Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä ja kevyt hajuvesi 9v ikäiselle tytölle?

Vierailija
14.12.2014 |

Vai käyttääkö teidän tytöt hajuvettä? Joululahjaksi ajattelin ostaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:41"]Ei mitään. Älä opeta lastasi käyttämään hajuvesiä ja tekemään astmaatikkojen ja allergikkojen elämästä helvettiä
[/quote]

Elämä on! Kenelläkään ei ole helppoa.
En jätä hajuvesiä käyttämättä sen takia jos bussiin sattuu samaan aikaan allerginen ihminen
[/quote]

Minä olen allergikko mutta samoilla linjoilla kanssasi. En oleta ihmisten lopettavan hajuveden käyttöä tai lemmikkien pitoa koska MINÄ saatan saada oireita. Pidän lääkkeet ja astmapiipun mukana minne menenkin, ja hyvin olen pärjännyt nämä 30 vuotta.

Vierailija
42/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle riittää mun mielestä ihan joku kiva suihkugeeli jossa mieto tuoksu. En ainakaan omille 7- ja 8-vuotialle vielä ostaisi vaikka haluaisivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:34"]

Hah mitä hysteerikkoja. :D

Tiesittekö muuten, että jos ohutihoinen herkkä lapsenne(tm) joutuu vaikkapa leikkaukseen, leikattava alue pestään 80% alkoholilla. Ja määrä on sellainen, ettei moni kaada sellaista koko elinikänsä aikana iholleen hajuveden muodossa.

[/quote]

Kerta-altistus alkoholidesinfioinnille ei ole mitään sen rinnalla, mitä haittaa hajusteiden hormonihäiritsijät sun muut ksyleenimyskit tekevät elimistölle. Lapsen keho ei ole valmis ottamaan tuollaista hittiä vastaan.

Vierailija
44/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:34"]

Hah mitä hysteerikkoja. :D

Tiesittekö muuten, että jos ohutihoinen herkkä lapsenne(tm) joutuu vaikkapa leikkaukseen, leikattava alue pestään 80% alkoholilla. Ja määrä on sellainen, ettei moni kaada sellaista koko elinikänsä aikana iholleen hajuveden muodossa.

[/quote]

Alkoholi ei ole se ongelma, vaan hajusteissa on useita elimistölle haitallisia kemikaaleja, jotka voivat mm. häiritä elimistön hormonitoimintaa. Raskaana olevien naistenkin tulisi välttää hajusteiden käyttöä, joten miksi antaisit lapsellesi jotain sellaista mikä voi olla terveydelle haitallista? Ja myös fiksut aikuiset jättävät hajusteiden käytön vain erityistilanteisiin. Miksi suotta itseään myrkyttämään?

Vierailija
45/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti lapset käyttävät hajuvesiä? Järkyttävää.

n22

Vierailija
46/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
47/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/51 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi tullut pieneen mieleenikään ostaa meidän kolmasluokkalaiselle hajuvettä - saati että antaisin hänen käyttää moista esim. koulussa... Eikä kyllä tyttö  ole moisia edes miettinyt, tuskinpa kaverinsakaan.

Babylips- huulirasvaa saa "juhlan kunniaksi" sipaista jos menee vaikka synttäreille, siinä ihan riittävästi kosmetiikkaa/tuoksuja tuon ikäiselle. 

Vierailija
50/51 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutaku ei vaniljaa tosi moni saa päänsärkyä yms. Joku raikas ja kevyt ois varmaan kivasti tehty myös tuoksuherkille kavereille. Kyllä siellä koulussa yökötellään liian vahvoille ja tunkkaisille

Vierailija
51/51 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisissä hajuvedessä on paljon kemikaaleja, joten en ostaisi lapselle tuommoista. Täältä löytyy terveellisempiä:

https://www.independent.co.uk/extras/indybest/fashion-beauty/best-organ…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä