Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt kolmatta viikkoa sairauslomalla ja vaikka saan palkkaa tältä ajalta, niin rahallista tappiota tulee silti

Sairauslomalla
16.10.2021 |

Mä kun menetän lisät eikä se sairausloma-ajan lisät-korvaus todellakaan korvaa kokonaan sitä mitä olisi ollut jos on töissä. On aika iso lovi tuloihin kun menettää sunnuntai- ja yölisät. Kiva kun pitkällisen ongelman takia vielä tämäkin, että tulee rahallista tappiota.

No tähän varmaan tullaan nyt soittamaan suutaan saikuttajista ja, että miksi pitäisi maksaa jos kerran ei ole töissä. No en ole saikuttaja vaan on iso ongelma johon fyssarin kanssa haetaan ratkaisua tai sitten joudutaan leikkaamaan. Ja kyllä se nyt vain kirpaisee kun tuloista otetaan pois isoja summia, siis mulle isoja summia. En ole muutenkaan mikään isotuloinen. En sille mitään voi, että näin se nyt vain on, mutta ottaa se silti päähän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää etsiä kirppismyytävää niin saa vähän paikattua tätä rahan menetystä.

Vierailija
2/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuohon vielä sairaalalasku kahdelta viikolta. On muuten hemmetin iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
4/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt kuitenkin nähdä se, että sinä saat palkkaa tekemättä sekuntiakaan työtä.

Vierailija
5/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole säästöjä pahan päivän varalle?

Itse olen aina pitänyt puolen vuoden nettopalkkaa tilillä.

Vierailija
6/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene vankilaan?      Sieltä saat mukavia kavereita sekä ajankulua piisaa.

Vierailija
7/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tavallinen loma?        Suomessahan saa tavallisestaki lomailusta kauhiat rahat, vaikka ei ole tehnyt hommia.     Ja jotkut firmat vielä käyttää lomautustakin eli veronmaksajilla paikkaa tappioita ja työläinen voi päälle vielä lomailla.     Kommunismi on suomessa viety pitkälle.

Vierailija
8/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Vaikka sairastamisesta tulee itselle kuluja vain murto-osa todellisista kustannuksista, ei se mitään halpaa hommaa ole. Jos talous on valmiiksi tiukoilla, muutaman viikon sairaalahoito voi suista talouden raiteeltaan pitkäksi aikaa.

Siksi pitäisi olla se puskurirahasto itsellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi