Oletko miehelle mieluummin tärkeä vai p*ntava?
Mulla on uusi työkaverimies, josta tykkään tosi paljon.
Olen itse tottunut, että mussa miehiin vetoaa ulkonäkö, koska olen ihan kivan näköinen ja hauskaa seuraa. Toisaalta en anna itsestäni kovin paljon. Tiettyyn rajaan asti kerron omasta elämästäni, mutta pidän tunteet ym. ihan omana tietonani. Olen hiukan etäinen ehkä.
No tämä uusi työkaverini on erilainen. Uskon kyllä, että hän pitää mua ihan nättinä ja hän on mielestäni komea.
Mutta hän ei ole kertaakaan yrittänyt vahingossakaan lääppiä mua, ei heitä mitään kaksimielistä juttua, ei vihjaile tai kovin paljon kuin edes flirttaile, tai ei ollenkaan.
Mutta hän on tosi kohtelias, ystävällinen, hymyilee ja katsoo mua paljon, kyselee mun elämästä ja jos on huono päivä mulla niin tekee kaikkensa, että olisin oma hyväntuulinen itseni. Muistaa pienet jutut ja haluaa myös kertoa paljon itsestään, ihan niitä syvällisempiäkin asioita ja saa mut kertomaan hänellekin enemmän itsestäni.
Tunnen siis olevani hänelle tärkeä.
Mutta olisihan se kiva olla myös sillä tavalla viehättävä, että yrittäisi jotain!!! :D
Aloitusta ei kannata ottaa liian vakavasti, mutta on jotenkin outo tilanne.
Jos mies on kiinnostunut, eikö silloin aina vähän yritä jotain viestittää?
Harmittaa, kun hän ei ole kiinnostunut enkä voi tehdä asialle oikeastaan mitään. Vaikka toisaalta jos olisi kiinnostunut, ei sekään mihinkään johtaisi kyllä.
Kommentit (32)
Täällä on nyt useampi vastaaja, mutta siis kyllä, olen tottunut näkemään itseni objektina. Valitettavasti ihan tosi pienestä saakka. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan sellainen olo, kuin mun ulkonäössä olisi joku vika hänen mielestään.
Enkä voi tietty kysyä, että onko mussa joku vika kun et yritä mitään.
En missään nimessä halua rakastua työkaveriini jos hän ei näe mua sillä tavalla.
Käykö itsetunnon päälle kun et ole kaikille miehille joku palkinto jota pitää päästä panemaan?
Ottaa tottakai, jos siihen on tottunut. En mä kenellekään anna, mutta saan siitä jotain irti kun tiedän että tuonkin saisin. En voi sille mitään.
Mutta aloituksessa olikin kyse siitä, mitä mieltä te muut olette? Jos on vaikka joku toinenkin joka on samalla tavalla häiriintynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt useampi vastaaja, mutta siis kyllä, olen tottunut näkemään itseni objektina. Valitettavasti ihan tosi pienestä saakka. Ap
Tässä on myös yksi yhteiskunnallinen ongelma ns tasa-arvo keskusteluista. Aika hanakasti syytetään yksin miehiä seksuaalisesta häirinnästä vaikka jotkut naiset hakeutuu sellaisten miesten seuraan ja hakee sitä arvostusta juurikin objektina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan sellainen olo, kuin mun ulkonäössä olisi joku vika hänen mielestään.
Enkä voi tietty kysyä, että onko mussa joku vika kun et yritä mitään.
En missään nimessä halua rakastua työkaveriini jos hän ei näe mua sillä tavalla.
Käykö itsetunnon päälle kun et ole kaikille miehille joku palkinto jota pitää päästä panemaan?
Ottaa tottakai, jos siihen on tottunut. En mä kenellekään anna, mutta saan siitä jotain irti kun tiedän että tuonkin saisin. En voi sille mitään.
Mutta aloituksessa olikin kyse siitä, mitä mieltä te muut olette? Jos on vaikka joku toinenkin joka on samalla tavalla häiriintynyt. Ap
Sitä mieltä, että sinun pitäisi hakeutua terapiaan, jos et jo ole. Ja varsinkin hoitaa itsesi kuntoon ennen kuin esim hakeudut parisuhteeseen.
Olen mieluummin p*ntava, mitäpä sitä kieltämään. Olen mieluummin fyysisesti viehättävä, ehkä pääasiassa siksi, että en ole mitenkään erityisen kiinnostunut keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia kenenkään kanssa. Toki on kiva jos joku on minusta siinäkin mielessä kiinnostunut, mutta ei haittaa vaikka ei olisi.
Parisuhteessa sekä tärkeä että pantava, muuten ei suhde toimi.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa sekä tärkeä että pantava, muuten ei suhde toimi.
Tämä on totta.
Ja sen verran kommentoin, että ihan outo ajatustapa, jos mittaa oman olemassaolonsa arvoa sillä, kuinka moni on kiinnostunut seksuaalisesti. Ehkä laiminlyöty ja jätetty huomiotta lapsena? Ei normaalia aikuisen käytöstä kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten tärkeä koska miehet panee mitään vain oksanreiästä eläimeen.
Voiko miehelle edes olla tärkeä ylipäätään?