni. Ei siinä muuten, mutta sossu ja bussipysäkki sijaitsevat aivan eri suunnilla ja mulla ei oo rahaa paikallisbussilippuun, joten käveltävää kertyy. Ulkona näyttää tajuttoman kylmältä ja vittumaiselta ja olo on järjettömän kankea vaikken edes valvoskellut mitenkään älyttömästi. Kiitos kysymästä ap

Vierailija
13/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:31"]

[/quote]Saako sossusta alkoonkin maksusitoumuksia?

[/quote] av-palstalla saa kyllä.

Vierailija
14/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 8 maissa. Koira on käytetty ulkona ja syötetty. Oon siivonnut. Kävin suihkussa ja keitin kahvia. Ihan turha olo.

Vierailija
15/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on aamu alkanut. Just hylje kävi rämemajavani päällä kiemurtelemassa ja sitten hylje lähtee töihin.

Vierailija
16/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin lapset koulubussille, nyt yritän motivoitua etäopintoihin (avoin yo), pitää myös suunnitella kevään opinnot niin etten suorita liikaa (menee tuet). mol:n sivut jo katsoin, ei ole tällä hetkellä oman alan paikkoja joihin hakea. Joulusiivouksia aloittelen.

Vierailija
17/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähinnä vaan kaivanna persettä ja lihonna

Vierailija
18/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva aamu, joten mukavasti. Aamupalaksi tuorepuristettua mehua, kunnon kahvit ja pari keitettyä kananmunaa. Nyt suunnittelen surfailemalla lomamatkaa, kun lähdetään kuukaudeksi reissuun 30.12. Tarkoitus olisi kiertää vähän Oceaniaa.

Mieheni on töissä ja itse "vapaaehtoisesti" työtön. Duuniin menen taas maaliskuussa. Ollaan kyllä mietitty muualle muuttamista, kun toi verotus niin peestä täällä. Tosta viidensadan työkkärisummasta olen lahjoittanut puolet SOS-lapsikylälle. Työttömänä olen ollut 6kk ja samalla vähän harrastanut mulle tärkeitä juttuja, kuten kirjallisuutta ja urheilua.

Vierailija
19/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin koko yön tarkoituksena siirtää yövalvomisille luiskahtanutta unirytmiä normaalimmaksi.

Vierailija
20/32 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalassa flunssassa koitan pärjätä uhmaikäisen kanssa..