Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok olla miehelle hetken huvi ja näyttelyesine?

Vierailija
16.10.2021 |

Tuli mieleeni omasta tilanteestani, jossa epäilen olevani tällainen miehelle, jota olen nyt kuukauden ajan tapaillut. Hän kehuu minua vuolaasti ja tuntuu siis todella tykkäävän ulkonäöstäni, mutta sen suurempia tunteita hänellä tuskin minua kohtaan on. Tämä olisi minulle täysin ok, mutta mies ei sano suoraan. Se on ainoa asia, joka minua haittaa. Ehkä hän luonnollisesti pelkää, että menettää minut kokonaan, vaikka olen kyllä hänelle sanonut, etten minä loukkaannu totuuksista. Itsetuntoni kestää kyllä vaikka mitä, tiedän itse kuka ja millainen olen, hyväksyn heikkouteni ja tiedän vahvuuteni.

Mitä sinä ajattelisit, jos olisit tapailemallesi miehelle hetken huvi ja näyttelyesine? Voisiko se olla ehkä imartelevaakin, että hän pitää sinua ulkoisesti niin "tasokkaana", että haluaa näyttäytyä kanssasi ja olla ylpeä siitä, että olet juuri hänen seurassaan?

Saatte vapaasti kertoa ihan mitä tulee mieleen tästä aiheesta, kiinnostaa kuulla teidän mietteitänne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on naisena ihan sama taito kuin miehillä. Taito puhua. Eli teet samaa kuin mieskin etkä sano suoraan mitä ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on naisena ihan sama taito kuin miehillä. Taito puhua. Eli teet samaa kuin mieskin etkä sano suoraan mitä ajattelet.

?? Asia on vasta noussut ap:n mieleen. Saahan sitä miettiä, ennen kuin avaa suunsa.

Voisi olla kokemuksena ihan kiva, jos peli olisi selvä.

Vierailija
4/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi. Olen itsekin pitänyt joskus varakasta ja komeaa miestä itselläni hetken hupina, vaikka en ole ertyisemmin luonteesta tai seksistä hänen kanssaan tykännyt. Joskus sellainen vain sattuu sopimaan kuvioihin, kunnes löytää paremman.

Vierailija
5/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut Doris oli toisenlainen, Doris oli reissunainen, hän näytti ukolle, miltä tuntuu, kun saa maistaa omaa läkettään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi