Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hus pomo: Suomi on koronan viidennessä aallossa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viides on kyllä ihan itse aiheutettu ”aalto”.

Vierailija
2/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toden totta. Miten uskottiin, että testauksen jajäljityksen vähentäminen johtaisi hyvään lopputulokseen?

Kyllä sairaanhoitopiirit ihan itse toivoivat testauksen vähentämistä ja tässä ollaan. Kohta yksi Euroopan pahimpia koronamaita.

Vapaa liikkuvuus Baltian maista ei auta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo on avannut joka kerta rajat, juuri ennen uutta aaltoa. Onko tässä joku syy-yhteys?

Vierailija
4/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kaksi rokotetta. En lainkaan pelkää omalle kohdalleni osuvan ainakaan vakavaa tautia. Silti ihmettelen, miten ylipäänsä on mahdollista, että kaikkien informaation ja rokotteiden keskellä ylipäänsä voi tapahtua tällaista, että muutamat järjenjättiläiset sitten vastoin yhteistä etua kieltäytyvät rokottautumasta ja pitävät koronaa yllä.

Mutta niinhän se aina menee: muutama älytön hölmöilee, ja suuri enemmistö kärsii niiden muutamien takia.

Vierailija
5/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tulee perässä sen minkä ruotsi jo hoiti. Mikromanageroinilla ja suluilla tuhotaan talous ja pitkällä tähtäimellä terveys. Kaksinkertaistetaan haitat. Ruotsi voitti.

Vierailija
6/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut kaksi rokotetta. En lainkaan pelkää omalle kohdalleni osuvan ainakaan vakavaa tautia. Silti ihmettelen, miten ylipäänsä on mahdollista, että kaikkien informaation ja rokotteiden keskellä ylipäänsä voi tapahtua tällaista, että muutamat järjenjättiläiset sitten vastoin yhteistä etua kieltäytyvät rokottautumasta ja pitävät koronaa yllä.

Mutta niinhän se aina menee: muutama älytön hölmöilee, ja suuri enemmistö kärsii niiden muutamien takia.

Niinpä, en pelkää niinkään itseni puolesta, vaan muiden lähisukulaisten (jotka siis vanhempia ihmisiä).

Mulla on jo rokotteet (ja suojaudun kaikkialla), vaikkakin tunnen ihmisiä jotka ovat sairastaneet koronan pahimman kautta, niin en sitä itse pelkää. Niinkuin sanoin jo edellä, pelkään niiden muiden puolesta.

Vierailija
7/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon mekin ansaitsemme, sulkeutumista odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä