Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi AV!

Vierailija
14.12.2014 |

Olen kirjoitellut täällä jo yli neljä vuotta. Monta provoa tullut kirjoiteltua, mutta nyt olen jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä, että jätän AV:n.

Miksikö? Koska AV:n provokulttuuri on muuttunut tiukkapipoiseksi. Ja tarkoitan siis näitä hauskoja, tarinanomaisia provoja, jotka eivät loukkaa ketään tai riko lakia. Ennen AV:lla lukijat lähtivät mukaan provoihin TIETÄEN, että ne olivat provoja. Ketjuista tuli hauskoja ja hulvattomia ja ne ovat viihdyttävintä sisältöä AV:lla. Nykyään jokainen potentiaalinen huunoriprovo kaatuu siihen, että joku pahoittaa mielensä siitä, että provo on provo ja kokee velvollisuudekseen ilmoittaa tämän. Ja näitä kommentteja on nykyään 90% sisällöstä. Totta kai kaikki näkevät, että provo on provo. Mutta vastauksetkin voivat olla provoja. Lue esimerkiksi tampoonikoru- tai instagram-ketju niin ymmärrät.

Mutta nuo ajat ovat jo ohi. Siispä luovutan. Hei hei.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^provo.

Vierailija
2/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei provoilija paljasta tekevänsä provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin uuden vuoden lupaukseksi lopettaa tämän palstan seuraamisen. Tulen vain niin surulliseksi ja epätoivoiseksi täällä, ihmisten ilkeys ja pikkusieluisuus yllättävät joka kerta. Niin että hyvästi myös minun puolestani. 

Vierailija
4/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kiitos sinulle. Hienoa, että noista päästään.

Vierailija
5/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:26"]Huh, kiitos sinulle. Hienoa, että noista päästään.
[/quote]

Minusta ap:n mainitsemat ketjut ovat olleet yksiä AV:n parhaista. Ei sellaisia kyllä synny enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi