Rokotepassia ei tarkasteta millään laitteella joten sen väärentäminen on lasten leikkiä
Lataa kaverin pdf itselle. Vaihda siihen oma nimi ja sotu. Siirrä omaan puhelimeen. Käy kaikkialle.
Kommentit (11)
5/5
Kenelläkään ei ole lukulaitteita tai edes pääsyä valtion tietokantaan jolla noiden oikeellisuuden voisi tarkastaa.
Siinä QR-koodi, väärennätkös näppärästi senkin?
Tuo on täysin virheellinen väite. Minulle annettiin QR sovellus jolla voin tarkistaa kenelle "passi" kuuluu ja jos ei vastaa henkkareita niin en voi päästää sisälle.
Vierailija kirjoitti:
5/5
Kenelläkään ei ole lukulaitteita tai edes pääsyä valtion tietokantaan jolla noiden oikeellisuuden voisi tarkastaa.
Kehotan perehtymään QR koodiin ennen kommentointia...
Se ei vaadi pääsyä mihinkään tietokantaan, se on koneellisesti luettava tieto mikä on muodostettu tietokannan informaatiosta, muttei vaadi integraatiota.
Mä editoin oman qr-koodin punaselle pohjalle valkoseen ympyrään. Ihmisten mielestä on asiaa.
Palstatädit ei tartte vaarennöksiä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä editoin oman qr-koodin punaselle pohjalle valkoseen ympyrään. Ihmisten mielestä on asiaa.
Mutta ei lukusovelluksen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvin toimii ei sitä kiinnosta kun se qr koodi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi teen siitä punaisen hihanauhan, niin voin kantaa pasiia aina mukana ja näyttää muillekin kuinka hyvä ihminen olen. Rokotettu ja kaikki.
Tuollainen on 52-v palstatädille aivan liian vaikeaa 🤣