Olen syönyt 2 suklaalevyä viimeisten 3 päivän aikana, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (15)
Miksi vain kaksi? Minimi on levy per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko minun värjäyttää hiukseni, kun ne ovat jo alkaneet harmaantua vai annako vain harmaantua rauhassa?
Anna harmaantua, saat ne myöhemmin värjättyä jos harmaahapsisuus alkaa kyllästyttämään. ap
Kannattaisiko haravoida lehtiä pihalta jo tänään vai odottaa vähän pidemmälle syksyyn, kun kaikki puut ovat pudottaneet lehtensä ja olisi vähän tyynempää?
Söitkö levyt kerralla vai pystyitkö ottamaan paloja hiljalleen koko kolmen päivän ajan? Jos itselläni on kaksi suklaalevyä, niin ehkä on mahdollista saada riittämään ne kahdeksi tunniksi.
Joko kannatta vaihtaa autoon talvirenkaat?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko haravoida lehtiä pihalta jo tänään vai odottaa vähän pidemmälle syksyyn, kun kaikki puut ovat pudottaneet lehtensä ja olisi vähän tyynempää?
Haravoisin itse vasta kun kaikki lehdet ovat pudonneet. ap
Vierailija kirjoitti:
Söitkö levyt kerralla vai pystyitkö ottamaan paloja hiljalleen koko kolmen päivän ajan? Jos itselläni on kaksi suklaalevyä, niin ehkä on mahdollista saada riittämään ne kahdeksi tunniksi.
Söin puoli levyä kerrallaan päivien aikana. ap
Kompensoitko suklaan syöntiä esim paastolla?
Vierailija kirjoitti:
Lehtien pitäisi antaa olla maassa kevääseen ja haravoida sitten vasta. Lannoittavat nurmea. Voi myös ajaa ruohonleikkurilla silpuksi ja jättää maahan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä ja miksi söit?
Marabou. Aioin säästellä suklaata huonon päivän varalle mutta huonot päivät tulikin nyt. ap
Eikö sinun pitänyt antaa ne 6 suklaalevyä siskosi lapsille lahjaksi?
Marabou olisi kyllä kannattanut säästää huonon päivän varalle.
Kannattaisiko minun värjäyttää hiukseni, kun ne ovat jo alkaneet harmaantua vai annako vain harmaantua rauhassa?