Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan S-pankin sijoitukset tilille?

Vierailija
15.10.2021 |

Miten saan ne ulos?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa S-Pankkiin! | Täyden palvelun pankki

Vierailija
2/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se tiedetään (perjantai-iltana, puolet porukasta hiprakassa). S-pankissa sitä ei tiedetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sijoituksia mahdat tarkoittaa? Rahastojako? Kai siellä verkkopankissa on joku systeemi, millä voi tehdä lunastuksia?

Vierailija
4/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä pitää kysyä mammapalstalta niin olisko kannattanut jättää sijoittaminen kokonaan ja vaikkapa maksaa tapissa oleva Visa-lasku pois?

S-pankin sijoitusrahastoissa ainoa joka tienaa on pankki. Milloinka te opitte, että jos et ymmärrä jotain asiaa niin silloin sinä olet se, jota kusetetaan.

Vierailija
5/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkopankissa myyt sijoitukset/rahastot ja siinä menee muutama päivä kunnes rahat näkyvät s-pankin tilillä.

Vierailija
6/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne.  Klikkaa sitä kohtaa missä lukee, että myy ja seuraa ohjeita.

Vierailija
7/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä pitää kysyä mammapalstalta niin olisko kannattanut jättää sijoittaminen kokonaan ja vaikkapa maksaa tapissa oleva Visa-lasku pois?

S-pankin sijoitusrahastoissa ainoa joka tienaa on pankki. Milloinka te opitte, että jos et ymmärrä jotain asiaa niin silloin sinä olet se, jota kusetetaan.

Emme ole S-pankki ota heihin yhteyttä .Olen itse ollut S-pankissa 11 vuotta. Saanut kaiken tiedon heiltä heti paikan päällä tai soitamalla!Toisini kun Nordea.Josta siiryin juuri siksi S-pankiin palvelu pelaa aina: Kun itse otaa kontakti heihin. Vai luuletko s-Pankin henkilökunta vapaa jajalla tällä vastaa sinulle kysymykseesi?

Vierailija
8/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä rahojaan ei todellakaan kannata makuuttaa millään pankkitilillä, korkoa niille ei makseta ja palvelumaksu syö joka kk jonkun euron. Rahastot on mielenkiinnottomia ja tylsiä, niiden pitäjä on ainoa voittaja niin kuin joku tuossa aiemmin jo sanoikin. Eikä rahastojen kehittymistä kukaan normaali Pirjo-Einari jaksa seurata, ihmiset haluavat nähdä jotain konkreettista minkä määrä kasvaa. 

Itse olen vanhuudenpäiviäni (tai mitä yllättävää tarvetta tahansa) varten ruvennut jo vuosia sitten pistämään joka kk hiukan rahaa sivuun ja ostanut kultaa eri muodoissaan; kolikoina, koruina ja ihan hippuinakin. Pikkuhiljaa vuosien mittaan kertyy hyvä varanto, kulta on aina säilyttänyt hyvin arvonsa ja on helppo myytävä tarvittaessa. Suosittelen kultaan ja hopeaankin sijoittamista, niissä ei ainakaan pankki ota joka kk euroja pois ja onhan se mukava katsella kun arkku hitaasti, mutta varmasti ostetulla arvometallilla täyttyy.