Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilun kaupan tuotteet vois tunkea sinne, minne aurinko ei paista

Vierailija
14.12.2014 |

Vituttaa nää hipit jotka tuputtaa koko ajan jotain reilun kaupan tuotteita tai jotain vegaanisia tuotteita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuputtajista niinkään välitä, mutta kyllä reilussa kaupankäynnissä pitäisi kaikkien osapuolten pelata reilua peliä. Ostin intialaista reilun kaupan teetä ja petyin. Rasian pohjalla oli kerros puruja, narut pusseista irti, niittaukset miten sattuu ja lisäksi tee maistui en kerro mille. Sanalla sanoen ostin täyttä sontaa. Mielestäni on väärin opettaa kehitysmaiden köyhä väki siihen, että he voivat valmistaa ja pakata mitä tahansa ja luottaa siihen, että ne menevät kaupaksi kovaan hintaan. Ennen pitkää tuossakin tulee seinä vastaan, kyllä sielläkin päässä tulisi jonkinlainen laadunvalvota ja moraali olla, ja ainakin minä olen tästä kokemuksesta viisastunut sen verran, että jätän jatkossa reilun kaupan tuotteet hyllyyn.

Vierailija
2/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:31"]En minä tuputtajista niinkään välitä, mutta kyllä reilussa kaupankäynnissä pitäisi kaikkien osapuolten pelata reilua peliä. Ostin intialaista reilun kaupan teetä ja petyin. Rasian pohjalla oli kerros puruja, narut pusseista irti, niittaukset miten sattuu ja lisäksi tee maistui en kerro mille. Sanalla sanoen ostin täyttä sontaa. Mielestäni on väärin opettaa kehitysmaiden köyhä väki siihen, että he voivat valmistaa ja pakata mitä tahansa ja luottaa siihen, että ne menevät kaupaksi kovaan hintaan. Ennen pitkää tuossakin tulee seinä vastaan, kyllä sielläkin päässä tulisi jonkinlainen laadunvalvota ja moraali olla, ja ainakin minä olen tästä kokemuksesta viisastunut sen verran, että jätän jatkossa reilun kaupan tuotteet hyllyyn.
[/quote]
ja reilun kaupan tuotteista puhutaan laadukkaina :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskelet siis reilun kaupan aanustappia?

Vierailija
4/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisteleeko hipit usein?

Vierailija
5/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:56"]

Reilun kaupan tuotteet vois tunkea sinne, minne aurinko ei paista

[/quote]

Eikös ne sinne tungeta ihan ilman sun kehotuksiakin? Ainakin kyseiset ruokatuotteet. 

Vierailija
6/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:39"]Ahdisteleeko hipit usein?
[/quote]
no täällä tuntuu olevan aika paljon noita tuputtajia. Mitä enemmän tuputetaan, sitä vähemmän niitä tuotteita arvostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän