Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on Lions clubeilla? Herrakerhoja?

Vierailija
15.10.2021 |

Hyväntekeväisyyttä juu ja herrat tapaa toisiaan, mutta muuten? Mikä idea? En ole päässyt kärryille. Ja naiset on vain Ladyja, joilla omat clubit tai auttelee herroja, mutta ei voi olla lioneita? Miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanoit jo sen. Herrat tapaa toisiaan.

Vierailija
2/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanoit jo sen. Herrat tapaa toisiaan.

Eikö se oo jo aika vanhanaikaista? Joku aate takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt maailma, mutta joitain se vielä kiinnostaa ja hivelee pikku-paikkakunnilla silmää tekevien tai sellaiseksi haluavien itsetuntoa kuulua clubiin.

Vierailija
4/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herroilla pitää olla joku kerho, että voi tavata? Mä oon ihmetellyt myös Marttoja? Mikä idea? Kyllä mä osaan kotityöt ja ruuanlaiton ilman marttojen ohjeitakin. Ihmeen sukupuolittunuttakin näiden touhu.

Vierailija
5/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuolevaa perinnettä? Jotain amerikan ihailua taustalla? Hyvävelikerhojahan nämä on. Siellä sovitaan lastenlasten kesätyöpaikoista ja bisneksistä.

Vierailija
6/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Mä olen Lionseissa enkä Ladyeissa. Meidän klubiin ei edes pääse miehet. Tehdään hyväntekeväisyyttä ja pidetään hauskaa. Ihan tavallinen perheenäiti olen.

Vierailija
7/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rotaryt? Salaseura?

Vierailija
8/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Mä olen Lionseissa enkä Ladyeissa. Meidän klubiin ei edes pääse miehet. Tehdään hyväntekeväisyyttä ja pidetään hauskaa. Ihan tavallinen perheenäiti olen.

Okei. Miksi niillä on kuvernöörit, piirit ja presidentit? Miksi ne on aina miehiä? Miksi niin hierarkinen homma?

Vierailija
9/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen oli niin, että uusi jäsen on jonkun suosittelema. Luulen, ettei tavis työläinen oikein sovi seuraan.

Ideana on verkostoitua. Luoda hyväveliverkostoa. Samalla sitten hyväntekeväisyyttä. Ei mitään salakähmäistä.

Vierailija
10/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Miksi niillä on kuvernöörit, piirit ja presidentit? Miksi ne on aina miehiä? Miksi niin hierarkinen homma?

Ei ole hierarkinen olenkaan. Presidenttiys kiertää vuorovuosin. Jokainen ehtii olla presidentti, kun kuuluu klubiin kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi