Miksi miehet eivät hakeudu teeveydenhuollon piiriin?
Miesten eliniänodote on naisia alhaisempi.
Miksi miehet eivät hakeudu terveydenhuollon piiriin vaivoistaan?
Esimerkiksi hampaat ovat kauheaa katsottomaa useammalla. Niillä on suora yhteys sydän- ja verisuonitauteihin.
Kommentit (59)
Ei sinne edes pääse. Sanovat että pitäisi hoitaa ongelmat itse. Vastaavan ikäinen nainen pääsee heti.
Sano yksinkin hyvä syy miksi sitä elämää pitäisi pitkittää?
Naiset on itsekkäitä tässäkin asiassa. Makaavat jossain laitoksissa vuosissa maksattamassa hoitonsa miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Koska joka päivä on entistä enemmän itseä nuorempia naisia?
Joo ja miksi naiset käy siellä "koska nyt on vähän outo olo ja ahdistaa"
Koska terveydenhoito on usein turhaa. Lääkäri vain määrää pillereitä. Ennaltaehkäisevä toiminta on pillereitä tärkeämpää.
Terveydenhuolto on jo nyt niin valtava taakka veronmaksajille, että tällä maalla ei riittäisi maksukyky, jos miehetkin alkaisi ravata joka pikkuasian takia terkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska terveydenhoito on usein turhaa. Lääkäri vain määrää pillereitä. Ennaltaehkäisevä toiminta on pillereitä tärkeämpää.
Miksei poliitikot puutu tähän jakoon? Tai virkamiehet.
Julkiseen hammashoitojonoa et pääse, jos et valittelee (valehtele) kipuja ja tällöinkin tehdään vain kiireisin. Ei esimerkiksi korjata, vaikka vieressä olevasta hampaasta puuttuisi puolet. Yksityiseen hammashoitoon taas ei ole varaa.
Heti löytyi ”hyviä” syitä. Koska naiset käy. Ja koska on itsekästä että naiset elää pitkään. Ja koska sinne pääsee vaan naiset.
Teettekö te ihan itse päätöksiä omasta elämästänne ikinä, vai aina haluatte kuin lapset tehdä eri tavalla kuin naiset, vaikka siinä prosessissa henki menisi ja se olisi pohjattoman typerää?
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuolto on jo nyt niin valtava taakka veronmaksajille, että tällä maalla ei riittäisi maksukyky, jos miehetkin alkaisi ravata joka pikkuasian takia terkkarissa.
Miehet eivät käytä maksamiaan palveluita? Eikö terve itsekkyys auta laittamaan hampaita kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne edes pääse. Sanovat että pitäisi hoitaa ongelmat itse. Vastaavan ikäinen nainen pääsee heti.
Kyllä ne jonot esim. hammastarkastukseen on tasan yhtä pitkät.
Miehillä vaan tuppaa olemaan joku pikkulasten kaltainen hammaslääkäripelko.
Vierailija kirjoitti:
Julkiseen hammashoitojonoa et pääse, jos et valittelee (valehtele) kipuja ja tällöinkin tehdään vain kiireisin. Ei esimerkiksi korjata, vaikka vieressä olevasta hampaasta puuttuisi puolet. Yksityiseen hammashoitoon taas ei ole varaa.
Pyydä naista varaamaan itsellesi aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne jonot esim. hammastarkastukseen on tasan yhtä pitkät.
Miehillä vaan tuppaa olemaan joku pikkulasten kaltainen hammaslääkäripelko.
Mikäs peruste on yhtä pitkä jono?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä tekee?
Pitäisikö niillä tehdä jotain?
No, eipä siinä mitään. Enemmän aikoja meille naisille!
Vierailija kirjoitti:
Heti löytyi ”hyviä” syitä. Koska naiset käy. Ja koska on itsekästä että naiset elää pitkään. Ja koska sinne pääsee vaan naiset.
Teettekö te ihan itse päätöksiä omasta elämästänne ikinä, vai aina haluatte kuin lapset tehdä eri tavalla kuin naiset, vaikka siinä prosessissa henki menisi ja se olisi pohjattoman typerää?
Ei tehdä. Me olemme naisten oman jatkeita, joiden avulla naiset voivat tuntea olevansa suhteessa parempia ihmisiä. Sano yksinkin hyvä syyksi miksi pinnistelisin enenmän kun nainen on omilla valinnoillaan ja päätöksillään ryhtynyt minulle äidiksi? Koti on siisti, ruoka pöydässä, vaatteet puhtaita ja seksiä.
Kokemus on että lääkärissä käymisestä on harvoin hyötyä.
Peniksen amputointi ei houkuttele.