Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Miten sä tuolla tavalla lihonut? Eikö sulla se mieskin ala huomauttaan, sehän lähtee kävellen kohta?"

Vierailija
16.10.2021 |

Ei hitto. Olipas taas kiva aloittaa työpäivä, kun asiakkaiden korville asti kantautui nämä sanat.

Kerran työpaikkakiusattu taitaa olla aina työpaikkakiusattu. Aina joku vanhempi täti-ihminen ottaa minut hampaisiin, vaikka alan itse olla jo näiden "tätien" ikäinen..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut että mieluummin olen lihava kun noin epäkohtelias ja huonokäytöksinen.

Vierailija
2/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että ei lähde, koska mulla on vielä aivot kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko oikeesti asiakkaiden kuullen?

Esimiehelle vaan valitusta.

Takuulla asiakkaille myös myötähäpeä ja nolo tilanne.

Vierailija
4/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon voi sanoa vaikka että: minä olen lihava, dinä olet ruma. Minä voin laihduttaa.

Vierailija
5/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon voi sanoa vaikka että: minä olen lihava, sinä olet ruma. Minä voin laihduttaa.

Vierailija
6/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehelle ilmoitus tuosta. Noin ei puhuta kenellekään ja etenkään noin ei puhuta asiakkaan kuullen.

Vaikka tiedänhän minä miksi sinä et niin tee. Kiusaaja on esimiehen kaveri ja jos kerrot tuosta, hän ei usko tai kääntää sen jotenkin sinun syyksesi, varmaan hämmästyneenä sanoisi "no sinähän olet lihonut!"

Minulla on myös ollut tuollainen samanlainen työ"kaveri" ja sen surkea kaveriesimies.

Vierailija
7/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tahditonta kommentoida tuollaista kenellekään vaikka se totuus olisikin.

Vierailija
8/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katselemaan uutta työpaikkaa jos ilmapiiri on noin persiillään.

Vierailija
9/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää opetella olemaan sopivalla tavalla tuikea. 

Minä suorastaan löyhkään helpolle saaliille ja kiusatun urakin on ollut pitkä. Olen helposti ahdistuva ja "liian kiltti". Mutta jotenkin olen oppinut huomaamaan, milloin työpaikan kusipäät alkavat pitää minua heikkona. Se alkaa harmittomalla piikittelyllä ja itseluottamusta nakertavilla kysymyksillä ja voi jatkua aivan uskomattomaan piinaamiseen, jos kiusattu ei laita sille itse stoppia. 

Sinun pitää vain opetella ilmaisemaan sopiva määrä aggressiota. En tarkoita raivopäisyyttä tai kostonhimoa, mutta tarvitset sellaisen määrän aggressiota, että ihmiset, jotka ovat työntämässä sinua tossunsa alle, luopuvat aikeistaan. 

Minä en ole yhtään sanavalmis, mutta olen oppinut luomaan piikittelijään pitkän, tympeän katseen, jota vielä voimistan kaventamalla silmiäni. Tällainen määrä aggressiota riittää rajanvedoksi. Lopetan tuijottamisen vasta, kun kusipää luopuu katsekontaktista. 

Siitä, että pystyy puolustamaan rajojaan, oli se kuinka vähän hyvänsä - vaikka vain ilkeä tuijotus - tuo itselle paljon paremman mielen!

Vierailija
10/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahditonta kirjoitti:

Tosi tahditonta kommentoida tuollaista kenellekään vaikka se totuus olisikin.

Moukkamaisuus on ihmisen ominaisuus, se on ja pysyy, aina jollain tasolla. Arvokkuutta joko on tai sitten ei.

Vierailija
11/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laihduta? Tuo täti-ihminen voi hyvinkin puhua kokemuksesta, eli on mennyt lihomaan ja simsalabim, mies vaihtoikin sen nuoreen ja kauniiseen thaikkuun.

Paitsi että kaunista thaikkua ei ole. Paitsi ladyboyt. Pieniä, tanakoita, leveänenäisiä, lapsen äänellä kimittävuä. Kaikki näyttävät samalta, mutta eivät kauniilta.

Hyi yök!

Vierailija
12/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä muutenkin käy vieraissa mutta tosiaan usein vaihtaa nuorempaan ja HOIKKAAN. Yksikin sanoi että se uusi on pitänyt kroppansa kunnossa kävi punttisalilla ja juoksi . Pelasi tennistä . Haiseva ihra vaikuttaa ulkonäköön ja sexiin. Myös hampaat voi haista . Jehovan uskonto mies jätti vaimonsa sen ison perseen takia . Vaihtoi pieneen kapeaan pyllyyn.

