Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi jotain..

Vierailija
15.10.2021 |

Minä aloitan.

Äiti, 39v, tällä hetkellä lomalla. Sote alalla töissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 38v, tällä hetkellä äitiyslomalla ja koen eläväni elämäni parasta aikaa ikinä.

Sairaanhoitajana töissä…toivottavasti en enää ikinä palaa siihen virkaan.

Vierailija
2/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä "sektorilla" en ole maailman parhaita vaan paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Pessoaa ja kirjoitin sen innottamana muutaman rivisen.

Vierailija
4/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 37v olen psykiatrian opiskelija, 3 lasta ja 2 puudelia ja yksi miestä muistuttava hylje.

Vierailija
5/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, lapset jo täysi-ikäisiä, nuorempi asuu vielä kotona. Työelämässä (rekkakuski), tänään vapaapäivä.

Vierailija
6/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ensi vuonna 40, mutta rakastan edelleen matkustamista ja villejä punk-keikkoja.

Vierailija
7/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v äiti, lapset 12- ja 10v. Naimisissa. Töissä elintarvikealalla. Sydäntä lähellä perhe, eläimet ja matkustaminen.

Vierailija
8/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti 37v olen psykiatrian opiskelija, 3 lasta ja 2 puudelia ja yksi miestä muistuttava hylje.

Kuulostatpa ihanalta tulevalta psykolta. Voin vain kuvitella kuinka nais asiaakkaat saavat sympatiasi ja miespuoliset menettävät loputkin järkensä vastaanotollasi..

Vierailija
9/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja puoliso, 50+ .

Vähän joka hommassa epäonnistunut. Huono äiti olen  ja huono puoliso, mutta ei siitä enempää.

Kirjoittaa osaan ja vähäin jotain muutakin. Saan yllättäen elannon työstä, joka oli mukavuusalueeni ulkopuolella yltiösosiaalisuutensa vuoksi, mutta opin sen ja olen siinä itse asiassa luonnonlahjakkuus eli hyvä, menestyvä ja erittäin taitava. Elämä on ajoittain tosi outoa.

Ajattelen liikaa, kirjoitan liikaa. Olen mustavalkoinen äärimmäisyysihminen tietyissä asioissa.

Pitäisi ajatella vähemmän niin elämä olisi helpompaa

Vierailija
10/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivisin ekstrovertti yrittäjä, iltaisin introvertti kilttinainen

LAPSUKAISET, SE EI OLE JOKOTAI !

N51

Vierailija
11/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 vuotias graafinen suunnittelija. Nainen. Harrastan myös piirtaämistä ja askartelua. Olen luova ja omistan 2 rottaa

Vierailija
12/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän oloinen alle 30 v nainen. Työtön olen. Välillä masentunut. Synkkä maailman kuva välillä, mutta onneksi tämä ei ole pysyvää. Hyvä mielikuvitus. Haahuilevainen ja innostuu hetkessä jostain uudesta. Musiikkiriippuvainen ja päivittäin pitää ulkoilemaan päästä. Ajattelee todella paljon kaikkea ja ihan liikaa. Ujo ja introvertti vähän outo tapaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi