Haluaisin uuden laukun joululahjaksi, muita?
Haaveilen klassisesta ja tylsästäkin laukusta. En vain raaski ostaa sitä. Mies antanut suostumuksen jo mutta silti vielä mietin ostamista. Jos kyllästynkin tai laukku varastetaan tms. Mitä mieltä olette, kandeeko ostaa? Laukun hinta on todella "suolainen". Ei kuitenkaan mikään Chanel. Olen katsonut myös halvempia laukkuja mutta ne ei sytytä yhtä paljon kuin tämä haaveiden laukku. Ja tiedän että on pinnallista haaveilla jostain laukusta. Mutta kerranhan me täällä vain ollaan. Mietin vain tuleeko joulun jälkeen alennukseen merkkilaukkuja? Vai onko tietyt merkit aina tietyn hintaisia? Sitten mietin kehtaanko käyttää sitä edes.
Kommentit (6)
Äsh, en tiedä onko tyyliseni. Tai no on varmaan kun olen itsekin tylsä ja arkinen. ;) Pradan saffiano totesta haaveilen. Väristä en tiedä. Hinta vaan on huima ja ei taida olla alennuksessa koskaan. Olen myös miettinyt Tory Burchin totea mutta ehkä ei kuitenkaan.
ap
En halua. Talon kierrätyshuoneesta löytyi montakin laukkua, jotka nyt käytössä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:19"]
Äsh, en tiedä onko tyyliseni. Tai no on varmaan kun olen itsekin tylsä ja arkinen. ;) Pradan saffiano totesta haaveilen. Väristä en tiedä. Hinta vaan on huima ja ei taida olla alennuksessa koskaan. Olen myös miettinyt Tory Burchin totea mutta ehkä ei kuitenkaan.
ap
[/quote]
oli pakko käydä googlettamassa. Hieno ja klassinen laukku! Varmasti kestää aikaa ja on tyylikäs vuosienkin päästä :)
-2
Varastetuksi tuleminen on aika epätodennäköistä, ellet sitten pyöri humalassa pitkin baareja. Jos jotain on pitkään halunnut, harvemmin siihen kyllästyykään heti. Ostin ensimmäisen luksuslaukkumi 3v sitten ja se on vieläkin minusta ihana. Ja mikset kehtaisi käyttää? Nolompaa on käyttää jotain karmeaa tekonahkalaukkua, josta vaan muovisuikaleet kuoriutuvat pois. Tietty muun vaatetuksen olisi hyvä olla siistiä, upea laukku ei näytä niin upealta likaisten verkkareiden kanssa. ;)
Miksi tarvitset miehen suostumuksen? Onko teillä yhteiset rahat?
Mutta näin laukkufriikkinä sanon, että osta vaan. Et tule katumaan. :)
Minä tilasin just laukun itselleni. Tosin en ole merkkilaukku -ihmisiä, eli ostan suht edullista ja omaan tyyliin sopivaa laukuista lähtien.
http://images.bubbleroom.se/data/product/300w/have2have-handv%C3%A4ska-christine-151214.jpg
Tuon tilasin ja hintaa oli vähän yli 70 euroa, sen enempää en laukusta maksaisi.
No, minä haluaisin itselleni Canada Goose-takin. Jota paljon palstalla haukutaan :) aina saa haaveilla. Jos laukku on sinun tyylinen ja laadukas, niin miksi ei? Mistä laukusta haaveilet?