Vierailija
13/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää opetella olemaan sopivalla tavalla tuikea. 

Minä suorastaan löyhkään helpolle saaliille ja kiusatun urakin on ollut pitkä. Olen helposti ahdistuva ja "liian kiltti". Mutta jotenkin olen oppinut huomaamaan, milloin työpaikan kusipäät alkavat pitää minua heikkona. Se alkaa harmittomalla piikittelyllä ja itseluottamusta nakertavilla kysymyksillä ja voi jatkua aivan uskomattomaan piinaamiseen, jos kiusattu ei laita sille itse stoppia. 

Sinun pitää vain opetella ilmaisemaan sopiva määrä aggressiota. En tarkoita raivopäisyyttä tai kostonhimoa, mutta tarvitset sellaisen määrän aggressiota, että ihmiset, jotka ovat työntämässä sinua tossunsa alle, luopuvat aikeistaan. 

Minä en ole yhtään sanavalmis, mutta olen oppinut luomaan piikittelijään pitkän, tympeän katseen, jota vielä voimistan kaventamalla silmiäni. Tällainen määrä aggressiota riittää rajanvedoksi. Lopetan tuijottamisen vasta, kun kusipää luopuu katsekontaktista. 

Siitä, että pystyy puolustamaan rajojaan, oli se kuinka vähän hyvänsä - vaikka vain ilkeä tuijotus - tuo itselle paljon paremman mielen!

Hienoa! Mulla sama huomio, ja olen kokeillut, toimii!

Olin kerran sijaisena työpaikassa missä oli sairaanhoitajia ja lähihoitajia. Pari lähihoitajaa alkoi aivan mahdottomiksi, mutta sain ruotuun. Seuraavana oli sairaanhoitaja (kukkoili päätoimisesti lähihoitajille) joka katseli alentuvasti ylipainoista olemustani, luullen etten huomaa.

Siirsin hiljaa katseeni, kuin vaaniva puuma, siristin silmiäni ja tuijotin todella intensiivisesti. En valehtele, kun sanon, että nainen suorastaan värähti kunnolla ja käänsi katseensa pois. Hengähti syvään. Mua niin nauratti. Jopas sekin helpolla mureni, vaikka niin kovaa mimmiä esitti. Hoitoala, huh huh...

Vierailija
14/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laihduta? Tuo täti-ihminen voi hyvinkin puhua kokemuksesta, eli on mennyt lihomaan ja simsalabim, mies vaihtoikin sen nuoreen ja kauniiseen thaikkuun.

Paitsi että kaunista thaikkua ei ole. Paitsi ladyboyt. Pieniä, tanakoita, leveänenäisiä, lapsen äänellä kimittävuä. Kaikki näyttävät samalta, mutta eivät kauniilta.

Hyi yök!

Noista ei yksikään tule tänne, pärjäävät siellä paikan päälläkin!

Sulle niistä nyt ei rahallakaan tule kukaan. Ei tarvitse harmitella, ettei sitä rahaakaan ole.

Vierailija
15/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168/65. Mutta olen ilmeisesti lihonut, kun hän aiemmin uteli olenko raskaana, ja levitti juoruja raskaudesta. Ap

Vierailija
16/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssaihmiset voivat olla joskus karkeakäytöksisiä. Aina löytyy jotain huomautettavaa.

Jos olisit hoikka, kuulisit kuinka naisessa pitäisi olla jotain, mistä ottaa kiinni. Ole siis ylpeästi oma itsesi. Me emne ole samasta muotista veistettyjä. Sitä paitsi; epäkorrekteja kommentteja laukovilla on yleensä joku salainen itsetunto-ongelma.

Minä olen monesti miettinyt mikähän se kenenkin kohdalla mahtaisi olla. Voi vaivata vaikka massiiviset peräpukamat!

Vierailija
17/17 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 168/65. Mutta olen ilmeisesti lihonut, kun hän aiemmin uteli olenko raskaana, ja levitti juoruja raskaudesta. Ap[/quote

Noiden mittojen mukaan ei ole ylipainoa.

Esimiehen tulisi kuulla noista jutuistaja teillä pitäisi olla käyttäytymiskoulutusta enemmänkin.

Asiakkaiden kuullen pidetään muutoinkin suu supussa.