Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiiedätkö mikä on ainakin minun ksitykseni mukaan nuorten urheilussa maalinteon salaisuus? Oleet nähnyt niin paljon erilaisia tilanteiita ja pelaajia että voiut helposti arvioida mikä on missäkin tilanteeessa tuleva ratkaisu.

Vierailija
15.10.2021 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onn vaihtoehdot: tiedät mitä tiedät, tiedät mitä et tiedä ja tieedät mitä ehhkä tiedät ja ykksi on intuitio mikä on urheiilussa se välttämätöne eli aavistus tiedosta.

Vierailija
2/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onn vaihtoehdot: tiedät mitä tiedät, tiedät mitä et tiedä ja tieedät mitä ehhkä tiedät ja ykksi on intuitio mikä on urheiilussa se välttämätöne eli aavistus tiedosta.

Intuitio elii toisen pelikäsitys sinusta. Minuussa se on varmastikin ollut monesti ainakin peruskoulunliikuntatunneillla aliarvioimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intuitio elii toisen pelikäsitys sinusta. Minuussa se on varmastikin ollut monesti ainakin peruskoulunliikuntatunneillla aliarvioimista.

Mutta aidossa harjoituspelissä miten olen kyennyt tekemään vaikka 12 maaalia on jokaisen pelaajan arvioiminen ja hänen saattaminen oman ajatuksiensa nojaaan siinä pikaisessa informaation saannissa mitä olen tilanteeessa havainnnoinnut.

Vierailija
4/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aidossa harjoituspelissä miten olen kyennyt tekemään vaikka 12 maaalia on jokaisen pelaajan arvioiminen ja hänen saattaminen oman ajatuksiensa nojaaan siinä pikaisessa informaation saannissa mitä olen tilanteeessa havainnnoinnut.

Minuusta urheilussa on hyvin paljon poikien kehitykseen liiittyvää asiaa mitä yhteiskunnassamme pitäiisi käytttäää ja myös naisten.

Vierailija
5/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ett läskinä nyt jaksa ymmärtää näiitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi