Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citroen C4, n. 16 vuotta vanha...uskaltaako ostaa??

Vierailija
16.10.2021 |

Auttakaa te, joilla on kokemusta näistä 2000-luvun puolivälin jälkeen valmistetuista sitikoista. Olen semmoisesta kiinnostunut, olisi minun ja lapsen käyttöön sopivan kokoinen ja hintainen ja meidän budjettiin sopiva auto olisi mukavasti jo varusteltukin. Itse en suoraan sanottuna autoista juurikaan ymmärrä, mutta soittelin kavereita läpi ja kyselin kokemuksia. No en siitä viisaammaksi tullut. Lähes kaikki sanoivat että älä herran jestas laita kättä p***aan ja kun taas yksi, jonka uskoisin asiasta eniten tietävän, totesi vaan että sitikat ovat nykyään hyviä autoja. Että kärsivät vaan vanhan sitikan huonosta maineesta edelleen.

Ketä uskon??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuoden 2006 rellu laguna ja pelittää hyvin ja mitään vikaa ei ole ollut.

Sisältä on muuten uuden veroinen ja kuori myös.

Ton ikäisissä autoissa on valtavasti eroa.

Mulle auton ulkonäkö on tärkeä asia ja uskon, että autosta näkyy päältä päin onko pidetty hyvin ja huollettu.

Meidän autoa ei voi paskaksi sanoa.

Vierailija
2/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhemmat ns automiehet oli varmaan niitä jotka sanoivat että älä koske... Heidän autotieto olisi syytä päivittää tähän päivään. 

Mutta jokainen käytetty auto on yksilö, joku voi olla ihan helmi ja joku toinen taas ihan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitikat on ihan hyviä. Tarkista vaan että kaikki sähköt pelaa, ei vikavaloja mittaristossa.

Vierailija
4/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo C4 "rättisitikka"?   Saakelin kylmä auto Suomen talvessa... kokemusta on.

Vierailija
5/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tuon ikäisissä PSA:n autoissa olla tarkkana jakohihnan kanssa. Jos on vaihtoväli venynyt yli suositellun neljän vuoden niin kannattaa vaihtaa välittömästi, vaikka kilometrit eivät vielä täynnä olisikaan.

Vierailija
6/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi halvat autot on aika yksilöitä, eli ei voi tuijottaa vain merkkiin. En ole kuullut, että tuota nimenomaista Sitikan mallia olisi pahemmin paskaksi haukuttu... Ostaisin, jos muuten siisti ja hyvin pidetty.

Vierailija
7/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki huollot tehty ajallaan ja pätevällä korjaamolla niin eiköhän tuo auto ole ihan hyvä ostos, riippuu tietenkin hinnasta ja ajetuista kilometreistä paljonko niitä on. Jos paljon niin kannattaa tarkastaa pari perus juttua, elikä jakopään hihna milloin vaihdettu (vaihto yleensä kohtuu kallis) ja jarrujen kunto, (jarrulevyt) ja käsijarrun toimivuus.

Vierailija
8/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vuoden 2006 rellu laguna

Mulle auton ulkonäkö on tärkeä asia

Nämä on kyllä toisensa poissulkevia...

Vierailija
9/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollista, ota joku autoja tunteva testaamaan ja muutenkin tarkastamaan auton kunto.

Se voi olla ihan helmi ja kannattava ostos, jos hinta on kohdallaan.

Vierailija
10/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vuoden 2006 rellu laguna ja pelittää hyvin ja mitään vikaa ei ole ollut.

Sisältä on muuten uuden veroinen ja kuori myös.

Ton ikäisissä autoissa on valtavasti eroa.

Mulle auton ulkonäkö on tärkeä asia ja uskon, että autosta näkyy päältä päin onko pidetty hyvin ja huollettu.

Meidän autoa ei voi paskaksi sanoa.

En ostaisi kakkos-Lagunaa. Se on huonossa maineessa, jos et tiennyt...

Vierailija
11/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, täällä naapurustossa on joillain tuollaisia romuja. En suosittele kenellekään edes uutena ranskalaisia autoja enkä skodaa.

Vierailija
12/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauhtipyörä ja startti on vaihdettu niin voi olla ok. Muuten ne ovat ihan just menossa.

Vierailija
13/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksihan noita saa ja vikaa pukkaa.

Tuurilla mukavaa kyytiä. Mutta jos sinulla ei ole "ranea" käytettävissä tai tarvitset luotettavuutta, en suosittele.

50 v kokemuksella (2 sitikkaakin)

Vierailija
14/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen autotohtorille on elämäsiparas sijoitus.

Vierailija
15/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkarissa, osta uusi sähköauto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan