Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ikinä olet ollut ystävää tai muutakaan

Vierailija
15.10.2021 |

läheistä ihmissuhdetta. Asun yksin ja vietän kaiken aikani yksin. Käyn opiskelemassa ja töissä, mutta olen aina ulkopuolinen. En ole lähelläkään fitnessmallia ja en ole kovin kaunis. Olen myös pitkä niin ei kanssani haluta olla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että olen tehnyt pahaa vain syntymällä. Joka paikassa minua pidetään hirviönä. Lapsena olin todella kiusattu luokkalaisteni, opettajieni, hoitajien ja vanhempieni taholta.

Vierailija
2/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Muista kuitenkin, että mennyt on mennyttä ja keskity tulevaisuuteen. ❤️

Aloita joku mieluisa harrastus, jossa saisit kavereita?

Vierailija
4/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihollani on aina ollut näppylöitä. Ne eivät vain mene pois. Minulla on paksut jalat. Ne ovat kuin tukit, vaikka laihduttaisin niin ne pysyvät kamalina, vaikka muun vartalon saisin ihan okski, en hyväksi tietenkään. Hiukseni ovat rumanväriset ja ohuet. Silmäni huonon väriset. Nenäni vasta kamala onkin. Sormeni ovat oudot. Samoin varpaat ja minulla on kamalat kynnelt. Ihoni on hauras ja kamala. Karvoitukseni on liian tummaa. Peppuni on liian iso ja rintani väärän muotoiset. Kulmakarvani eri paria ja ripseni liian lyhyet. Otsani on korkea ja kurkkuni paksu. Solisluuni ovat möykkyiset ja selkärankani väärässä asennossa. Vatsani on liian pullea ja lantioni liian leveä. Vaatteeni ovat vääränmalliset ja jalkani vääränmuotoiset. Korvani ovat taipuneet väärään asentoon ja kieleni on liian paksu. Sieraimeni ovat oudot ja nenäni näyttää possun nenältä. Poskipääni eivät ole tarpeeksi korkeat ja polveni ovat vääränlaiset.

Vierailija
5/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihollani on aina ollut näppylöitä. Ne eivät vain mene pois. Minulla on paksut jalat. Ne ovat kuin tukit, vaikka laihduttaisin niin ne pysyvät kamalina, vaikka muun vartalon saisin ihan okski, en hyväksi tietenkään. Hiukseni ovat rumanväriset ja ohuet. Silmäni huonon väriset. Nenäni vasta kamala onkin. Sormeni ovat oudot. Samoin varpaat ja minulla on kamalat kynnelt. Ihoni on hauras ja kamala. Karvoitukseni on liian tummaa. Peppuni on liian iso ja rintani väärän muotoiset. Kulmakarvani eri paria ja ripseni liian lyhyet. Otsani on korkea ja kurkkuni paksu. Solisluuni ovat möykkyiset ja selkärankani väärässä asennossa. Vatsani on liian pullea ja lantioni liian leveä. Vaatteeni ovat vääränmalliset ja jalkani vääränmuotoiset. Korvani ovat taipuneet väärään asentoon ja kieleni on liian paksu. Sieraimeni ovat oudot ja nenäni näyttää possun nenältä. Poskipääni eivät ole tarpeeksi korkeat ja polveni ovat vääränlaiset.

Vaikka oliskin, niin huono itsetunto ja itsensä soimaus on luotaantyöntävää. Opettele rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet, niin se näkyy myös ulospäin.

Vierailija
6/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oliskin, niin huono itsetunto ja itsensä soimaus on luotaantyöntävää. Opettele rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet, niin se näkyy myös ulospäin.

Se vasta noloa olisikin, että ruma ja hyljeksitty rakastaisi itseään. Minun pitäisi hypätä kalliolta.

Vierailija
7/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda oma ulkonäkö ja keskity muihin asioihin. Lopeta negatiivisuudessa vellominen ja yritä ajatella optimistisemmin.

Onnellisuus löytyy sisimmästä eikä ulkonäöstä.

Vierailija
8/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda oma ulkonäkö ja keskity muihin asioihin. Lopeta negatiivisuudessa vellominen ja yritä ajatella optimistisemmin.

Onnellisuus löytyy sisimmästä eikä ulkonäöstä.

Ei minun luonteestanikaan pidetä. Olen liian hiljainen silloin kun pitäisi puhua ja liiaan puhelias silloin kun putäisi olla hiljaa. Sanon vääriä asioita väärään aikaan. Ihmiset eivät halua puhua kanssani, mutta joskus minun on pakko ottaa heihin kontaktia esimerkiksi työn vuoksi ja he pyörittelevät silmiään ja toivovat itsellään olevan supervoimia, jotta voisivat sädettää minut elävältä.

Vierailija
9/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä palstalla minua heti vihataan, vaikka ette edes tunne minua. Kuulemma vellon negatiivisuudessa ja koska olen niin ruma niin tulisi minun unohtaa ulkonäkö ja keskittyä sisäiseen maailmaani, jotta voin velloa omassa kurjuudessani vaivaamatta muita.

Vierailija
10/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sun olematon leuka.

Vierailija
11/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se sun olematon leuka.

Minulla on itse asiassa todella ulospäin työntyvä leuka. Ruma tietenkin. Ehkä se johtuu siitä, olet oikeassa.

Vierailija
12/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäiivänä tuo homma on mennyt melko mielenkiinoiseksi eli tyyliiin vaikka jaossain somessa voi olla jopa tuhansia ystäviä mutta eiköhän ne todelliset ystävät ole se muutama.

Vierailija
13/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäiivänä tuo homma on mennyt melko mielenkiinoiseksi eli tyyliiin vaikka jaossain somessa voi olla jopa tuhansia ystäviä mutta eiköhän ne todelliset ystävät ole se muutama.

Minulla ei somessakaan ole ystäviä. Olen hyölkiö joka maailmassa. Jopa avaruuteen on luotu muistitiedosto, että olen muuseri, jonka kanssa ei tule ystävystyä.

Vierailija
14/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin kampaajalle, ripsiä silmiin ja meikkiä. Hiljaisuus hoituu sillä, että alat vaan puhua jotain, alkuun vaikka vaan peesaamaan muita "joo, aivan, samaa mieltä". Sitten kun rohkeus riittää niin vähän omia mielipiteitä joukkoon jos huvittaa. Periaatteessa esim. työpaikan saamisen kannalta oman mielipiteen esilletuominen on toissijaista. Ei niitä työpaikkoja kukaan muukaan ole sen perusteella saanut kuka on eniten samaa mieltä. Eikä toisaalta senkään takia, että kuka on kaunein. Ellei nyt puhuta jostain erityisjutuista. 

Vierailija
15/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuseri. Katsokaas, kun minä en osaa edes kirjoittaa. Olen LUU-SE-RI. LUUSERI!!!

Vierailija
16/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös täällä palstalla minua heti vihataan, vaikka ette edes tunne minua. Kuulemma vellon negatiivisuudessa ja koska olen niin ruma niin tulisi minun unohtaa ulkonäkö ja keskittyä sisäiseen maailmaani, jotta voin velloa omassa kurjuudessani vaivaamatta muita.

Miksi kenelläkään olisi velvollisuus pitää sinusta? Et tuo mitään positiivista esiin, vain valitusta. Etkö voi etsiä kaltaisesi valittajan? Et tokikaan, kun haluat vaan julistaa ihmiset julmiksi, vaikka et ole yhtään sen parempi itsekään. Jos elämässäsi on tyhjyys niin mene vapaaehtoiseksi syrjäytyneille. Ainiin, ei heidän seura kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi