Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ala/ammatti minulle sopisi

Vierailija
14.12.2014 |

Haluaisin hoitoalalle, mutta sairastan vaikeaa masennusta enkä tiedä, olisiko se liian raskasta masennuksen takia.
Haluaisin työskennellä vakaalla alalla (=suhteellisen hyvä työllisyystilanne) ihmisten parissa, mutta en varsinaisesti asiakaspalvelussa (kassalla). Minulle riittää palkka n. 2000€/kk. En haluaisi liikaa vastuuta mielenterveyteni takia mutta olen ehdottoman tunnollinen, olen aina ollut. Olen empaattinen ja mielestäni ihan hyvä ihmisten kanssa, vaikkakin hieman ujo. Valmistuin lukiosta hieman keskivertoa paremmin (alisuoriuduin).

Mitä ammattia/alaa suosittelisit minulle?
Oletko samanlainen kuin minä, ja löytänyt itsellesi sopivan työpaikan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakeutuisi ainakaan hoitoalalle enkä millekään naisvaltaiselle, koska niissä on yleensä aina huono työilmapiiri ja vaikea jaksaa jos on mielenterveyden kanssa ongelmia. Oon ikäni työskennellyt työpaikoissa joissa on vain naisia ja meinaa järki lähteä. Aina on joku jostakin suuttunut tai pitää miettiä kuka suuttuu seuraavaksi, mökötetään, juorutaan selän takana... En tiedä auttoiko tämä sinua mitenkään. :(

Vierailija
4/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en suosittelisi hoitoalaa vaikka sinulla ei olisikaan masennustaustaa.

t. väsynyt hoitsu

Vierailija
5/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hakeutuisi tekniselle alalle? Esim kaivosala on sellainen mikä työllistää ja siitä saa hyvää palkkaa. Sinne hakeutuu paljon naisia ja naiset ovat tervetulleita. Miesten kans on helpompaa tulla toimeen kuin naisten.

Vierailija
6/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi laboratoriohoitaja (bioanalyytikko) tms. laboratoriotyöntekijä? Sivuaa vähän hoitoalaa, mutta ei ole varsinaista hoitamista. Vaatii tarkkuutta ja tunnollisuutta.

http://www.mol.fi/avo/haastattelut/bioanalyytikko.htm

Vierailija
7/7 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö eläimistä? Miten ois eläinlääkäri/eläintenhoitaja? Tai hoitoalalta bioanalyytikko,, siis voisit olla labrassa näytteitä ottamassa yms. Tai röntgenhoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän