Olen ex narkkari
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:05"]mitä käytit
[/quote]
Metamfetamiinia
-ap
niin minäkin. kuinka usein tekee vielä mieli? ja juotko alkoholia? minä lopetin senkin. ja mieli tekee vieläkin.
vuosi kuivilla..
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:07"]niin minäkin. kuinka usein tekee vielä mieli? ja juotko alkoholia? minä lopetin senkin. ja mieli tekee vieläkin.
vuosi kuivilla..
[/quote]
Välillä meinaan retkahtaa, enkä juo alkoholia
-ap
Miten luisuit ongelmakäyttöön? Mulla on eräs läheinen ysävä jonka viihdekäyttö alkaa karata käsistä ja kunnolla (kokaiini, essot, amfetamiini). Missä vaiheessa pitää huolestua? Nyt ollaan jos siinä pisteessä, että tyypin puheenaiheet luisuu aina jollain aasinsillalla kamaan ja hauskoihin käyttökokemuksiin. En ole ainoa huolestunut. Kyseessä on 27-vuotias mies joka liikkuu piireissä jossa käytetään enimmäkseen alkoholia, eli on käytännössä ainoa kamaperso.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:11"]Miten luisuit ongelmakäyttöön? Mulla on eräs läheinen ysävä jonka viihdekäyttö alkaa karata käsistä ja kunnolla (kokaiini, essot, amfetamiini). Missä vaiheessa pitää huolestua? Nyt ollaan jos siinä pisteessä, että tyypin puheenaiheet luisuu aina jollain aasinsillalla kamaan ja hauskoihin käyttökokemuksiin. En ole ainoa huolestunut. Kyseessä on 27-vuotias mies joka liikkuu piireissä jossa käytetään enimmäkseen alkoholia, eli on käytännössä ainoa kamaperso.
[/quote]
Joskus nuoruudessa polteltiin aina pilveä ja siinähän se lähti vähän käsistä.
Kyllähän nyt tossa vaiheessa pitäis olla jo huolissaan.
-ap
Millaisessa kunnossa hampaasi ovat? Eikös metamfetamiini aiheuta kamalaa hammasmätää?
Laihduitko käytön seurauksena ja onko nyt lopettamisen jälkeen paino noussut miten paljon?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:15"]Millaisessa kunnossa hampaasi ovat? Eikös metamfetamiini aiheuta kamalaa hammasmätää?
[/quote]
Ei ne kovin hyvässä kunnossa oo ja aiheuttaa kyllä
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:15"]Laihduitko käytön seurauksena ja onko nyt lopettamisen jälkeen paino noussut miten paljon?
[/quote]
Laihduin paljon ja nyt on tullu parissa vuodessa ehkä 20 kiloa lisää
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:11"]Miten luisuit ongelmakäyttöön? Mulla on eräs läheinen ysävä jonka viihdekäyttö alkaa karata käsistä ja kunnolla (kokaiini, essot, amfetamiini). Missä vaiheessa pitää huolestua? Nyt ollaan jos siinä pisteessä, että tyypin puheenaiheet luisuu aina jollain aasinsillalla kamaan ja hauskoihin käyttökokemuksiin. En ole ainoa huolestunut. Kyseessä on 27-vuotias mies joka liikkuu piireissä jossa käytetään enimmäkseen alkoholia, eli on käytännössä ainoa kamaperso. [/quote] Joskus nuoruudessa polteltiin aina pilveä ja siinähän se lähti vähän käsistä. Kyllähän nyt tossa vaiheessa pitäis olla jo huolissaan. -ap
[/quote]
Okei, sitä vähän pelkäsinkin. Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? En halua sanoa mitään väärää ja ajaa ystävää kauemmas. Uskon, ettei hän arvosta muiden "arvostelua" käytöstään ja saatta jopa suuttua.
Kiva kuulla. Tosi mielenkiintoista.