Miehen hermot ei kestä lasten kanssa pelaamista
Tuntuu, että se pystyy katsomaan vaan telkkaria laste kanssa. 6v sai lautapelin ja pyysi miestä pelaamaan, ei heti ymmärtänyt sääntöä niin johan mies ärähteli ja tokaisi heti että ei tästä tule mitään! Jättämässä heti kesken. Siksi eivät lapsetkaan isänsä kanssa keskity mihinkään.
Kommentit (19)
Luin juuri Johannes ja Kyllikki Virolaisen tarinan. Se miten Johannes koki aiemman liittonsa ja sitten miltä tuntui Kylliin kanssa.. minä elän sitä hänen aiempaa liittoa. ap
Vaikea tilanne....mutta tiedän miltä tuntuu!!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:04"]
Luin juuri Johannes ja Kyllikki Virolaisen tarinan. Se miten Johannes koki aiemman liittonsa ja sitten miltä tuntui Kylliin kanssa.. minä elän sitä hänen aiempaa liittoa. ap
[/quote]
Ja lapsia vaan pitää laittaa lisää? Ihan oikeasti - en ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:04"]
[/quote]
Ja lapsia vaan pitää laittaa lisää? Ihan oikeasti - en ymmärrä.
[/quote]
Riippuu oliko suunniteltu, oliko ap?
Mies itae puhui että haluaa kanssa kolmannen lapsen ja on panostava isä. Itse olen aina toivonut montaa lasta. Nyt oksennan 10 kertaa päivässä ja mies ärisee kun hänen pitäisi pelata lasten kanssa. Aamupalat yms onneksi antaa mutta henkinen puoli on ankeaa. ap
No nyt sitten olet saamassa monta lasta. Jos sitten lisäksi haluat rakastaa lastesi isää, niin kyllä se yksinkertaisin vaihtoehto on RYHTYÄ rakastamaan lastesi isää. Ohita miehen negatiivisuus, ohita miehen ärähtelyt. Näytä rakkautesi joka tavalla - olet kuitenkin saamassa osan toiveistasi toteen eli saat ne "monta lasta".
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:03"]
Minullakaan ei enää ole kiinnostusta eikä kunnioitusta mieheeni. Haluaisin arvostavan fiksun kumppanin. Tuntuu, että ei ole miestä ja isänä hän on aika onneton, vaikka esim ulos viekin lapsia. Hoito ja huolenpito puuttuu. ap
[/quote]
Ja tämän miehen kanssa piti alkaa väsätä kolmatta lasta???
Tässä ketjussa otsikko ei oikein vastaa ketjun sisältöä. Mikähän on ap:n oikea ongelma?
Ap miettii ketjya lukiessa samaa: otsikko ei vastaa sitä, mitä myöhemmin kirjoittelen. Tai kuuluu kyllä sisältöön ja samaan ongelmaan: lasten kanssa vetämätön/heikko isä on myöd puolisona heikko. ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:15"]
Ap miettii ketjya lukiessa samaa: otsikko ei vastaa sitä, mitä myöhemmin kirjoittelen. Tai kuuluu kyllä sisältöön ja samaan ongelmaan: lasten kanssa vetämätön/heikko isä on myöd puolisona heikko. ap
[/quote]
Kolmas lapsi sille heikolle puolisolle on nyt sitten kuitenkin syntymässä maailmaan. Koettakaa mennä vaikka jonnekin perheterapiaan. Luulen, että helpompaa on saada tämä nykyinen suhde edes jotenkin toimimaan kuin alkaa etsiä uutta miestä 3 lasta kiviriippana kintereillä.
Meillä oli sama juttu exän kanssa. Tosin jos mies on esim adhd niin vaikea vaatia ja lapsetkin sen oppii. Tekevät sitten toiminnallisempia juttuja yhdessä.
Jotenkin mies on.. joku add voisikin olla. Hitasn jähmeä jolla huono paineensieto ja koko ajan haroo tukkaansa jne tekee epäolennaisuuksia. Millainen isä exäsi muuten oli? Miksi erositte?
Jep..kuulostaa tutulta. Odotan hetkeä jolloin nuorin kasvaa..sitten on pakko tehdä jotain...toivon että lapseni saavat vielä hyvän elämän vaikka isä on ollyt saamaton, laiska eikä koskaan tee mitään heidän kanssaan! ! Minä saan iloni ja onneni toisen miehen kainalosta, sillä omaan mieheen kiinnostus on lakannut täysin.
Minullakaan ei enää ole kiinnostusta eikä kunnioitusta mieheeni. Haluaisin arvostavan fiksun kumppanin. Tuntuu, että ei ole miestä ja isänä hän on aika onneton, vaikka esim ulos viekin lapsia. Hoito ja huolenpito puuttuu. ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:03"]Minullakaan ei enää ole kiinnostusta eikä kunnioitusta mieheeni. Haluaisin arvostavan fiksun kumppanin. Tuntuu, että ei ole miestä ja isänä hän on aika onneton, vaikka esim ulos viekin lapsia. Hoito ja huolenpito puuttuu. ap
[/quote]
Tunnistan itseni sanoistasi. Vaikka vierasn miehen syli on vöörin, niin paljon paskaa olen mieheltäni saanut niskaan, että sallin sen itselle@ uskon myös että vielä jossain on se mies joka vie jalat alta ja saam vielä onnellisen elämän lasteni kanssa! T. Ylempi
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:59"]Jotenkin mies on.. joku add voisikin olla. Hitasn jähmeä jolla huono paineensieto ja koko ajan haroo tukkaansa jne tekee epäolennaisuuksia. Millainen isä exäsi muuten oli? Miksi erositte?
[/quote] isä katseli tv:tä, riehui tai esim heitteli lettuja pannussa lasten kanssa. Ei ollut mikään unelma mies ja 18 vuotta riitti. Oli kuin yksi kiukutteleva lapsi lisää, vastuunkanto täysin hukassa.
Minä odotan kolmatta lastamme ja se ahdistaa juurikin epävarmuuden suhteen..vaikka muuten haluan lapsia mutta olisipa lapset rakkaan puolison kanssa. Pettäminen tuntuu väärin, jo siksikin että jos jäisi kiinni se kostautuisi omille lapsillemme.ap
Mitä tekisitte tilanteessani? Mies tuntuu nin negatiiviselta että pilaa minun elämääni ja vika varmasyi myös minussa kun en arvosta, mieluiten olisin lasten kanssa keskenään mutta tosiaanvasta lapsi tulossa.