Viro odottaa sinne kovasti suomalaisia turisteja syyslomaviikolla
Sori, Kaja, en ole tulossa sinne ainakaan silloin.
Kommentit (17)
No, se pitää sitten näkyä myös etenkin virolaisten naisten tavassa kohdella asiakasta: se on edelleen valitettavan usein suorastaan kylmäävää. Ymmärrän, jos asiakas on häirikkö, muuten en.
En ole tulossa, enkä muuten myöskään saamelaistenkaan kiusaksi. :)
t. poro
Ja minähän en mitään Estonian sluts mene katsomaan!
Viro on paska paikka, muutin itse pois sieltä! Huono ympäristö, kateelliset ja negatiiviset ihmiset. Poliitikot on varastanud kaikki rahat ja ihmiset ovat köyhät, siksi vihaiset. Kaja on di ktaattori, on irtisanottu ihmisiä, koska ei ole ollut valmis ottamaan rokotetta. Nyt Kaja sanoi, että jos ei ole rokotetta, ei pääse sairalaan ja pitää itse maksaa kulut. Natzimaa!
Riittää, kun katsoo aamuäkäistä vaimoa, ei tarvitse lähteä Viroon asti.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, kun katsoo aamuäkäistä vaimoa, ei tarvitse lähteä Viroon asti.
Riittää, kun katsoo metsään ...
Vierailija kirjoitti:
Viro on paska paikka, muutin itse pois sieltä! Huono ympäristö, kateelliset ja negatiiviset ihmiset. Poliitikot on varastanud kaikki rahat ja ihmiset ovat köyhät, siksi vihaiset. Kaja on di ktaattori, on irtisanottu ihmisiä, koska ei ole ollut valmis ottamaan rokotetta. Nyt Kaja sanoi, että jos ei ole rokotetta, ei pääse sairalaan ja pitää itse maksaa kulut. Natzimaa!
Muutitko takaisin Pietariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutitko takaisin Pietariin?
Suomeen! Olen todella onnellinen täällä! Suomalaiset ovat kilttej ja rehellisiä ihmisiä! Ihan tervetuloa fiilis!
Siinäpähän odottavat.
Fotografiskassa haluaisin käydä, mutta ei kyllä nyt millään voi Tallinnaan tai Tukholmaan.
Paljonko pitää maksaa koronapasseista ja -testeistä, että pääsee käymään? Entä saako ihmisten ilmoilla liikkua ilman, että on märkä vaippa naamalla?
Syyslomalla Tallinnaan? Voi ei. Vihaan kaupunkilomailua kylmässä. Niin vihaa moni muukin.
En usko että mikään näistä semi-kivoista semi-kylmistä semi-tavallisista kohteista kokee nyt suosiota. Nyt jos ihmiset matkustaa ne matkustaa suoraan lämpimiin ja helppoihin lomakohteisiin. Espanja tulee täyttymään ääriään myöten tämän talven aikana.
Riittääkö koronarokotustodistus, vai pitääkö olla koronapassi?
Tai tarkemmin sanottuna ne odottavat sinne meidän rahojamme.
Vierailija kirjoitti:
Tai tarkemmin sanottuna ne odottavat sinne meidän rahojamme.
Sataman viinakauppoihin tulisi voida päästä jollain kevennetyllä passimenettelyllä.
Katotaan ensi vuonna, jos saavat koronan kuriin.